PRODUCTION ÉCRITE - PIÈCE DE THÉÂTRE | SOBRESALIENTE (10) | NOTABLE (7) | BEN/SUFICIENTE (5) | INSUFICIENTE (3) | MOI INSUFICIENTE (0) |
---|
SOCIOLINGUISTIQUE - SLEB 5.2 - 10% | Respecta e emprega correctamente as fórmulas de cortesía para: • Manter unha conversa formal (saúdo) • Manter unha conversa formal (despedida) • Manter unha conversa formal (tratamento) • Manter unha conversa informal (saúdo) • Manter unha conversa informal (despedida) • Manter unha conversa informal (tratamento). (1) | Utiliza correctamente 4-5 items. (0,7) | Utiliza correctamente 3 items. (0.5) | Utiliza correctamente 2 items. (0.3) | Utiliza correctamente 0-1 item. (0) |
---|
PRAGMATIQUE - SLEB 4.3 + SLEB 5.4 - 35% | Escribe un guión de teatro no que: • Ofrece unha narración detallada de feitos e accións presentes e pasadas • Comenta ás súas impresións • Explica • Fai preguntas ao seu interlocutor • Emprega mecanismos sinxelos de cohesión textual • Coida a puntuación • Participa en proxectos (3.5) | Utiliza correctamente 4-5 items. (2.45) | Utiliza correctamente 3 items. (1.75) | Utiliza correctamente 2 items. (1.05) | Utiliza correctamente 0-1 item. (0) |
---|
MORPHOLOGIE & SYNTAXE - SLEB 5.5 - 35% | Utiliza correctamente : • Interrogación ESTÁNDAR • Interrogación INFORMAL • O presente do indicativo • O passé composé • A concordancia suxeito-participio co auxiliar ÊTRE • O imperativo • A obriga • A prohibición • A negación • Pronome relativo QUI • Pronome relativo QUE • Pronome relativo OÙ • Pourquoi? Parce que • O xénero (3.5) | Utiliza correctamente 9-12 items. (2.45) | Utiliza correctamente 6-8 items. (1.75) | Utiliza correctamente 3-5 items. (1.05) | Utiliza correctamente 0-2 items. (0) |
---|
LEXIQUE - SLEB 5.5 - 20% | Coñece e utiliza un vocabulario oral e escrito básico para comprender e elaborar textos sinxelos propios do seu nivel educativo. • Léxico variado • Ortografía correcta • Utiliza o léxico traballado • Uso moderado das ferramentas multimedia. (2) | Coñece e utiliza un vocabulario oral e escrito básico para comprender e elaborar textos sinxelos propios do seu nivel educativo. 3 items de 4. (1.4) | Coñece e utiliza un vocabulario oral e escrito básico para comprender e elaborar textos sinxelos propios do seu nivel educativo. 2 items de 4. (1) | Coñece e utiliza un vocabulario oral e escrito básico para comprender e elaborar textos sinxelos propios do seu nivel educativo. 1 items de 4. (0.6) | Non cumpre ninguna dos items. (0) |
---|
Céline Benmessaoud Lareo & María José Nieto Calviño. PRODUCTION ÉCRITE - PIÈCE DE THÉÂTRE (CC BY-NC-SA)
- PRODUCTION ÉCRITE
- Nom
- Date :
- Note
- Notes
- Réinitialisation
- Imprimer
- Appliquer
- Nouvelle fenêtre