PRAGMATIQUE - SLEB 2.3 + SLEB 5.5 - 30% | Participa en conversas informais breves, cara a cara, nas que se intercambia información e se expresan opinións de xeito sinxelo e breve. Ofrece unha descrición moi detallada, tratando as tres preguntas sinaladas na tarefa. (3) | Participa en conversas informais breves, cara a cara, nas que se intercambia información e se expresan opinións de xeito sinxelo e breve. Ofrece unha descrición detallada, mais só trata dúas das tres preguntas sinaladas na tarefa. (2.1) | Participa en conversas informais breves, cara a cara, nas que se intercambia información e se expresan opinións de xeito sinxelo e breve. Ofrece unha descrición detallada dunha sóa das tres preguntas sinaladas na tarefa e trata as outras dúas de xeito superficial. (1.50) | Participa pouco en conversas informais breves, cara a cara, nas que se intercambia información e se expresan opinións de xeito sinxelo e breve. Ofrece unha descrición moi pouco detallada, tratando as tres preguntas sinaladas na tarefa de xeito moi superficial. (0.9) | Participa moi pouco en conversas informais breves, cara a cara, nas que se intercambia información e se expresan opinións de xeito sinxelo e breve. Ofrece unha descrición moi pouco detallada, tratando só unha das tres preguntas sinaladas na tarefa de xeito moi superficial. (0) |
---|
MORPHOSYNTAXE - SLEB 5.5 - 15% | Utiliza correctamente : • Pronome relativo QUI • O grao • Comparativo & Superlativo • O xénero • Parce que (1.5) | Utiliza 4 items. (1.05) | Utiliza entre 3 items. (0.75) | Utiliza 2 items. (0.45) | Utiliza 0 - 1 item. (0) |
---|
LEXIQUE - SLEB 5.5 - 20% | Comprende e utiliza un léxico relativamente rico e variado, emprega sinónimos de uso máis frecuente e palabras de significación próxima para evitar a repetición. (2) | Comprende e utiliza un léxico variado, emprega algunha palabra de significación próxima para evitar a repetición léxica. (1.4) | Comprende e utiliza un léxico ajustado aínda que repite. (1) | O léxico é moi reducido. (0.6) | Falta de léxico para completar a tarefa. (0) |
---|
PHONÉTIQUE - SLEB 5.1 - 35% | Pronuncia de maneira intelixible, aínda que se cometan puntualmente alguns erros de pronuncia polos que as persoas interlocutoras teñan que solicitar ás veces repeticións para entender a mensaxe. (3.5) | Pronuncia de maneira intelixible , aínda que se cometan erros de pronuncia polos que as persoas interlocutoras teñan que solicitar repeticións para entender a mensaxe. (2.45) | Pronuncia de maneira intelixible, aínda que se cometan alguns erros sistemáticos de pronuncia polos que as persoas interlocutoras teñan que solicitar repeticións para entender a mensaxe. (1.75) | Pronuncia de maneira pouco clara e comete moitos erros de pronuncia, alguna dos cales son sistemáticos tales como a consoantes finais ( -t /-s / -r). (1.05) | Pronuncia de maneira pouco clara e comete erros de pronuncia de xeito sistemático. (0) |
---|