Ignorer la navigation

ÉCHELLE

OBSERVATION

PARTICIPATION : COMPRÉHENSION GRAMMAIRE
 SI (10)MAÍS OU MENOS (5)NON (0)
COMPRÉHENSION - SLEB 1.1 - 40%Nas actividades de aula, persevera no seu proceso de comprensión e emprega a lingua estranxeira case sempre. (4)Nas actividades de aula, atende de xeito irregular e emprega a lingua estranxeira de vez en cando. (2)Non presta atención e non emprega a lingua estranxeira. (0)
RÈGLES DE GRAMMAIRE - SLEB 1.2 + SLEB 3.2 - 30%Entende e identifica, coa axuda da imaxe, a información importante das explicacións gramaticais. (3)Entende e identifica, coa axuda da imaxe, algunha da información das explicacións gramaticais. (1.5)Non entende nin identifica ningunha das explicacións gramaticais. (0)
APPRENDRE À APPRENDRE - SLEB 5.3 - 30%Toma en consideración os coñecementos e as experiencias noutras linguas para entender e explicar os novos conceptos e, se é necesario, axuda aos outros membros do grupo a facer o mesmo. (3)Cústalle tomar en consideración os coñecementos e as experiencias noutras linguas para entender e explicar os novos conceptos mais apoiase nos/nas compañeiros/as do grupo para conseguilo. (1.5)Non intenta buscar ferramentas para entender e asentar os novos coñecementos, nin pide axuda. (0)

Céline Benmessaoud Lareo & María José Nieto Calviño. PARTICIPATION : COMPRÉHENSION GRAMMAIRE (CC BY-NC-SA)

  • PRODUCTION ORALE
  • Nom
  • Date :
  • Note
  • Notes
  • Réinitialisation
  • Imprimer
  • Appliquer
  • Nouvelle fenêtre