PARTICIPATION : COMPRÉHENSION GRAMMAIRE | SI (10) | MAÍS OU MENOS (5) | NON (0) |
---|
COMPRÉHENSION - SLEB 1.1 - 40% | Nas actividades de aula, persevera no seu proceso de comprensión e emprega a lingua estranxeira case sempre. (4) | Nas actividades de aula, atende de xeito irregular e emprega a lingua estranxeira de vez en cando. (2) | Non presta atención e non emprega a lingua estranxeira. (0) |
---|
RÈGLES DE GRAMMAIRE - SLEB 1.2 + SLEB 3.2 - 30% | Entende e identifica, coa axuda da imaxe, a información importante das explicacións gramaticais. (3) | Entende e identifica, coa axuda da imaxe, algunha da información das explicacións gramaticais. (1.5) | Non entende nin identifica ningunha das explicacións gramaticais. (0) |
---|
APPRENDRE À APPRENDRE - SLEB 5.3 - 30% | Toma en consideración os coñecementos e as experiencias noutras linguas para entender e explicar os novos conceptos e, se é necesario, axuda aos outros membros do grupo a facer o mesmo. (3) | Cústalle tomar en consideración os coñecementos e as experiencias noutras linguas para entender e explicar os novos conceptos mais apoiase nos/nas compañeiros/as do grupo para conseguilo. (1.5) | Non intenta buscar ferramentas para entender e asentar os novos coñecementos, nin pide axuda. (0) |
---|
Céline Benmessaoud Lareo & María José Nieto Calviño. PARTICIPATION : COMPRÉHENSION GRAMMAIRE (CC BY-NC-SA)
- PRODUCTION ORALE
- Nom
- Date :
- Note
- Notes
- Réinitialisation
- Imprimer
- Appliquer
- Nouvelle fenêtre