Ignorer la navigation

ÉCHELLE

ESTIMATION

PARTICIPATION : DÉBAT
 SI (10)DEPENDE DO MOMENTO (5)NON (0)
COMPRÉHENSION - SLEB 1.1 - 30%Nas actividades de aula, persevera no seu proceso de comprensión. (3)Nas actividades de aula, atende de xeito irregular. (1.50)Non presta atención. (0)
CONTENU - SLEB 1.4 - 15%Nunha conversa informal, comprende o contido das aportacións do/a docente e do resto do alumnado. (1.5)Nunha conversa informal, comprende algún contido das aportacións do/a docente e do resto do alumnado. (0.75)Non comprende nada da conversa. (0)
PRODUCTION ORALE - SLEB 2.3 - 20%Participa en conversas informais breves e expresa a súa opinión de xeito detallado. (2)Participa en conversas informais breves mais expresa a súa opinión de xeito superficial. (1)Non participa na conversa. (0)
PHONÉTIQUE - SLEB 5.1 - 35%Pronuncia de maneira intelixible, aínda que se cometan puntualmente alguns erros de pronuncia polos que as persoas interlocutoras teñan que solicitar ás veces repeticións para entender a mensaxe. (3.5)Pronuncia de maneira intelixible, aínda que se cometan alguns erros sistemáticos de pronuncia polos que as persoas interlocutoras teñan que solicitar repeticións para entender a mensaxe. (1.75)Pronuncia de maneira pouco clara e comete moitos erros de pronuncia de xeito sistemático. (0)

Céline Benmessaoud Lareo & María José Nieto Calviño. PARTICIPATION : DÉBAT (CC BY-NC-SA)

• PRODUCTION ORALE
  • Nom