Desde a interface web de App Inventor, teremos que iniciar sesión coa nosa conta de Google (Gmail) e aceptar os termos de servizo. Unha vez aceptados, entraremos na interface de App Inventor. Podemos, en primeiro lugar, configurar o idioma. Detallamos o proceso de acceso nas seguintes imaxes:
Co editor de deseño e de bloques trabállase co navegador Web en liña. Para ver o noso traballo nun dispositivo móbil mentres editamos a nosa aplicación temos que seguir as seguintes instrucións. Temos tres opcións para configurar as probas en directo mentres compilamos as nosas aplicacións:
Conexión Wifi co dispositivo
Se estamos a usar un dispositivo Android que ten unha conexión a internet sen fíos , podemos comezar a construír aplicacións sen descargar ningún software na computadora. É necesario que instalemos App Inventor Companion no noso dispositivo Android. Esta é a mellor opción. Detallamos o proceso.
1º) Descargamos e instalamos a aplicación Companion MIT AI2 no noso dispositivo.
Podemos facelo de dous xeitos:
Play Store
Recomendado. Actualizacións automáticas
Escanear este código QR ou acceder dende o dispositivo directamente para obter a aplicación da Play Store
Ficheiro APK
Requírense actualizacións manuais
Escanear este código QR para descargar directamente a aplicación, ou premer na seguinte ligazón:
2º) Conectamos a computadora como o dispositivo á mesma rede WiFi
App Inventor mostrará automaticamente a aplicación que está a construír, pero só se o computador (executando App Inventor) e o dispositivo Android (executando o Companion MIT AI2) están conectados á mesma rede WiFi.
3º) Abrimos un proxecto e o conectamos ao dispositivo.
Vamos a App Inventor e abrimos un proxecto (ou creamos un novo - use Project> Start New Project e damos nome ao proxecto).
A continuación, escollemos Conectare AI Companion no menú superior do navegador AI2. (Premer na imaxe para ampliala)
Aparecerá un diálogo cun código QR na pantalla da computadora. No dispositivo, iniciamos a aplicación MIT App Companion. A continuación, facemos clic no botón escanear código QR no Companion e escaneamos o código na xanela Inventor de aplicacións. Tamén podemos pegar o código adxunto. (Premer na imaxe para ampliala)
En poucos segundos, deberiamos ver a aplicación que estamos a construír no dispositivo. Actualizarase a medida que faga cambios no seu deseño e bloques, unha característica chamada proba en directo.
Emulador AIStarter
Se non temos un dispositivo Android, podemos crear igual aplicacións con App Inventor. Empregaremos un emulador de Android que aparece na pantalla da nosa computadora. Así, en tempo real comprobamos o que estamos programando no emulador. Inda que traballemos con emulador, podemos inda así distribuír a aplicación a outras persoas, mesmo a través da Play Store. O proceso sería o que segue:
1º) Instalación do Software
Descargamos e instalamos o software AIStarter, segundo teñamos un sistema operativo ou outro na computadora.
Para Windows
App Inventor 2 non funciona con Internet Explorer. Para os usuarios de Windows, recoméndase usar Chrome ou Firefox como navegador para usar con App Inventor.
Proceso de instalación:
Descargar o instalador. Pódese usar a seguinte ligazón para unha descarga directa do instalador dende a páxina de MIT AppInventor.
Localizar o ficheiro MIT_Appinventor_Tools_2.3.0 (~ 80 MB) no ficheiro de descargas ou no escritorio. A localización da descarga no computador depende da configuración do noso navegador.
Abrir o ficheiro.
Facer clic nos pasos do instalador. Non mudar a localización da instalación, pero anotaremos o directorio de instalación, xa que pode que o necesitemos para comprobar os controladores máis tarde. O directorio variará segundo a versión de Windows e se descargou como administrador.
É posible que se nos pregunte se queremos permitir que un programa dun editor descoñecido realice cambios nesta computadora. Prememos en SI.
Para GNU / Linux
Instrucións para sistemas que poidan instalar paquetes Debian ou UbuntuTermo
Descargar o paquete instalador de Appinventor Setup para Debian. Este é un ficheiro chamado appinventor2-setup_2.3_all.deb. O lugar no que acabará no computador dependerá da configuración do navegador. Normalmente, entrará no seu cartafol Descargas
Se o noso sistema pode instalar paquetes simplemente facendo clic no ficheiro do paquete, entón faga iso.Se o noso sistema non admite os instaladores de paquetes nos que se poden facer clic, a continuación, iremos ao directorio onde se atopa o ficheiro e executamos o comando sudo dpkg --install appinventor2-setup_2.3_all.deb
O software instalarase en / usr / google / appinventor.
Instrucións para outros sistemas GNU / LinuxTermo
Descargue o ficheiro tar do instalador de App Inventor . Este é un ficheiro chamado appinventor2-setup_2.3.tar.gz. É un ficheiro tar comprimido Gzip.
Instalamos os ficheiros usando un método axeitado para o noso sistema operativo. Deberemos comprobar que o directorio de commands-for-Appinventor acaba estando na ruta/ usr / google / appinventorPara Mac OS X
Para Mac OS X
Neste caso seguimos as instrucións do MIT directamente dende a súa páxina.
Usar o emulador ou o cable USB require o uso do programa AIStarter . Este programa é o axudante que permite que o navegador se comunique co emulador ou o cable USB. O programa AiStarter instalouse cando instalou o paquete de instalación de App Inventor. Non necesitamos AiStarter se estamos usando só o compañeiro sen fíos.
Nun Mac, AiStarter comezará automaticamente cando inicie sesión na súa conta e executarase invisiblemente en segundo plano.
En Windows, haberá accesos directos para AiStarter desde o escritorio, desde o menú Inicio, ou dende o seu propio cartafol. Para empregar o emulador teremos que iniciar AiStarter manualmente no computador cando se inicie sesión. Podemos iniciar AiStarter facendo clic na icona do seu escritorio ou usando a entrada no seu menú de inicio.
Para lanzar o AIStarter en Windows, facemos dobre clic no icono (que se amosa arriba). Saberemos que executou con éxito o AIStarter cando ve unha fiestra como a seguinte:
En GNU / Linux, AIStarter estará no cartafol / usr / google / appinventor / commands-for-Appinventor e necesitaremos lanzalo manualmente. Pódese executar dende a liña de comandos coa instrución / usr / google / appinventor / commands-for-appinventor / aiStarter &
3º) Abrimos un proxecto Inventor e conéctalo ao emulador
Primeiro, vamos a App Inventor e abrimos un proxecto (ou creamos un novo - use Project> Start New Project e damos o nome do proxecto).
A continuación, dende o menú de App Inventor, vamos ao menú Conectare facemos clic na opción Emulador. (Premer na imaxe para vela máis grande)
Recibiremos un aviso dicindo que o emulador está conectado. Arrancar o emulador pode levar un par de minutos. Podemos ver as pantallas de actualización cando se inicia o emulador: (premer sobre a imaxe para vela máis grande)
O emulador aparecerá inicialmente cunha pantalla negra baleira. Esperamos ata que o emulador estea listo, cun fondo de pantalla coloreada. Mesmo despois de que apareza o fondo, deberiamos esperar ata que o teléfono emulado finalice a preparación da súa tarxeta SD: haberá un aviso na parte superior da pantalla do teléfono mentres se está a preparar a tarxeta. Cando estea conectado, o emulador lanzará e mostrará a aplicación que ten aberta en App Inventor.
Conexión USB
Pouco recomendable. Se non temos máis remedio que empregala, seguimos as instrucións da seguinte ligazón (en inglés):