Temporalización do REA
Esta situación de aprendizaxe, correspondente á unidade 2, está pensada para realizar en 14 sesións e, segundo a programación didáctica de referencia en PROENS para a materia de "Matemáticas" de 6º de EP, englóbase no primeiro trimestre.
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
| Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
|---|---|---|---|
|
Fase 1 ¡Nos vamos de excursión! |
1.1. ¿A dónde llegarás? |
Sesións de motivación, presentación do reto e a súa relación coa materia. Primeira reflexión no diario de aprendizaxe. |
1 sesión |
|
Fase 2 "Organizando las tiendas" |
2.1. Visualiza las tablas |
Sesións de recordar e utilizar os coñecementos xa obtidos sobre as a manipulación das regretas nas multiplicacións, os números cadrados e os números cúbicos, resolvendo actividades, tanto individuais como grupais e multinivel. Reflexión sobre os coñecementos. Resolución de desafíos relacionados cos números cadrados e cos números cúbicos. Segunda reflexión individual e grupal no diario de aprendizaxe. |
3 sesións |
|
Fase 3 ¡Campamento a la vista! |
3.1. ¿Te cuadra? |
Adentrámonos nas potencias cadradas e a súa relación coas raíces cadradas; nas potencias cúbicas e nas potencias de base 10. Así mesmo, relacionamos os contidos coa resolución e invención de problemas da vida cotiá. Propóñense actividades variadas, con exercicios, pequenos retos e resolución de problemas. Algunhas son individuais, en equipo ou multiniveladas. Engádense pequenas explicacións dos contidos en forma de infografías. Desafíos relacionados coas potencias. Terceira reflexión individual e grupal no diario de aprendizaxe. |
8 sesións |
|
Fase 4 Presentamos nuestra acampada |
Presentamos nuestra acampada |
Preséntanse as actividades do reto a través dun plan de traballo, As actividades son grupais. Cuarta reflexión individual e grupal do diario de aprendizaxe. |
1 sesión |
|
Fase 5 Finalizamos nuestro viaje |
Finalizamos nuestro viaje |
Nesta última fase lévase a cabo a exposición e avaliación do reto final. Engádese unha rúbrica para a avaliación do traballo. Engádese unha rúbrica de coavaliación do reto final. Última reflexión individual e grupal do diario de aprendizaxe. |
1 sesión |