Criterios de avaliación e mínimos de consecución
| Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación | Mínimos de consecución | Instrumentos de avaliación | Unidade didáctica (Proens) | % (Orientación de Proens) |
|---|---|---|---|---|
| CA1.2 - Comprender problemas da vida cotiá a través da reformulación da pregunta, de forma verbal e gráfica. | Interpretar, de forma verbal ou gráfica, problemas da vida cotiá relacionados coas potencias, comprendendo as preguntas formuladas a través de diferentes estratexias ou ferramentas, incluídas as tecnoloxías. | TI | 2 | 8 |
| CA1.3 - Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección. | Seleccionar unha estratexia, comparando entre varias, para resolver un problema sobre potencias. | PE (non incluída no REA) | 2 | 10 |
| CA1.4 - Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma. | Obter posibles solucións dun problema sobre potencias e raíces cadradas seguindo algunha estratexia coñecida de forma autónoma. | PE (non incluída no REA) | 2 | 10 |
| CA1.5 - Formular conxecturas matemáticas sinxelas, investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada. | Analizar conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións sobre as potencias de forma pautada. | PE (non incluída no REA) | 2 | 10 |
| CA1.6 - Formular novos problemas sobre situacións cotiás que se resolvan matematicamente. | Dar exemplos de problemas sobre situacións cotiás que se resolven matematicamente usando as potencias e as raíces cadradas. |
PE (non incluída no REA) |
2 | 10 |
| CA1.7 - Empregar ferramentas tecnolóxicas adecuadas na investigación e resolución de problemas. | Emprega a calculadora para a resolución de problemas relacionados con potencias e raíces cadradas. | TI | 2 | 8 |
| CA1.8 - Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos. | Realizar conexións entre os diferentes elementos matemáticos aplicando coñecementos e experiencias propias. | TI | 2 | 8 |
| CA4.3 - Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección. | Seleccionar unha estratexia, comparando entre varias, para resolver un problema sobre potencias e raíces cadradas. | PE (non incluída no REA) | 2 | 10 |
| CA4.4 - Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma. | Obter posibles solucións dun problema sobre potencias seguindo algunha estratexia coñecida de forma autónoma. | PE (non incluída no REA) | 2 | 10 |
| CA6.6 - Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos, mobilizando coñecementos e experiencias propios. | Realizar conexións entre os diferentes elementos matemáticos aplicando coñecementos e experiencias propias. | TI | 2 | 8 |
| CA6.7 - Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos. | Interpretar situacións en contextos diversos incluídos os que teñen que ver coas potencias e as raíces cadradas, recoñecendo as conexións entre as matemáticas e a vida cotiá. | TI | 2 | 8 |
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores | ||||