Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)
CA1.2 - Comprender problemas da vida cotiá a través da reformulación da pregunta, de forma verbal e gráfica. Interpretar, de forma verbal ou gráfica, problemas da vida cotiá relacionados coas potencias, comprendendo as preguntas formuladas a través de diferentes estratexias ou ferramentas, incluídas as tecnoloxías. TI 2 8
CA1.3 - Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección. Seleccionar unha estratexia, comparando entre varias, para resolver un problema sobre potencias. PE (non incluída no REA) 2 10
CA1.4 - Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma. Obter posibles solucións dun problema sobre potencias e raíces cadradas seguindo algunha estratexia coñecida de forma autónoma. PE (non incluída no REA) 2 10
CA1.5 - Formular conxecturas matemáticas sinxelas, investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada. Analizar conxecturas matemáticas sinxelas investigando patróns, propiedades e relacións sobre as potencias de forma pautada. PE (non incluída no REA) 2 10
CA1.6 - Formular novos problemas sobre situacións cotiás que se resolvan matematicamente. Dar exemplos de problemas sobre situacións cotiás que se resolven matematicamente usando as potencias e as raíces cadradas.

PE (non incluída no REA)

2 10
CA1.7 - Empregar ferramentas tecnolóxicas adecuadas na investigación e resolución de problemas. Emprega a calculadora para a resolución de problemas relacionados con potencias e raíces cadradas. TI 2 8
CA1.8 - Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos. Realizar conexións entre os diferentes elementos matemáticos aplicando coñecementos e experiencias propias. TI 2 8
CA4.3 - Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección. Seleccionar unha estratexia, comparando entre varias, para resolver un problema sobre potencias e raíces cadradas. PE (non incluída no REA) 2 10
CA4.4 - Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma. Obter posibles solucións dun problema sobre potencias seguindo algunha estratexia coñecida de forma autónoma. PE (non incluída no REA) 2 10
CA6.6 - Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos, mobilizando coñecementos e experiencias propios. Realizar conexións entre os diferentes elementos matemáticos aplicando coñecementos e experiencias propias. TI 2 8
CA6.7 - Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos. Interpretar situacións en contextos diversos incluídos os que teñen que ver coas potencias e as raíces cadradas, recoñecendo as conexións entre as matemáticas e a vida cotiá. TI 2 8
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados
CA1.2 - Comprender problemas da vida cotiá a través da reformulación da pregunta, de forma verbal e gráfica.

2. Organizando las tiendas. 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5.

3. ¡Campamento a la vista! 3.5., 3.6., 3.7.

4. Presentamos nuestra acampada

TI

CA1.3 - Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección.

2. Organizando las tiendas. 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5.

3. ¡Campamento a la vista! 3.5., 3.6., 3.7.

Proba escrita (non incluida no REA)

CA1.4 - Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma.

2. Organizando las tiendas. 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5.

3. ¡Campamento a la vista! 3.5., 3.6., 3.7.

4. Presentamos nuestra acampada

Proba escrita (non incluida no REA)

TI
CA1.5 - Formular conxecturas matemáticas sinxelas, investigando patróns, propiedades e relacións de forma guiada.

2. Organizando las tiendas. 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5.

3. ¡Campamento a la vista! 3.1., 3.2., 3.3., 3.4., 3.6., 3.7.

Proba escrita (non incluida no REA)

CA1.6 - Formular novos problemas sobre situacións cotiás que se resolvan matematicamente.

3. ¡Campamento a la vista! 3.6.

Proba escrita (non incluida no REA)

CA1.7 - Empregar ferramentas tecnolóxicas adecuadas na investigación e resolución de problemas.

2. Organizando las tiendas. 2.5., 2.6.

3. ¡Campamento a la vista!. 3.5., 3.6., 3.7.

4. Presentamos nuestra acampada

TI

CA1.8 - Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos.

2. Organizando las tiendas. 2.5., 2.6.

3. ¡Campamento a la vista!.3.5., 3.6., 3.7.

4. Presentamos nuestra acampada

TI

CA4.3 - Seleccionar entre diferentes estratexias para resolver un problema, xustificando a elección.

2. Organizando las tiendas. 2.5., 2.6.

3. ¡Campamento a la vista! 3.5., 3.6., 3.7.

Proba escrita (non incluida no REA)

CA4.4 - Obter posibles solucións dun problema, seleccionando entre varias estratexias coñecidas de forma autónoma.

2. Organizando las tiendas. 2.5., 2.6.

3. ¡Campamento a la vista! 3.5., 3.6., 3.7.

5. Finalizamos nuestro viaje. 5.1.

Proba escrita (non incluida no REA)

TI

CA6.6 - Utilizar conexións entre diferentes elementos matemáticos, mobilizando coñecementos e experiencias propios.

2. 2. Organizando las tiendas. 2.1., 2.2., 2.3., 2.4., 2.5., 2.6.

3. ¡Campamento a la vista! 3.1., 3.2., 3.3., 3.4., 3.5., 3.6., 3.7.

4. Presentamos nuestra acampada

TI

CA6.7 - Utilizar as conexións entre as matemáticas, outras áreas e a vida cotiá para resolver problemas en contextos non matemáticos.

2. Organizando las tiendas. 2.5., 2.6.

3. ¡Campamento a la vista! 3.5., 3.6., 3.7.

4. Presentamos nuestra acampada

TI

Feito con eXeLearning (Nova xanela)