Temporalización do REA
Esta unidade está pensada para realizar en 15 sesións e, segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS para a materia de "Xeografía e Historia" de 1º de ESO, englóbase no primeiro trimestre.
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
| Fase | Seccións | Para que? | Temporalización |
|---|---|---|---|
| 1. Arrancamos! (Mobilizar) | Arrancamos! | Sesión de motivación e presentación da tarefa. | 1 sesión |
| 2. Que sabemos? (Activar e recordar) |
Non te atopo, onde estás? A Terra non para |
Sesións de revisión e activación de coñecementos previos | 3 Sesións |
| 3. Conexión (Explorar, revisar e estruturar) |
Para chegar mapas has de levar
|
Sesións con actividades informativas e interactivas sobre a cartografía, os mapas e a orixe e formas do relevo. Están deseñadas para crear interese no alumnado dende a perspectiva de “aprender pensando”. O alumnado é o protagonista nos procesos de ensino-aprendizaxe. Inclúe actividades interactivas multinivel deseñadas para facilitar a comprensión dos contidos introducidos e preparar ao alumnado para a resolución do reto formulado na situación de aprendizaxe, nun proceso que fomenta a súa autonomía e capacidade de autoaprendizaxe. |
5 Sesións |
|
4. Reto final (Aplicar e comprobar) |
Reto final | Sesións dirixidas á realización do reto proposto, consistente na elaboración dunha guía de viaxe na que o alumnado debe activar e aplicar a situación real os coñecementos adquiridos nas fases previas da unidade. | 5 sesións |
| 5. Conclusións (Concluír e comunicar) | Imos rematando | Sesión dedicada á exposición da aula do produto final por parte dos distintos grupos de traballo, e posta en común das valoracións sobre o aprendido. | 1 sesión |