Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Na seguinte táboa recóllense os criterios de avaliación, os mínimos de consecución que se contemplan para cada criterio, os instrumentos de avaliación previstos e a súa ponderación tomando como referencia a proposta de PROENS

Códigos CA Criterios de avaliación (CA)  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación

Unidad didáctica (PROENS)

% (Orientación de PROENS)
CA1.3 Incorporar e utilizar adecuadamente termos, conceptos e acontecementos relacionados coa xeografía, a historia e outras disciplinas das ciencias sociais, a través de intervencións orais, textos escritos e outros produtos, mostrando formulacións orixinais e propostas creativas É quen de empregar terminoloxía xeográfica na interpretación de fontes cartográficas PE 1 80
CA1.6 Representar adecuadamente información xeográfica a través de diversas formas de representación gráfica, cartográfica e visual

Sabe elaborar planos e mapas simples

 

CA2.1 Elaborar, expresar e presentar contidos propios en forma de esquemas, táboas informativas e outros tipos de formato mediante o desenvolvemento de estratexias de procura, selección e tratamento de información relativas a procesos e acontecementos relevantes do presente e do pasado É capaz de expor a información básica contida nun mapa
CA1.7 Interpretar a contorna desde unha perspectiva sistémica e integradora, a través do concepto de paisaxe, identificando os seus principais elementos e as interrelacións existentes Sabe situar nun mapa as coordenadas xeográficas TI 4 20
CA3.3 Argumentar a necesidade de accións de defensa, protección, conservación e mellora da contorna natural, rural e urbano a través de propostas e iniciativas que reflictan compromisos e condutas en favor da sostibilidade e da repartición xusta e solidaria dos recursos Coñece varias accións de defensa da contorna 1
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores 

Actividades e instrumentos empregados no REA

Na seguinte táboa concrétanse as actividades ou retos empregados no REA do alumnado en relación con cada criterio de avaliación, indicando en cada caso o instrumento de avaliación considerado.

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados
CA1.3 - Incorporar e utilizar adecuadamente termos, conceptos e acontecementos relacionados coa xeografía, a historia e outras disciplinas das ciencias sociais, a través de intervencións orais, textos escritos e outros produtos, mostrando formulacións orixinais e propostas creativas.

1. Actividades sobre o mapa autonómico ( Sección 2: Coordenadas e movementos da Terra)

 2. Localiza paralelos e meridianos

(Sección 2-Non te atopo, onde estás?)

 3. Identifica os termos sobre a representación da Terra

(Sección 3: mapas e relevo)

 4. Actividade sobre os mapas

(Sección 3: mapas e relevo)

 5. Actividade sobre formas de relevo (Sección 3: mapas e relevo)

 6. Reto final (Guía de viaxe)

1. Retroalimentación

2. Retroalimentación

3. Retroalimentación

4. Retroalimentación

5. Retroalimentación

6. Rúbrica reto final

CA1.6 - Representar adecuadamente información xeográfica a través de diversas formas de representación gráfica, cartográfica e visual.

1. Actividades sobre mapa físico e corte topográfico

(Sección 3: mapas e relevo)

2. Reto final (Guía de viaxe)

1. Retroalimentación

2. Rúbrica reto final

CA2.1 - Elaborar, expresar e presentar contidos propios en forma de esquemas, táboas informativas e outros tipos de formato mediante o desenvolvemento de estratexias de procura, selección e tratamento de información relativas a procesos e acontecementos relevantes do presente e do pasado.

1. Pon o reloxo en hora

 (Sección 2-Non te atopo, onde estás?)

 2. Xunta cada cidade coas súas coordenadas

( Sección 2-Non te atopo, onde estás?)

 3. Actividade de pistas e xeolocalización ( Sección 2-Non te atopo, onde estás?)

 4. Reto final (Guía de viaxe)

1. Retroalimentación

2. Retroalimentación

3. Retroalimentación

4. Rúbrica reto final

CA1.7 - Interpretar a contorna desde unha perspectiva sistémica e integradora, a través do concepto de paisaxe, identificando os seus principais elementos e as interrelacións existentes.

1. Exercicio sobre placas tectónicas

(Sección 3: mapas e relevo)

 2. Actividades sobre mapa físico e corte topográfico

(Sección 3: mapas e relevo)

 3. Reto final (Guía de viaxe)

1. Retroalimentación

2. Retroalimentación

3. Rúbrica reto final

CA3.3 - Argumentar a necesidade de accións de defensa, protección, conservación e mellora da contorna natural, rural e urbano a través de propostas e iniciativas que reflictan compromisos e condutas en favor da sostibilidade e da repartición xusta e solidaria dos recursos. 1. Reto final (Guía de viaxe) 1. Rúbrica reto final

Feito con eXeLearning (Nova xanela)