Temporalización do REA
Este REA correspóndese coa unidade didáctica 5 publicada en PROENS para a materia de Lingua Galega e Literatura de 6º de Educación Primaria. En total está pensado para desenvolver ao longo de 15 sesións ao longo do segundo trimestre.
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
| Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
|---|---|---|---|
|
1.A cultura galega en perigo! (Mobilizar) |
1.1. Cal é o problema? 1.2. Como podemos botar unha man? 1.3. Diario de aprendizaxe. |
Sesión de motivación e presentación da tarefa. Presentación da problemática e do tema central, as biografías. | 2 |
|
2. Coñeces a túa cultura? (Activar e recordar) |
2.1. Afianzando coñecementos. 2.2. Practicando o aprendido. 2.3. Canto sabes sobre biografías? 2.4. Diario de aprendizaxe. |
Sesión de revisión, activación de coñecementos previos nesta e noutras materias e iniciación nos contidos necesarios para levar a cabo o reto. | 2 |
|
3. Somos cultura! (Explorar e estruturar) |
3.1. Puntuamos. 3.2. Categorías gramaticais. 3.3 Literatura. 3.4. Diario de aprendizaxe. |
Sesións con actividades informativas e interactivas utilizando como fío condutor a produción dunha serie de documentos para elaborar a cápsula do tempo. A través deles trabállanse diferentes aspectos gramaticais do currículo. Están deseñadas para crear interese no alumnado dende a perspectiva do “aprender pensando”. O alumnado é o protagonista nos procesos de ensino-aprendizaxe. Inclúe sesións con actividades interactivas multinivel e opcións diferentes para garantir a consecución das actividades. Foméntase a reflexión metacognitiva do alumnado a través de procedementos dedutivos do pensamento. Utilizase o diario de aprendizaxe con canle e guía para eses procesos. |
4 |
|
4. Contribuíndo a perdura da cultura. (Elaborar e comprobar) |
4.1. Pasos a seguir 4.2. Mans á obra. 4.3. Diario de aprendizaxe.
|
Sesións dirixidas á realización do reto proposto, que pretenden dar solución a diversas problemáticas da contorna do alumnado. Implican a creación colectiva e o traballo en grupo. | 4 |
|
5. A nosa cápsula da cultura (Concluír e comunicar) |
5.1. Somos artistas. 5.2. Avaliando. 5.3 A nosa cápsula do tempo. |
Sesións vinculadas á presentación dos resultados e produtos obtidos nos retos da fase 4. Realízase a través da auto-reflexión, individual e en grupo, sobre a utilidade do aprendido e a exposición dos resultados ao resto do alumnado da aula. | 3 |