Temporalización do REA
Este REA está formado polas unidades didácticas 1 publicadas en PROENS para a materia de Lingua Galega e Literatura de 6º de Educación Primaria. En total está pensado para desenvolver ao longo de 16 sesións ao longo do primeiro trimestre.
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
| Fase | Seccións | Para que? | Temporalización |
|---|---|---|---|
|
1. Unha viaxe incrible (Mobilizar) |
1.1. O destino 1.2. O traxecto |
Sesión de motivación e presentación da tarefa. Presentación da temática, a importancia da lectura e detalles da situación de aprendizaxe. | 1 sesión |
|
2. Preparade a maleta (Activar e recordar) |
2.1. Levade acentuación 2.2.Levade textos 2.3. Levade substantivos 2.4. Ide informatizados |
Sesión de revisión e activación de coñecementos previos nesta e noutras materias | 2 sesións |
|
3. Pillade o tren (Explorar, revisar e estruturar) |
3.1. Primeira parada 3.2. Pero... en que idioma falan? 3.3 Segunda parada 3.4. Indicacións do traxecto 3.5. A parada da acentuación 3.6. A parada dixital |
Sesións con actividades informativas e interactivas utilizando como fío condutor a viaxe e a lectura. Empregando o galego trabállanse diferentes aspectos gramaticais do currículo. As actividades están deseñadas para crear interese no alumnado dende a perspectiva do “aprender pensando”. O alumnado é o protagonista nos procesos de ensino-aprendizaxe. Inclúe sesións con actividades interactivas multinivel e opcións diferentes para garantir a consecución da actividades. Foméntase a reflexión metacognitiva do alumnado a través de procedementos dedutivos do pensamento. Utilizase o diario de aprendizaxe con canle e guía para eses procesos. |
6 sesións |
|
4. Chegastes ao noso destino (Aplicar e comprobar) |
4.1. Pasos a seguir 4.2. Reto 1: Inspiración 4.3. Reto 2: Deseño 4.4. Reto 3: Elaboración 4.5. Reto final: Texto 4.6. Avaliación 4.7. Reflexión |
Sesións dirixidas á realización dos retos propostos, que pretenden achegarnos ao produto final do reto gozando da literatura. Implican a creación colectiva e o traballo en grupo. | 6 sesións |
|
5. Conclusión (Concluír e comunicar) |
5.1. Compartides a experiencia 5.2. Avaliar |
Sesións vinculadas á presentación dos resultados e produtos obtidos nos retos da fase 4. Realízase a través da auto-reflexión, individual e en grupo, sobre a utilidade do aprendido e a exposición dos resultados ao resto da comunidade educativa. | 1 sesión |