Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

A continuación móstrase a distribución de criterios de avaliación, mínimo de consecución, tipo de instrumento e o peso (%) que para cada unha das unidades se corresponden na proposta de PROENS e que se traballan nesta situación de aprendizaxe.

Neste caso, ao abordar dúas unidades no REA proposto, débese revisar e comprobar ca vosa programación o peso final na avaliación que se terá en conta.

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)

CA1.1. Recoñecer os efectos beneficiosos desde o punto de vista físico, mental e social da actividade física, como paso previo para a súa integración na vida diaria.

Recoñecer os efectos beneficiosos desde o punto de vista físico, mental e social da actividade física.

TI

UD2: Actívate

 20%

CA1.2. Integrar os procesos de activación corporal, dosificación do esforzo, relaxación e hixiene na práctica das actividades motrices, interiorizando as rutinas propias dunha práctica motriz saudable e responsable.

Integrar os procesos de activación corporal, dosificación do esforzo,
relaxación e hixiene na práctica de actividades motrices.

TI

UD2: Actívate

15%

CA1.3. Identificar e abordar condutas vinculadas ao ámbito corporal, á actividade física e ao deporte que afecten negativamente a saúde e a convivencia, adoptando posturas de rexeitamento á violencia, á discriminación e aos estereotipos de xénero e evitando activamente a súa reprodución.

Identificar e abordar condutas vinculadas ao ámbito corporal, á actividade física e ao deporte que afecten negativamente a saúde e a convivencia.

TI

UD2: Actívate

15%

CA1.4. Adquirir hábitos de vida saudables
(alimentación equilibrada, hidratación adecuada e actividade física regular) e convertelos en algo perdurable ao longo de toda a vida.

Adquirir hábitos de vida saudables e convertelos en algo perdurable ao longo de toda a vida.

TI

UD2: Actívate

20%

CA2.1. Recoñecer os efectos beneficiosos desde o punto de vista físico, mental e social da actividade física, como paso previo para a súa integración na vida diaria.

Recoñecer os efectos beneficiosos desde o punto de vista físico, mental e social da actividade física.

TI

UD1: Somos un equipo

15%

CA2.2. Integrar os procesos de activación corporal, dosificación do esforzo, relaxación e hixiene na práctica de actividades motrices, interiorizando as rutinas propias dunha práctica motriz saudable e responsable.

Integrar os procesos de activación corporal, dosificación do esforzo,
relaxación e hixiene na práctica de actividades motrices.

TI

UD1: Somos un equipo

15%

CA2.3. Adoptar medidas de seguridade antes, durante e despois da práctica de actividade física, aplicando actuacións básicas de primeiros auxilios, recoñecendo os contextos de risco e actuando con precaución ante eles.

Adoptar medidas de seguridade antes, durante e despois da práctica de actividade física.

TI

UD1: Somos un equipo

15%

UD2: Actívate

15%

CA2.6. Participar en actividades de carácter motor desde a autorregulación da súa actuación, con predisposición, esforzo, perseveranza e mentalidade de crecemento, actuando reflexivamente, xestionando as emocións e expresándoas de forma asertiva.

Participar en actividades de carácter motor desde a autorregulación da súa actuación.

TI

UD1: Somos un equipo

15%

CA4.3. Participar en actividades de carácter motor desde a autorregulación da súa actuación, con predisposición, esforzo, perseveranza e mentalidade de crecemento, actuando reflexivamente, xestionando as emocións e expresándoas de forma asertiva.

Participar en actividades de carácter motor desde a autorregulación da súa actuación.

TI

UD2: Actívate

15%

CA4.4. Respectar as normas consensuadas, así como as regras dos xogos, e actuar desde os parámetros da deportividade e do xogo limpo, recoñecendo as actuacións dos compañeiros e dos rivais.

Respectar as normas consensuadas, así como as regras dos xogos, e actuar desde os parámetros da deportividade e do xogo limpo.

TI

UD1: Somos un equipo

20%

CA4.5. Convivir mostrando no contexto das
prácticas motrices habilidades sociais, diálogo na resolución de conflitos e respecto ante a diversidade, xa sexa de xénero, afectivo-sexual, cultural, de orixe nacional, étnica, socioeconómica ou de competencia motriz, e mostrando unha actitude crítica e un compromiso activo fronte aos estereotipos, ás actuacións discriminatorias e á violencia, con especial fincapé no fomento da igualdade de xénero.

Convivir mostrando no contexto das prácticas motrices habilidades sociais, diálogo na resolución de conflitos e respecto ante a diversidade.

TI

UD1: Somos un equipo

20%

Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

A continuación móstrase unha táboa na que se concretan as actividades ou retos empregados no REA do alumnado en relación con cada criterio de avaliación, indicando en cada caso o instrumento de avaliación considerado.

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios / Seccións do REA Instrumentos empregados

CA1.1. Recoñecer os efectos beneficiosos desde o
punto de vista físico, mental e social da actividade física, como paso previo para a súa integración na vida diaria.

2.1. Buscamos conexións.

- Hábitos saudables... ou non tanto?

3.1. Maraña de saúde.

- Benestar físico.

3.2. Desa-fíos saudables.

- Retos cooperativos.

Contido descargable.

Ficha de autoavaliación.

Rúbrica de coavaliación.

Rúbrica criterios de avaliación 6º de Educación Física (EP).

CA1.2. Integrar os procesos de activación corporal, dosificación do esforzo, relaxación e hixiene na práctica das actividades motrices, interiorizando as rutinas propias dunha práctica motriz saudable e responsable.

2.1. Buscamos conexións.

- Hábitos saudables... ou non tanto?

3.1. Maraña de saúde.

- Hixiene persoal.

3.2. Desa-fíos saudables.

- Retos cooperativos.

Contido descargable.

Rúbrica criterios de avaliación 6º de Educación Física (EP).

CA1.3. Identificar e abordar condutas vinculadas ao
ámbito corporal, á actividade física e ao deporte que afecten negativamente a saúde e a convivencia, adoptando posturas de rexeitamento á violencia, á discriminación e aos estereotipos de xénero e evitando activamente a súa reprodución.

3.1. Maraña de saúde.

- Benestar mental.

- Benestar social.

3.2. Desa-fíos saudables.

- Retos cooperativos.

Contido descargable.

Ficha de autoavaliación.

Rúbrica de coavaliación.

Rúbrica criterios de avaliación 6º de Educación Física (EP).

CA1.4. Adquirir hábitos de vida saudables (alimentación equilibrada, hidratación adecuada e actividade física regular) e convertelos en algo perdurable ao longo de toda a vida.

2.1. Buscando conexións.

- Hábitos saudables... ou non tanto?

2.3. Un bocado de información.

- Que sabes sobre as etiquetas?

- Como montar un bo prato?

3.1. Maraña de saúde.

- Fío verde.

- Fío amarelo.

- Fio azul.

3.2. Desa-fíos saudables.

- Retos cooperativos.

Contido descargable.

Ficha de autoavaliación.

Rúbrica criterios de avaliación 6º de Educación Física (EP).

CA2.1. Recoñecer os efectos beneficiosos desde o
punto de vista físico, mental e social da actividade física, como paso previo para a súa integración na vida diaria.

2.1. Buscamos conexións.

Hábitos saudables... ou non tanto?

3.1. Maraña de saúde.

- Benestar físico.

- Benestar mental.

- Benestar social.

3.2. Desa-fíos saudables.

- Retos cooperativos.

Contido descargable.

Ficha de autoavaliación.

Rúbrica de coavaliación.

Rúbrica criterios de avaliación 6º de Educación Física (EP).

CA2.2. Integrar os procesos de activación corporal,
dosificación do esforzo, relaxación e hixiene na práctica de actividades motrices, interiorizando as rutinas propias dunha práctica motriz saudable e responsable.

2.1. Buscamos conexións.

- Hábitos sadables... ou non tanto?

3.1. Maraña de saúde.

- Fío amarelo.

3.2. Desa-fíos saudables.

- Retos cooperativos.

Contido descargable.

Rúbrica criterios de avaliación 6º de Educación Física (EP).

CA2.3. Adoptar medidas de seguridade antes,
durante e despois da práctica de actividade física, aplicando actuacións básicas de primeiros auxilios, recoñecendo os contextos de risco e actuando con precaución ante eles.

2.2. Máis vale previr que curar.

- Fío vermello PAS (Protexer- Avisar- Socorrer).

- Fío vermello PLS (Posición Lateral de Seguridade).

3.2. Desa-fíos saudables.

- Retos cooperativos.

Contido descargable.

Ficha de autoavaliación.

Rúbrica de coavaliación.

Rúbrica criterios de avaliación 6º de Educación Física (EP).

CA2.6. Participar en actividades de carácter motor
desde a autorregulación da súa actuación, con predisposición, esforzo, perseveranza e mentalidade de crecemento, actuando reflexivamente, xestionando as emocións e expresándoas de forma asertiva.

 3.2. Desa-fíos saudables.

- Retos cooperativos.

Contido descargable.

Rúbrica criterios de avaliación 6º de Educación Física (EP).

CA4.3. Participar en actividades de carácter motor
desde a autorregulación da súa actuación, con predisposición, esforzo, perseveranza e mentalidade de crecemento, actuando reflexivamente, xestionando as emocións e expresándoas de forma asertiva.

3.2. Desa-fíos saudables.

- Retos cooperativos.

Contido descargable.

Rúbrica criterios de avaliación 6º de Educación Física (EP).

CA4.4. Respectar as normas consensuadas, así como as regras dos xogos, e actuar desde os parámetros da deportividade e do xogo limpo, recoñecendo as actuacións dos compañeiros e dos rivais.

3.2. Desa-fíos saudables.

- Retos cooperativos.

Contido descargable.

Rúbrica de coavaliación.

Rúbrica criterios de avaliación 6º de Educación Física (EP).

CA4.5. Convivir mostrando no contexto das prácticas motrices habilidades sociais, diálogo na resolución de conflitos e respecto ante a diversidade, xa sexa de xénero, afectivo-sexual, cultural, de orixe nacional, étnica, socioeconómica ou de competencia motriz, e mostrando unha actitude crítica e un compromiso activo fronte aos estereotipos, ás actuacións discriminatorias e á violencia, con especial fincapé no fomento da igualdade de xénero.

3.2. Desa-fíos saudables.

- Retos cooperativos.

Contido descargable.

Rúbrica de coavaliación.

Rúbrica criterios de avaliación 6º de Educación Física (EP).

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)