Criterios de avaliación e mínimos de consecución
A continuación móstrase a distribución de criterios de avaliación, mínimo de consecución, tipo de instrumento e o peso (%) que para cada unha das unidades se corresponden na proposta de PROENS e que se traballan nesta situación de aprendizaxe.
Neste caso, ao abordar dúas unidades no REA proposto, débese revisar e comprobar ca vosa programación o peso final na avaliación que se terá en conta.
| Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación | Mínimos de consecución | Instrumentos de avaliación | Unidade didáctica (Proens) | % (Orientación de Proens) |
|---|---|---|---|---|
|
CA1.1. Recoñecer os efectos beneficiosos desde o punto de vista físico, mental e social da actividade física, como paso previo para a súa integración na vida diaria. |
Recoñecer os efectos beneficiosos desde o punto de vista físico, mental e social da actividade física. |
TI |
UD2: Actívate |
20% |
|
CA1.2. Integrar os procesos de activación corporal, dosificación do esforzo, relaxación e hixiene na práctica das actividades motrices, interiorizando as rutinas propias dunha práctica motriz saudable e responsable. |
Integrar os procesos de activación corporal, dosificación do esforzo, |
TI |
UD2: Actívate |
15% |
|
CA1.3. Identificar e abordar condutas vinculadas ao ámbito corporal, á actividade física e ao deporte que afecten negativamente a saúde e a convivencia, adoptando posturas de rexeitamento á violencia, á discriminación e aos estereotipos de xénero e evitando activamente a súa reprodución. |
Identificar e abordar condutas vinculadas ao ámbito corporal, á actividade física e ao deporte que afecten negativamente a saúde e a convivencia. |
TI |
UD2: Actívate |
15% |
|
CA1.4. Adquirir hábitos de vida saudables |
Adquirir hábitos de vida saudables e convertelos en algo perdurable ao longo de toda a vida. |
TI |
UD2: Actívate |
20% |
|
CA2.1. Recoñecer os efectos beneficiosos desde o punto de vista físico, mental e social da actividade física, como paso previo para a súa integración na vida diaria. |
Recoñecer os efectos beneficiosos desde o punto de vista físico, mental e social da actividade física. |
TI |
UD1: Somos un equipo |
15% |
|
CA2.2. Integrar os procesos de activación corporal, dosificación do esforzo, relaxación e hixiene na práctica de actividades motrices, interiorizando as rutinas propias dunha práctica motriz saudable e responsable. |
Integrar os procesos de activación corporal, dosificación do esforzo, |
TI |
UD1: Somos un equipo |
15% |
|
CA2.3. Adoptar medidas de seguridade antes, durante e despois da práctica de actividade física, aplicando actuacións básicas de primeiros auxilios, recoñecendo os contextos de risco e actuando con precaución ante eles. |
Adoptar medidas de seguridade antes, durante e despois da práctica de actividade física. |
TI |
UD1: Somos un equipo |
15% |
|
UD2: Actívate |
15% |
|||
|
CA2.6. Participar en actividades de carácter motor desde a autorregulación da súa actuación, con predisposición, esforzo, perseveranza e mentalidade de crecemento, actuando reflexivamente, xestionando as emocións e expresándoas de forma asertiva. |
Participar en actividades de carácter motor desde a autorregulación da súa actuación. |
TI |
UD1: Somos un equipo |
15% |
|
CA4.3. Participar en actividades de carácter motor desde a autorregulación da súa actuación, con predisposición, esforzo, perseveranza e mentalidade de crecemento, actuando reflexivamente, xestionando as emocións e expresándoas de forma asertiva. |
Participar en actividades de carácter motor desde a autorregulación da súa actuación. |
TI |
UD2: Actívate |
15% |
|
CA4.4. Respectar as normas consensuadas, así como as regras dos xogos, e actuar desde os parámetros da deportividade e do xogo limpo, recoñecendo as actuacións dos compañeiros e dos rivais. |
Respectar as normas consensuadas, así como as regras dos xogos, e actuar desde os parámetros da deportividade e do xogo limpo. |
TI |
UD1: Somos un equipo |
20% |
|
CA4.5. Convivir mostrando no contexto das |
Convivir mostrando no contexto das prácticas motrices habilidades sociais, diálogo na resolución de conflitos e respecto ante a diversidade. |
TI |
UD1: Somos un equipo |
20% |
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores | ||||