Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

A continuación móstrase a distribución de criterios de avaliación, mínimo de consecución, tipo de instrumento e o peso (%) que para cada unha das unidades se corresponden na proposta de PROENS e que se traballan nesta situación de aprendizaxe.

Neste caso, ao abordar dúas unidades no REA proposto, débese revisar e comprobar coa vosa programación o peso final na avaliación que se terá en conta.

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)

CA1.5: Adquirir un progresivo control e dominio corporal, empregando os compoñentes cualitativos e cuantitativos da motricidade de maneira eficiente e creativa e facendo fronte ás demandas de resolución de problemas en situacións motrices diversas transferibles ao seu espazo vivencial.

Adquirir un progresivo control e dominio corporal, empregando os compoñentes cualitativos e cuantitativos da motricidade de maneira eficiente e creativa.

TI

UD 4: expresa-T

10%

CA1.6: Convivir mostrando no contexto das prácticas motrices habilidades sociais, diálogo na resolución de conflitos e respecto ante a diversidade, xa sexa de xénero, afectivo-sexual, cultural, de orixe nacional, étnica, socioeconómica ou de competencia motriz e mostrando unha actitude crítica e un compromiso activo fronte aos estereotipos, ás actuacións discriminatorias e a violencia, con especial fincapé no fomento da igualdade de xénero.

Convivir mostrando no contexto das prácticas motrices habilidades sociais, diálogo na resolución de conflitos e respecto ante a diversidade.

TI

UD 3: xogos de sempre

10%

CA2.4: Desenvolver proxectos motores de carácter individual, cooperativo ou colaborativo, definindo metas, secuenciando accións, introducindo se é preciso cambios durante o proceso, xerando producións motrices de calidade e valorando o grao de axuste ao proceso seguido e ao resultado obtido.

Desenvolver proxectos motores de carácter individual, cooperativo ou colaborativo, xerando producións motrices de calidade.

TI

UD 4: expresa-T

15%

CA2.5: Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas a partir da anticipación, axustándoos ás demandas derivadas dos obxectivos motores e á lóxica interna de situacións individuais, de cooperación, de oposición e de colaboración-oposición, en contextos reais ou en simulados de actuación e reflexionando sobre as solucións obtidas.

Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas.

TI

UD 3: xogos de sempre

10%

CA3.2: Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas a partir da anticipación, axustándoos ás demandas derivadas dos obxectivos motores e á lóxica interna de situacións individuais, de cooperación, de oposición e de colaboración-oposición, en contextos reais ou en simulados de actuación.

Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas.

TI

UD 3: xogos de sempre

10%

CA3.3: Adquirir un progresivo control e dominio corporal, empregando os compoñentes cualitativos e cuantitativos da motricidade de maneira eficiente e creativa e facendo fronte ás demandas de resolución de problemas en situacións motrices diversas transferibles ao seu espazo vivencial. 

Adquirir un progresivo control e dominio corporal, empregando os compoñentes cualitativos e cuantitativos da motricidade de maneira eficiente e creativa.

TI

UD 3: xogos de sempre

10%

CA3.4: Reproducir e crear composicións con ou sen soporte musical e comunicar diferentes sensacións, emocións e ideas, de forma estética e creativa, desde o uso dos recursos rítmicos e expresivos da motricidade.

Reproducir e crear composicións con ou sen soporte musical e comunicar diferentes sensacións, emocións e ideas, de forma estética e creativa.

TI

UD 4: expresa-T

20%

CA4.3: Participar en actividades de carácter motor desde a autorregulación da súa actuación, con predisposición, esforzo, perseveranza e mentalidade de crecemento, actuando reflexivamente, xestionando as emocións e expresándoas de forma asertiva.

Participar en actividades de carácter motor desde a autorregulación da súa actuación.

TI

UD 4: expresa-T

15%

CA5.2: Desenvolver proxectos motores de carácter individual, cooperativo ou colaborativo, definindo metas, secuenciando accións, introducindo se é preciso cambios durante o proceso, xerando producións motrices de calidade, valorando o grao de axuste ao proceso seguido e ao resultado obtido.

Desenvolver proxectos motores de carácter individual, cooperativo ou colaborativo, xerando producións motrices de calidade.

TI

UD 3: xogos de sempre

10%

CA5.3: Participar en actividades de carácter motor desde a autorregulación da súa actuación, con predisposición, esforzo, perseveranza e mentalidade de crecemento, actuando reflexivamente, xestionando as emocións e expresándoas de forma asertiva.

Participar en actividades de carácter motor, desde a autorregulación da súa actuación.

TI

UD 3: xogos de sempre

10%

CA5.5: Participar activamente en xogos motores e noutras manifestacións artístico-expresivas con arraigamento na cultura propia, tradicional ou actual, así como noutros procedentes de diversas culturas, recoñecendo e transmitindo o seu valor cultural e o seu potencial como espazo xerador de interaccións construtivas entre persoas con orixes diferentes e entendendo as vantaxes da súa conservación.

Participar activamente en xogos motores e noutras manifestacións artístico-expresivas da cultura propia ou outras culturas, recoñecendo o seu valor como espazo xerador de interaccións.

TI

UD 3: xogos de sempre

25%

UD 4: expresa-T

 20%

CA5.6: Valorar o deporte como fenómeno cultural analizando criticamente os estereotipos de xénero e os comportamentos sexistas que ás veces suceden no seu contexto, rexeitándoos e adoptando actitudes que eviten a súa reprodución no futuro.

Valorar o deporte como fenómeno cultural analizando criticamente os estereotipos de xénero e os comportamentos sexistas.

TI

UD 3: xogos de sempre

10%

CA5.7: Reproducir e crear composicións con ou sen soporte musical e comunicar diferentes sensacións, emocións e ideas, de forma estética e creativa, desde o uso dos recursos rítmicos e expresivos da motricidade.

Reproducir e crear composicións con ou sen soporte musical e comunicar diferentes sensacións, emocións e ideas, de forma estética e creativa.

TI

UD 4: expresa-T

20%

CA6.2: Integrar os procesos de activación corporal, dosificación do esforzo, relaxación e hixiene na práctica de actividades motrices, interiorizando as rutinas propias dunha práctica motriz saudable e responsable.

Integrar os procesos de activación corporal, dosificación do esforzo, relaxación e hixiene na práctica de actividades motrices.

TI

UD 3: xogos de sempre

5%

Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación

Actividades ou exercicios / Seccións do REA

Instrumentos empregados

CA1.5: Adquirir un progresivo control e dominio corporal, empregando os compoñentes cualitativos e cuantitativos da motricidade de maneira eficiente e creativa e facendo fronte ás demandas de resolución de problemas en situacións motrices diversas transferibles ao seu espazo vivencial.

Sesión de práctica motriz (Fase 3) 

Rúbrica, de uso docente, para avaliación dos CA do REA.

CA1.6: Convivir mostrando no contexto das prácticas motrices habilidades sociais, diálogo na resolución de conflitos e respecto ante a diversidade, xa sexa de xénero, afectivo-sexual, cultural, de orixe nacional, étnica, socioeconómica ou de competencia motriz e mostrando unha actitude crítica e un compromiso activo fronte aos estereotipos, ás actuacións discriminatorias e a violencia, con especial fincapé no fomento da igualdade de xénero.

Sesión de práctica motriz (Fase 3)

Encontro de culturas ( Fase 4)

Rúbrica, de uso docente, para avaliación dos CA do REA.

CA2.4: Desenvolver proxectos motores de carácter individual, cooperativo ou colaborativo, definindo metas, secuenciando accións, introducindo se é preciso cambios durante o proceso, xerando producións motrices de calidade e valorando o grao de axuste ao proceso seguido e ao resultado obtido.

Sesión de práctica motriz (Fase 3) 

 Rúbrica, de uso docente, para avaliación dos CA do REA.

CA2.5: Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas a partir da anticipación, axustándoos ás demandas derivadas dos obxectivos motores e á lóxica interna de situacións individuais, de cooperación, de oposición e de colaboración-oposición, en contextos reais ou en simulados de actuación, reflexionando sobre as solucións obtidas.

Sesión de práctica motriz (Fase 3) 

Rúbrica, de uso docente, para avaliación dos CA do REA.

CA3.2: Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas a partir da anticipación, axustándoos ás demandas derivadas dos obxectivos motores e á lóxica interna de situacións individuais, de cooperación, de oposición e de colaboración-oposición, en contextos reais ou en simulados de actuación.

Sesión de práctica motriz (Fase 3) 

Rúbrica, de uso docente, para avaliación dos CA do REA.

CA3.3: Adquirir un progresivo control e dominio corporal, empregando os compoñentes cualitativos e cuantitativos da motricidade de maneira eficiente e creativa, facendo fronte ás demandas de resolución de problemas en situacións motrices diversas, transferibles ao seu espazo vivencial. 

Sesión de práctica motriz (Fase 3)

Rúbrica, de uso docente, para avaliación dos CA do REA.

CA3.4: Reproducir e crear composicións con ou sen soporte musical e comunicar diferentes sensacións, emocións e ideas, de forma estética e creativa, desde o uso dos recursos rítmicos e expresivos da motricidade.

Sesión de práctica motriz (Fase 3) 

Encontro de culturas ( Fase 4)

Rúbrica, de uso docente, para avaliación dos CA do REA.

CA4.3: Participar en actividades de carácter motor desde a autorregulación da súa actuación, con predisposición, esforzo, perseveranza e mentalidade de crecemento, actuando reflexivamente, xestionando as emocións e expresándoas de forma asertiva.

Sesión de práctica motriz (Fase 3)

Rúbrica, de uso docente, para avaliación dos CA do REA.

CA5.2: Desenvolver proxectos motores de carácter individual, cooperativo ou colaborativo, definindo metas, secuenciando accións, introducindo se é preciso cambios durante o proceso, xerando producións motrices de calidade e valorando o grao de axuste ao proceso seguido e ao resultado obtido.

Sesión de práctica motriz (Fase 3)

Rúbrica, de uso docente, para avaliación dos CA do REA.

CA5.3: Participar en actividades de carácter motor desde a autorregulación da súa actuación, con predisposición, esforzo, perseveranza e mentalidade de crecemento, actuando reflexivamente, xestionando as emocións e expresándoas de forma asertiva.

Sesión de práctica motriz (Fase 3)

Rúbrica, de uso docente, para avaliación dos CA do REA.

CA5.5: Participar activamente en xogos motores e noutras manifestacións artístico-expresivas con arraigamento na cultura propia, tradicional ou actual, así como noutros procedentes de diversas culturas, recoñecendo e transmitindo o seu valor cultural e o seu potencial como espazo xerador de interaccións construtivas entre persoas con orixes diferentes e entendendo as vantaxes da súa conservación.

Sesión de práctica motriz (Fase 3) 

Encontro de culturas ( Fase 4)

 Rúbrica, de uso docente, para avaliación dos CA do REA.

CA5.6: Valorar o deporte como fenómeno cultural analizando criticamente os estereotipos de xénero e os comportamentos sexistas que ás veces suceden no seu contexto, rexeitándoos e adoptando actitudes que eviten a súa reprodución no futuro.

Sesión de práctica motriz (Fase 3)

Encontro de culturas ( Fase 4)

Rúbrica, de uso docente, para avaliación dos CA do REA.

CA5.7: Reproducir e crear composicións con ou sen soporte musical e comunicar diferentes sensacións, emocións e ideas, de forma estética e creativa, desde o uso dos recursos rítmicos e expresivos da motricidade.

Sesión de práctica motriz (Fase 3) 

Encontro de culturas ( Fase 4)

Rúbrica, de uso docente, para avaliación dos CA do REA.

CA6.2: Integrar os procesos de activación corporal, dosificación do esforzo, relaxación e hixiene na práctica de actividades motrices, interiorizando as rutinas propias dunha práctica motriz saudable e responsable.

Sesión de práctica motriz (Fase 3)

Rúbrica, de uso docente, para a avaliación dos CA do REA.

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)