Criterios de avaliación e mínimos de consecución
A continuación móstrase a distribución de criterios de avaliación, mínimo de consecución, tipo de instrumento e o peso (%) que para cada unha das unidades se corresponden na proposta de PROENS e que se traballan nesta situación de aprendizaxe.
Neste caso, ao abordar dúas unidades no REA proposto, débese revisar e comprobar coa vosa programación o peso final na avaliación que se terá en conta.
| Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación | Mínimos de consecución | Instrumentos de avaliación | Unidade didáctica (Proens) | % (Orientación de Proens) |
|---|---|---|---|---|
|
CA1.5: Adquirir un progresivo control e dominio corporal, empregando os compoñentes cualitativos e cuantitativos da motricidade de maneira eficiente e creativa e facendo fronte ás demandas de resolución de problemas en situacións motrices diversas transferibles ao seu espazo vivencial. |
Adquirir un progresivo control e dominio corporal, empregando os compoñentes cualitativos e cuantitativos da motricidade de maneira eficiente e creativa. |
TI |
UD 4: expresa-T |
10% |
|
CA1.6: Convivir mostrando no contexto das prácticas motrices habilidades sociais, diálogo na resolución de conflitos e respecto ante a diversidade, xa sexa de xénero, afectivo-sexual, cultural, de orixe nacional, étnica, socioeconómica ou de competencia motriz e mostrando unha actitude crítica e un compromiso activo fronte aos estereotipos, ás actuacións discriminatorias e a violencia, con especial fincapé no fomento da igualdade de xénero. |
Convivir mostrando no contexto das prácticas motrices habilidades sociais, diálogo na resolución de conflitos e respecto ante a diversidade. |
TI |
UD 3: xogos de sempre |
10% |
|
CA2.4: Desenvolver proxectos motores de carácter individual, cooperativo ou colaborativo, definindo metas, secuenciando accións, introducindo se é preciso cambios durante o proceso, xerando producións motrices de calidade e valorando o grao de axuste ao proceso seguido e ao resultado obtido. |
Desenvolver proxectos motores de carácter individual, cooperativo ou colaborativo, xerando producións motrices de calidade. |
TI |
UD 4: expresa-T |
15% |
|
CA2.5: Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas a partir da anticipación, axustándoos ás demandas derivadas dos obxectivos motores e á lóxica interna de situacións individuais, de cooperación, de oposición e de colaboración-oposición, en contextos reais ou en simulados de actuación e reflexionando sobre as solucións obtidas. |
Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas. |
TI |
UD 3: xogos de sempre |
10% |
|
CA3.2: Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas a partir da anticipación, axustándoos ás demandas derivadas dos obxectivos motores e á lóxica interna de situacións individuais, de cooperación, de oposición e de colaboración-oposición, en contextos reais ou en simulados de actuación. |
Aplicar principios básicos de decisións en situacións lúdicas, xogos modificados e actividades deportivas. |
TI |
UD 3: xogos de sempre |
10% |
|
CA3.3: Adquirir un progresivo control e dominio corporal, empregando os compoñentes cualitativos e cuantitativos da motricidade de maneira eficiente e creativa e facendo fronte ás demandas de resolución de problemas en situacións motrices diversas transferibles ao seu espazo vivencial. |
Adquirir un progresivo control e dominio corporal, empregando os compoñentes cualitativos e cuantitativos da motricidade de maneira eficiente e creativa. |
TI |
UD 3: xogos de sempre |
10% |
|
CA3.4: Reproducir e crear composicións con ou sen soporte musical e comunicar diferentes sensacións, emocións e ideas, de forma estética e creativa, desde o uso dos recursos rítmicos e expresivos da motricidade. |
Reproducir e crear composicións con ou sen soporte musical e comunicar diferentes sensacións, emocións e ideas, de forma estética e creativa. |
TI |
UD 4: expresa-T |
20% |
|
CA4.3: Participar en actividades de carácter motor desde a autorregulación da súa actuación, con predisposición, esforzo, perseveranza e mentalidade de crecemento, actuando reflexivamente, xestionando as emocións e expresándoas de forma asertiva. |
Participar en actividades de carácter motor desde a autorregulación da súa actuación. |
TI |
UD 4: expresa-T |
15% |
|
CA5.2: Desenvolver proxectos motores de carácter individual, cooperativo ou colaborativo, definindo metas, secuenciando accións, introducindo se é preciso cambios durante o proceso, xerando producións motrices de calidade, valorando o grao de axuste ao proceso seguido e ao resultado obtido. |
Desenvolver proxectos motores de carácter individual, cooperativo ou colaborativo, xerando producións motrices de calidade. |
TI |
UD 3: xogos de sempre |
10% |
|
CA5.3: Participar en actividades de carácter motor desde a autorregulación da súa actuación, con predisposición, esforzo, perseveranza e mentalidade de crecemento, actuando reflexivamente, xestionando as emocións e expresándoas de forma asertiva. |
Participar en actividades de carácter motor, desde a autorregulación da súa actuación. |
TI |
UD 3: xogos de sempre |
10% |
|
CA5.5: Participar activamente en xogos motores e noutras manifestacións artístico-expresivas con arraigamento na cultura propia, tradicional ou actual, así como noutros procedentes de diversas culturas, recoñecendo e transmitindo o seu valor cultural e o seu potencial como espazo xerador de interaccións construtivas entre persoas con orixes diferentes e entendendo as vantaxes da súa conservación. |
Participar activamente en xogos motores e noutras manifestacións artístico-expresivas da cultura propia ou outras culturas, recoñecendo o seu valor como espazo xerador de interaccións. |
TI |
UD 3: xogos de sempre |
25% |
|
UD 4: expresa-T |
20% |
|||
|
CA5.6: Valorar o deporte como fenómeno cultural analizando criticamente os estereotipos de xénero e os comportamentos sexistas que ás veces suceden no seu contexto, rexeitándoos e adoptando actitudes que eviten a súa reprodución no futuro. |
Valorar o deporte como fenómeno cultural analizando criticamente os estereotipos de xénero e os comportamentos sexistas. |
TI |
UD 3: xogos de sempre |
10% |
|
CA5.7: Reproducir e crear composicións con ou sen soporte musical e comunicar diferentes sensacións, emocións e ideas, de forma estética e creativa, desde o uso dos recursos rítmicos e expresivos da motricidade. |
Reproducir e crear composicións con ou sen soporte musical e comunicar diferentes sensacións, emocións e ideas, de forma estética e creativa. |
TI |
UD 4: expresa-T |
20% |
|
CA6.2: Integrar os procesos de activación corporal, dosificación do esforzo, relaxación e hixiene na práctica de actividades motrices, interiorizando as rutinas propias dunha práctica motriz saudable e responsable. |
Integrar os procesos de activación corporal, dosificación do esforzo, relaxación e hixiene na práctica de actividades motrices. |
TI |
UD 3: xogos de sempre |
5% |
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores | ||||