Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

"Anda o tempo revolto" está deseñado para ser impartido no 3º trimestre do curso para un total de 10 sesións.

Fase Seccións Descrición do traballo a desenvolver Temporalización

1. Qué tempos!

(Descrición)

1. Qué tempos!

1.1 Entre marzo e abril sae o cuco do cubil

1.2 Reto

1.3 Diario de aprendizaxe

Sesión de introdución e motivación.

Reflexión sobre o concepto de tempo.

Un conto desordenado que hai que recompoñer.

Presentación do reto.

Reflexión no diario de aprendizaxe.

1 sesión

2. Se chove, que chova

(Coñecementos previos)

2. Se chove, que chova.

2.1 Pingas de chuvia feble

2.2 Ruxe a tormenta

2.3 Diario de aprendizaxe

A chuvia como fío condutor entre períodos.

Presentación de dous capítulos do conto

Práctica instrumental multinivel.

A frauta doce.

O musicograma multinivel.

Achega á historia da música e contextualización do Barroco e o Romanticismo.

Audicións activas do Barroco e o Romanticismo.

Reflexión no diario de aprendizaxe.

2 sesións

3. Nunca choveu que non escampara

3.1 Agardando un chuvasco

3.2 Zoa o vento

3.3 Brétema

3.4 Asoma o arco da vella

3.5 Diario de aprendizaxe

Fenómenos atmosféricos como fío condutor.

Presentación de catro capítulos do conto.

A orquestra.

Práctica instrumental, vocal e dancística.

Achega á historia da música e contextualización do Clasicismo, Renacemento, Idade Media e Século XX.

Audicións activas do Clasicismo, Renacemento, Idade Media e Século XX.

Reflexión no diario de aprendizaxe.

4 sesións

4. Parece que vai bo tempo

(Reto final)

4.1 Cada cousa ao seu tempo

4.2 Non hai tempo que perder

4.3 Fin de curso

4.4 Diario de aprendizaxe

Organización dunha representación para fin de curso:

  • Ordenar o conto
  • Escaleta
  • Ensaio xeral
  • Representación de fin de curso

Visibilización da figura da muller na historia da música.

Valoración do reto.

Reflexión no diario de aprendizaxe.

2 sesións

5. Tempo de botar unha ollada cara atrás

(Conclusión)

5.1 Reflexionamos

5.2 Diario de aprendizaxe

Repaso das principais características da historia da música desde a Idade Media ata o Século XX.

Situar audicións nos períodos históricos traballados.

Valoración do traballo grupal.

Reflexión no diario de aprendizaxe.

1 sesión

Feito con eXeLearning (Nova xanela)