|
CA1.1. Distinguir propostas artísticas musicais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por estas.
|
1.1. Entre marzo e abril sae o cuco do cubil
2.1. Pingas de chuvia feble
2.2. Ruxe a tormenta
3.1. Agardando un chuvasco
3.2. Zoa o vento
3.3. Brétema
3.4. Asoma o arco da vella
5.1. Reflexionamos
|
1.1. Retroalimentación/Lista de cotexo actividades non interactivas/Rúbrica do traballo en equipo.
2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.
2.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo/Lista de cotexo actividades non interactivas.
3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.4. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
5.1. Retroalimentación.
|
|
CA1.3. Identificar visual e auditivamente, clasificar, describir e representar elementos da música e da linguaxe musical.
|
2.1. Pingas de chuvia feble
3.1. Agardando un chuvasco
3.3. Brétema
4.1. Cada cousa ao seu tempo
|
2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.
3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
4.1. Retroalimentación/Lista de cotexo actividades non interactivas/Rúbrica de traballo en equipo/Rúbrica do reto.
|
|
CA1.6. Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas musicais, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións.
|
2.1. Pingas de chuvia feble
2.2. Ruxe a tormenta
3.1. Agardando un chuvasco
3.2. Zoa o vento
3.3. Brétema
3.4. Asoma o arco da vella
|
2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.
2.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo/Lista de cotexo actividades non interactivas.
3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.4. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
|
|
CA1.7. Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas musicais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva.
|
2.1. Pingas de chuvia feble
2.2. Ruxe a tormenta
3.1. Agardando un chuvasco
3.2. Zoa o vento
3.3. Brétema
3.4. Asoma o arco da vella
4. Parece que vai bo tempo
4.1. Cada cousa ao seu tempo
4.2. Non hai tempo que perder
4.3. Fin de Curso
|
2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.
2.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo/Lista de cotexo actividades non interactivas.
3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.4. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
4.1. Retroalimentación/Lista de cotexo actividades non interactivas/Rúbrica de traballo en equipo/Rúbrica do reto.
4.2. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas
4.3. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas
|
|
CA2.1. Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, o son, a imaxe e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias.
|
2.1. Pingas de chuvia feble
2.2. Ruxe a tormenta
3.1. Agardando un chuvasco
3.2. Zoa o vento
3.3. Brétema
3.4. Asoma o arco da vella
|
2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.
2.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo/Lista de cotexo actividades non interactivas.
3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.4. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
|
|
CA2.3. Utilizar elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas a través da vivencia destes.
|
2.1. Pingas de chuvia feble
3.1. Agardando un chuvasco
3.3. Brétema
|
2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.
3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
|
|
CA2.5. Participar no proceso cooperativo de producións culturais e artísticas musicais, de forma creativa, utilizando elementos básicos da linguaxe musical e diferentes técnicas artísticas.
|
2.1. Pingas de chuvia feble
2.2. Ruxe a tormenta
3.1. Agardando un chuvasco
3.2. Zoa o vento
3.3. Brétema
3.4. Asoma o arco da vella
4.2. Non hai tempo que perder
4.3. Fin de Curso
|
2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.
2.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo/Lista de cotexo actividades non interactivas.
3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.4. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
4.2. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas
4.3. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas
|
|
CA2.7. Manifestar respecto na realización de actividades, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais.
|
1. Que tempos!
1.1. Entre marzo e abril sae o cuco do cubil
1.2. Reto
4. Parece que vai bo tempo
4.1. Cada cousa ao seu tempo
4.2. Non hai tempo que perder
4.3. Fin de Curso
5. Tempo de botar unha ollada cara atrás
5.1. Reflexionamos
|
1.1. Retroalimentación/Lista de cotexo actividades non interactivas/Rúbrica do traballo en equipo.
4.1. Retroalimentación/Lista de cotexo actividades non interactivas/Rúbrica de traballo en equipo/Rúbrica do reto.
4.2. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas
4.3. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas
5.1. Retroalimentación.
|
|
CA3.1. Distinguir propostas artísticas escénicas e performativas de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por estas.
|
1.1. Entre marzo e abril sae o cuco do cubil
2.1. Pingas de chuvia feble
2.2. Ruxe a tormenta
3.1. Agardando un chuvasco
3.2. Zoa o vento
3.3. Brétema
3.4. Asoma o arco da vella
5.1. Reflexionamos
|
1.1. Retroalimentación/Lista de cotexo actividades non interactivas/Rúbrica do traballo en equipo.
2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.
2.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo/Lista de cotexo actividades non interactivas.
3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.4. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
5.1. Retroalimentación.
|
|
CA3.5. Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións.
|
1.1. Entre marzo e abril sae o cuco do cubil
2.1. Pingas de chuvia feble
2.2. Ruxe a tormenta
3.1. Agardando un chuvasco
3.2. Zoa o vento
3.3. Brétema
3.4. Asoma o arco da vella
5.1. Reflexionamos
|
1.1. Retroalimentación/Lista de cotexo actividades non interactivas/Rúbrica do traballo en equipo.
2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.
2.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo/Lista de cotexo actividades non interactivas.
3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.4. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
5.1. Retroalimentación.
|
|
CA3.6. Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas escénicas e performativas, interiorizando as normas de respecto e mostrando unha actitude positiva.
|
1.1. Entre marzo e abril sae o cuco do cubil
2.1. Pingas de chuvia feble
2.2. Ruxe a tormenta
3.1. Agardando un chuvasco
3.2. Zoa o vento
3.3. Brétema
3.4. Asoma o arco da vella
5.1. Reflexionamos
|
1.1. Retroalimentación/Lista de cotexo actividades non interactivas/Rúbrica do traballo en equipo.
2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.
2.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo/Lista de cotexo actividades non interactivas.
3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.4. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
5.1. Retroalimentación.
|
|
CA4.1. Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, o son, a imaxe e os medios dixitais básicos, e mostrando confianza nas capacidades propias.
|
2.1. Pingas de chuvia feble
2.2. Ruxe a tormenta
3.1. Agardando un chuvasco
3.2. Zoa o vento
3.3. Brétema
3.4. Asoma o arco da vella
4.2. Non hai tempo que perder
4.3. Fin de Curso
|
2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.
2.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo/Lista de cotexo actividades non interactivas.
3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.4. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
4.2. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas
4.3. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas
|
|
CA4.4. Participar no proceso cooperativo de producións culturais e artísticas escénicas e performativas, de forma creativa, utilizando elementos básicos da expresión corporal e diferentes técnicas artísticas.
|
3.2. Zoa o vento
4.2. Non hai tempo que perder
4.3. Fin de Curso
|
3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
4.2. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas
4.3. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas
|
|
CA4.6. Manifestar respecto na creación e interpretación de propostas artísticas escénicas e performativas, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais.
|
3.2. Zoa o vento
4.2. Non hai tempo que perder
4.3. Fin de Curso
|
3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
4.2. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas
4.3. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas
|
|
CA1.2. Describir manifestacións culturais e artísticas musicais, explorando as súas características con interese, establecendo relacións entre elas, valorando a diversidade que as xera, así como as principais profesións vinculadas á creación e interpretación musical, e empregando o vocabulario específico destas.
|
2.1. Pingas de chuvia feble
2.2. Ruxe a tormenta
3.1. Agardando un chuvasco
3.2. Zoa o vento
3.3. Brétema
3.4. Asoma o arco da vella
4.1. Cada cousa ao seu tempo
4.2. Non hai tempo que perder
|
2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.
2.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo/Lista de cotexo actividades non interactivas.
3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.4. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
4.1. Retroalimentación/Lista de cotexo actividades non interactivas/Rúbrica de traballo en equipo/Rúbrica do reto.
4.2. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas
|
|
CA3.2. Describir manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas explorando as súas características con interese, establecendo relacións entre elas, valorando a diversidade que as xera, así como as principais profesións vinculadas á creación e interpretación escénica e performativa, e empregando o vocabulario específico destas.
|
2.1. Pingas de chuvia feble
2.2. Ruxe a tormenta
3.1. Agardando un chuvasco
3.2. Zoa o vento
3.3. Brétema
3.4. Asoma o arco da vella
4.1. Cada cousa ao seu tempo
4.2. Non hai tempo que perder
|
2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.
2.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo/Lista de cotexo actividades non interactivas.
3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.4. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
4.1. Retroalimentación/Lista de cotexo actividades non interactivas/Rúbrica de traballo en equipo/Rúbrica do reto.
4.2. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas
|
|
CA4.2. Expresar con creatividade ideas, sentimentos e emocións a través de diversas manifestacións artísticas escénicas e performativas, utilizando as diferentes linguaxes e instrumentos ao seu alcance, mostrando confianza nas propias capacidades e perfeccionando a execución.
|
2.1. Pingas de chuvia feble
2.2. Ruxe a tormenta
3.1. Agardando un chuvasco
3.2. Zoa o vento
3.3. Brétema
3.4. Asoma o arco da vella
4.2. Non hai tempo que perder
4.3. Fin de Curso
|
2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.
2.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo/Lista de cotexo actividades non interactivas.
3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
3.4. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.
4.2. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas
4.3. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas
|
|
CA4.3. Planificar e deseñar producións culturais e artísticas escénicas e performativas colectivas, traballando de forma cooperativa na consecución dun resultado final que cumpra cuns obxectivos acordados e asumindo diferentes roles desde a igualdade e o respecto á diversidade.
|
4. Parece que vai bo tempo
4.1. Cada cousa ao seu tempo
4.2. Non hai tempo que perder
4.3. Fin de Curso
|
4.1. Retroalimentación/Lista de cotexo actividades non interactivas/Rúbrica de traballo en equipo/Rúbrica do reto.
4.2. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas
4.3. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas
|
|
CA4.5. Compartir os proxectos creativos escénicos e performativos, empregando diferentes estratexias comunicativas a través de diversos medios e explicando o proceso e o resultado final obtido.
|
4.1. Cada cousa ao seu tempo
4.2. Non hai tempo que perder
4.3. Fin de Curso
5. Tempo de botar unha ollada cara atrás
5.1. Reflexionamos
|
4.1. Retroalimentación/Lista de cotexo actividades non interactivas/Rúbrica de traballo en equipo/Rúbrica do reto.
4.2. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas
4.3. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas
5.1. Retroalimentación
|