Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (PROENS) % (Orientación de PROENS)
CA1.3. Identificar visual e auditivamente, clasificar, describir e representar elementos da música e da linguaxe musical. Realiza ditados melódicos coas notas do, mi, sol e do agudo. TI* UD3 20 (parcial)
CA1.1. Distinguir propostas artísticas musicais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por estas.

Descobre a música representativa de cada un dos estilos da música clásica, desde o canto gregoriano até as músicas de vangarda do século XX.

Elabora un musicograma con unha obra ou canción elixida.

TI UD3 80 (parcial)
CA1.6. Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas musicais, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións. Valora e comprende as sensacións e as emocións producidas por diferentes manifestacións culturais. TI UD3
CA1.7. Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas musicais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva. Manifesta respecto na recepción de propostas artísticas musicais e mostra unha actitude positiva. TI

UD3

CA2.1. Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, o son, a imaxe e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias. Clasifica por familias os instrumentos da orquestra.
Interpreta coa frauta unha obra barroca.
TI UD3
CA2.3. Utilizar elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas a través da vivencia destes. Entoa unha partitura do estilo do Canto Gregoriano con ritmo libre equiparable a 4 compases en 4/4, coas notas do, re, mi, fa e la; as figuras redonda, branca e negra. TI UD3
CA2.5. Participar no proceso cooperativo de producións culturais e artísticas musicais, de forma creativa, utilizando elementos básicos da linguaxe musical e diferentes técnicas artísticas. Participa en grupo nun conto musical creado ao que lle engade música e actuacións musicais para poder ser interpretado.   TI UD3
CA2.7. Manifestar respecto na realización de actividades, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais. Manifesta respecto na realización de actividades musicais e mostra unha actitude positiva. TI UD3
CA3.1. Distinguir propostas artísticas escénicas e performativas de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por estas. Descobre propostas performativas de xéneros, estilos e culturas dende a Idade Media ata o século XX e compáraas. TI UD3

CA3.5. Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións.

Valora e comprende as sensacións e as emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas.

TI UD3

CA3.6. Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas escénicas e performativas, interiorizando as normas de respecto e mostrando unha actitude positiva.

Manifesta respecto na recepción de propostas artísticas escénicas e performativas e mostra unha actitude positiva.

TI UD3

CA4.1. Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, o son, a imaxe e os medios dixitais básicos, e mostrando confianza nas capacidades propias.

Reflicte a secuencia e os pasos dalgunha das coreografías propostas.

TI UD3

CA4.4. Participar no proceso cooperativo de producións culturais e artísticas escénicas e performativas, de forma creativa, utilizando elementos básicos da expresión corporal e diferentes técnicas artísticas.

Participa en grupo nun conto musical creado ao que lle engade música e actuacións musicais para poder ser interpretado.

TI UD3

CA4.6. Manifestar respecto na creación e interpretación de propostas artísticas escénicas e performativas, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais.

Manifesta respecto na realización de actividades escénicas e performativas e mostra unha actitude positiva.

TI UD3

CA1.2. Describir manifestacións culturais e artísticas musicais, explorando as súas características con interese, establecendo relacións entre elas, valorando a diversidade que as xera, así como as principais profesións vinculadas á creación e interpretación musical, e empregando o vocabulario específico destas.

Describe as diferentes manifestacións culturais e artísticas musicais traballadas ao longo do curso e nas distintas unidades didácticas.

TI UD4 100 (parcial)

CA3.2. Describir manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas explorando as súas características con interese, establecendo relacións entre elas, valorando a diversidade que as xera, así como as principais profesións vinculadas á creación e interpretación escénica e performativa, e empregando o vocabulario específico destas.

Describe as diferentes manifestacións culturais e artísticas, escénicas e performativas, traballadas ao longo do curso e nas diferentes unidades didácticas.

TI UD4

CA4.2. Expresar con creatividade ideas, sentimentos e emocións a través de diversas manifestacións artísticas escénicas e performativas, utilizando as diferentes linguaxes e instrumentos ao seu alcance, mostrando confianza nas propias capacidades e perfeccionando a execución.

Expresa, verbalmente e por escrito, os sentimentos e as emocións experimentados tras a interpretación das coreografías seleccionadas. 

TI UD4

CA4.3. Planificar e deseñar producións culturais e artísticas escénicas e performativas colectivas, traballando de forma cooperativa na consecución dun resultado final que cumpra cuns obxectivos acordados e asumindo diferentes roles desde a igualdade e o respecto á diversidade.

Participa en grupo na creación e a interpretación dunha coregrafía (dalgunha obra ou canción elixida libremente) cuxos pasos se reflictan nun traballo.

TI UD4

CA4.5. Compartir os proxectos creativos escénicos e performativos, empregando diferentes estratexias comunicativas a través de diversos medios e explicando o proceso e o resultado final obtido.

Explica o proceso, as dificultades atopadas e o resultado final da creación elaborada na proposta de traballo concretada para o CA4.3.

TI UD4
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

* Na programación PROENS este criterio avalíase con proba escrita pero, dada a natureza deste REA, non ten lugar unha proba deste tipo e avaliarase a través dunha táboa de indicadores.

**As porcentaxes suman un 200%  debido a que se manteñen os valores orixinais de PROENS. A unidade 4 repártese nos tres REA deste proxecto e, por tanto deben ser ponderadas as porcentaxes para chegar ao valor real do 100%.

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados

CA1.1. Distinguir propostas artísticas musicais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por estas.

1.1. Entre marzo e abril sae o cuco do cubil

2.1. Pingas de chuvia feble

2.2. Ruxe a tormenta

3.1. Agardando un chuvasco

3.2. Zoa o vento

3.3. Brétema

3.4. Asoma o arco da vella

5.1. Reflexionamos

1.1. Retroalimentación/Lista de cotexo actividades non interactivas/Rúbrica do traballo en equipo.

2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.

2.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo/Lista de cotexo actividades non interactivas.

3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.4. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

5.1. Retroalimentación.

CA1.3. Identificar visual e auditivamente, clasificar, describir e representar elementos da música e da linguaxe musical.

2.1. Pingas de chuvia feble

3.1. Agardando un chuvasco 

3.3. Brétema

4.1. Cada cousa ao seu tempo

2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.

3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

4.1. Retroalimentación/Lista de cotexo actividades non interactivas/Rúbrica de traballo en equipo/Rúbrica do reto.

CA1.6. Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas musicais, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións.

2.1. Pingas de chuvia feble

2.2. Ruxe a tormenta

3.1. Agardando un chuvasco

3.2. Zoa o vento

3.3. Brétema

3.4. Asoma o arco da vella

2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.

2.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo/Lista de cotexo actividades non interactivas.

3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.4. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

CA1.7. Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas musicais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva.

2.1. Pingas de chuvia feble

2.2. Ruxe a tormenta

3.1. Agardando un chuvasco

3.2. Zoa o vento

3.3. Brétema

3.4. Asoma o arco da vella

4. Parece que vai bo tempo

4.1. Cada cousa ao seu tempo

4.2. Non hai tempo que perder

4.3. Fin de Curso

2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.

2.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo/Lista de cotexo actividades non interactivas.

3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.4. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

4.1. Retroalimentación/Lista de cotexo actividades non interactivas/Rúbrica de traballo en equipo/Rúbrica do reto.

4.2. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas

4.3. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas

CA2.1. Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, o son, a imaxe e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias.

2.1. Pingas de chuvia feble

2.2. Ruxe a tormenta

3.1. Agardando un chuvasco

3.2. Zoa o vento

3.3. Brétema

3.4. Asoma o arco da vella

2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.

2.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo/Lista de cotexo actividades non interactivas.

3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.4. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

CA2.3. Utilizar elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas a través da vivencia destes.

2.1. Pingas de chuvia feble

3.1. Agardando un chuvasco

3.3. Brétema

2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.

3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

CA2.5. Participar no proceso cooperativo de producións culturais e artísticas musicais, de forma creativa, utilizando elementos básicos da linguaxe musical e diferentes técnicas artísticas.

2.1. Pingas de chuvia feble

2.2. Ruxe a tormenta

3.1. Agardando un chuvasco

3.2. Zoa o vento

3.3. Brétema

3.4. Asoma o arco da vella

4.2. Non hai tempo que perder

4.3. Fin de Curso

2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.

2.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo/Lista de cotexo actividades non interactivas.

3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.4. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

4.2. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas

4.3. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas

CA2.7. Manifestar respecto na realización de actividades, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais.

1. Que tempos!

1.1. Entre marzo e abril sae o cuco do cubil

1.2. Reto

4. Parece que vai bo tempo

4.1. Cada cousa ao seu tempo

4.2. Non hai tempo que perder

4.3. Fin de Curso

5. Tempo de botar unha ollada cara atrás

5.1. Reflexionamos

1.1. Retroalimentación/Lista de cotexo actividades non interactivas/Rúbrica do traballo en equipo.

4.1. Retroalimentación/Lista de cotexo actividades non interactivas/Rúbrica de traballo en equipo/Rúbrica do reto.

4.2. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas

4.3. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas

5.1. Retroalimentación.

CA3.1. Distinguir propostas artísticas escénicas e performativas de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por estas.

1.1. Entre marzo e abril sae o cuco do cubil

2.1. Pingas de chuvia feble

2.2. Ruxe a tormenta

3.1. Agardando un chuvasco

3.2. Zoa o vento

3.3. Brétema

3.4. Asoma o arco da vella

5.1. Reflexionamos

1.1. Retroalimentación/Lista de cotexo actividades non interactivas/Rúbrica do traballo en equipo.

2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.

2.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo/Lista de cotexo actividades non interactivas.

3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.4. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

5.1. Retroalimentación.

CA3.5. Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións.

1.1. Entre marzo e abril sae o cuco do cubil

2.1. Pingas de chuvia feble

2.2. Ruxe a tormenta

3.1. Agardando un chuvasco

3.2. Zoa o vento

3.3. Brétema

3.4. Asoma o arco da vella

5.1. Reflexionamos

1.1. Retroalimentación/Lista de cotexo actividades non interactivas/Rúbrica do traballo en equipo.

2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.

2.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo/Lista de cotexo actividades non interactivas.

3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.4. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

5.1. Retroalimentación.

CA3.6. Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas escénicas e performativas, interiorizando as normas de respecto e mostrando unha actitude positiva.

1.1. Entre marzo e abril sae o cuco do cubil

2.1. Pingas de chuvia feble

2.2. Ruxe a tormenta

3.1. Agardando un chuvasco

3.2. Zoa o vento

3.3. Brétema

3.4. Asoma o arco da vella

5.1. Reflexionamos

1.1. Retroalimentación/Lista de cotexo actividades non interactivas/Rúbrica do traballo en equipo.

2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.

2.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo/Lista de cotexo actividades non interactivas.

3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.4. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

5.1. Retroalimentación.

CA4.1. Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, o son, a imaxe e os medios dixitais básicos, e mostrando confianza nas capacidades propias.

2.1. Pingas de chuvia feble

2.2. Ruxe a tormenta

3.1. Agardando un chuvasco

3.2. Zoa o vento

3.3. Brétema

3.4. Asoma o arco da vella

4.2. Non hai tempo que perder

4.3. Fin de Curso

2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.

2.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo/Lista de cotexo actividades non interactivas.

3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.4. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

4.2. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas

4.3. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas

CA4.4. Participar no proceso cooperativo de producións culturais e artísticas escénicas e performativas, de forma creativa, utilizando elementos básicos da expresión corporal e diferentes técnicas artísticas.

3.2. Zoa o vento

4.2. Non hai tempo que perder

4.3. Fin de Curso

3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

4.2. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas

4.3. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas

CA4.6. Manifestar respecto na creación e interpretación de propostas artísticas escénicas e performativas, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais.

3.2. Zoa o vento

4.2. Non hai tempo que perder

4.3. Fin de Curso

3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

4.2. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas

4.3. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas

CA1.2. Describir manifestacións culturais e artísticas musicais, explorando as súas características con interese, establecendo relacións entre elas, valorando a diversidade que as xera, así como as principais profesións vinculadas á creación e interpretación musical, e empregando o vocabulario específico destas.

2.1. Pingas de chuvia feble

2.2. Ruxe a tormenta

3.1. Agardando un chuvasco

3.2. Zoa o vento

3.3. Brétema

3.4. Asoma o arco da vella

4.1. Cada cousa ao seu tempo

4.2. Non hai tempo que perder

2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.

2.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo/Lista de cotexo actividades non interactivas.

3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.4. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

4.1. Retroalimentación/Lista de cotexo actividades non interactivas/Rúbrica de traballo en equipo/Rúbrica do reto.

4.2. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas

CA3.2. Describir manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas explorando as súas características con interese, establecendo relacións entre elas, valorando a diversidade que as xera, así como as principais profesións vinculadas á creación e interpretación escénica e performativa, e empregando o vocabulario específico destas.

2.1. Pingas de chuvia feble

2.2. Ruxe a tormenta

3.1. Agardando un chuvasco

3.2. Zoa o vento

3.3. Brétema

3.4. Asoma o arco da vella

4.1. Cada cousa ao seu tempo

4.2. Non hai tempo que perder

2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.

2.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo/Lista de cotexo actividades non interactivas.

3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.4. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

4.1. Retroalimentación/Lista de cotexo actividades non interactivas/Rúbrica de traballo en equipo/Rúbrica do reto.

4.2. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas

CA4.2. Expresar con creatividade ideas, sentimentos e emocións a través de diversas manifestacións artísticas escénicas e performativas, utilizando as diferentes linguaxes e instrumentos ao seu alcance, mostrando confianza nas propias capacidades e perfeccionando a execución.

2.1. Pingas de chuvia feble

2.2. Ruxe a tormenta

3.1. Agardando un chuvasco

3.2. Zoa o vento

3.3. Brétema

3.4. Asoma o arco da vella

4.2. Non hai tempo que perder

4.3. Fin de Curso

2.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Rúbrica de traballo en equipo.

2.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo/Lista de cotexo actividades non interactivas.

3.1. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.2. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.3. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

3.4. Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Retroalimentación/Rúbrica de traballo en equipo.

4.2. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas

4.3. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas

CA4.3. Planificar e deseñar producións culturais e artísticas escénicas e performativas colectivas, traballando de forma cooperativa na consecución dun resultado final que cumpra cuns obxectivos acordados e asumindo diferentes roles desde a igualdade e o respecto á diversidade.

4. Parece que vai bo tempo

4.1. Cada cousa ao seu tempo

4.2. Non hai tempo que perder

4.3. Fin de Curso

4.1. Retroalimentación/Lista de cotexo actividades non interactivas/Rúbrica de traballo en equipo/Rúbrica do reto.

4.2. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas

4.3. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas

CA4.5. Compartir os proxectos creativos escénicos e performativos, empregando diferentes estratexias comunicativas a través de diversos medios e explicando o proceso e o resultado final obtido.

4.1. Cada cousa ao seu tempo

4.2. Non hai tempo que perder

4.3. Fin de Curso

5. Tempo de botar unha ollada cara atrás

5.1. Reflexionamos

4.1. Retroalimentación/Lista de cotexo actividades non interactivas/Rúbrica de traballo en equipo/Rúbrica do reto.

4.2. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas

4.3. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo en equipo/Lista de cotexo interpretacións e actuacións musicais/Lista de cotexo actividades non interactivas

5.1. Retroalimentación

Feito con eXeLearning (Nova xanela)