Temporalización do REA
"Este cole é un teatro" está deseñado para ser impartido no 1º trimestre do curso para un total de 14 sesións.
| Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
|---|---|---|---|
|
1. A gran visita (Descrición) |
1.1. Isto é un teatro 1.2. Reto 1.3 Diario de aprendizaxe |
Sesión de introdución e motivación. Visita a un teatro. Repaso de normas. Presentación do reto. Reflexión no diario de aprendizaxe. |
2 sesións |
|
2. Escóitase algo? Previdos (Coñecementos previos) |
2. Escóitase algo? Previdos |
Diferencia entre música vocal e música instrumental. |
|
|
2.1. Tipos de voces 2.2. E ti, que escoitas? 2.3 Diario de aprendizaxe |
Clasificación dos tipos de voces. Mural colaborativo. Reflexión no diario de aprendizaxe. |
2 sesións | |
|
3. Previdos? Ensaiamos |
3.1. As profesións vinculadas á música escénica 3.2. Facemos ópera 3.3. A nosa zarzuela 3.4. O musical 3.5. Diario de aprendizaxe |
Explicación de todas as profesións ligadas á música escénica. Proposta dos catro equipos de traballo para o reto final. Presentación da ópera, exemplos e actividade interactiva. Presentación da zarzuela, exemplos e actividade interactiva. Presentación do musical, exemplos e actividade interactiva. Ensaios e gravacións das partituras dos tres xéneros. Reflexión no diario de aprendizaxe. |
6 sesións |
|
4. Unha grande escena ben merece unha grande explicación. (Reto final) |
4.1. Cámara e acción 4.2. A estrea 4.3. Diario de aprendizaxe |
Organización dos catro grupos de traballo:
Presentación do vídeo aos outros grupos do colexio. Valoración do reto. Reflexión no diario de aprendizaxe |
3 sesións |
|
5. Abaixo o pano (Conclusión) |
5.1. Reflexionamos 5.2. Diario de aprendizaxe |
Comparación dos xéneros traballados. Valoración do traballo grupal. Reflexión no diario de aprendizaxe. |
1 sesión |