| CA1.1. Distinguir propostas artísticas musicais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por estas. |
2. Escóitase algo?
2.1. Tipos de voces
2.2. E ti, que escoitas?
3.2. Facemos ópera
3.3. A nosa Zarzuela
3.4 O musical
|
2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
2.1. Retroalimentación/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
2.2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
|
| CA1.3. Identificar visual e auditivamente, clasificar, describir e representar elementos da música e da linguaxe musical. |
3.2. Facemos ópera
3.3. A nosa Zarzuela
3.4. O musical
|
3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
|
| CA1.6. Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas musicais, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións. |
2. Escóitase algo?
2.1. Tipos de voces
2.2. E ti, que escoitas?
3.2. Facemos ópera
3.3. A nosa Zarzuela
3.4. O musical
|
2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
2.1. Retroalimentación/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
2.2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
|
| CA1.7. Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas musicais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva. |
2. Escóitase algo?
2.1. Tipos de voces
2.2. E ti, que escoitas?
3.2. Facemos ópera
3.3. A nosa Zarzuela
3.4. O musical
|
2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
2.1. Retroalimentación/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
2.2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
|
| CA2.1. Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, o son, a imaxe e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias. |
3.2. Facemos ópera
3.3. A nosa Zarzuela
3.4. O musical
4.1. Cámara e acción
|
3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
4.1. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo dos equipos.
|
| CA2.3. Utilizar elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas a través da vivencia destes. |
3.2. Facemos Ópera
3.3. A nosa Zarzuela
3.4. O musical
|
3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
|
| CA2.7. Manifestar respecto na realización de actividades, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais. |
1.1. Isto é un teatro
2.1. Tipos de voces
2.2. E ti, que escoitas?
3.2. Facemos ópera
3.3. A nosa Zarzuela
3.4. O musical
|
1.1. Retroalimentación/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
2.1. Retroalimentación/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
2.2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
|
| CA3.1. Distinguir propostas artísticas escénicas e performativas de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por estas. |
2. Escóitase algo?
2.1. Tipos de voces
2.2. E ti, que escoitas?
3.2. Facemos ópera
3.3. A nosa Zarzuela
3.4. O musical
|
2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
2.1. Retroalimentación/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
2.2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
|
| CA3.5. Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións. |
2. Escóitase algo?
2.1. Tipos de voces
2.2. E ti, que escoitas?
3.2. Facemos ópera
3.3. A nosa Zarzuela
3.4. O musical
|
2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
2.1. Retroalimentación/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
2.2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
|
| CA3.6. Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas escénicas e performativas, interiorizando as normas de respecto e mostrando unha actitude positiva. |
1.1. Isto é un teatro
2.1. Tipos de voces
2.2. E ti, que escoitas?
3.2. Facemos ópera
3.3. A nosa Zarzuela
3.4. O musical
|
1.1. Retroalimentación/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
2.1. Retroalimentación/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
2.2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
|
| CA4.1. Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, o son, a imaxe e os medios dixitais básicos, e mostrando confianza nas capacidades propias. |
3.2. Facemos ópera
3.3. A nosa Zarzuela
3.4. O musical
4.1. Cámara e acción
|
3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
4.1. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo dos equipos.
|
| CA4.6. Manifestar respecto na creación e interpretación de propostas artísticas escénicas e performativas, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais. |
2. Escóitase algo?
2.1. Tipos de voces
2.2. E ti, que escoitas?
3.2. Facemos ópera
3.3. A nosa Zarzuela
3.4 O musical
4.1 Cámara e acción
|
2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
2.1. Retroalimentación/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
2.2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
4.1. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo dos equipos.
|
| CA1.4. Seleccionar e aplicar estratexias para a procura de información sobre manifestacións culturais e artísticas musicais a través de diversas canles e medios de acceso, de forma individual e colaborativa. |
1.1. Isto é un teatro
2.2. E ti, que escoitas?
3.1. As profesións vinculadas á música escénica
3.2. Facemos ópera
3.3. A nosa Zarzuela
3.4. O musical
4.1. Cámara e acción
4.2 A estrea
|
1.1. Retroalimentación/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
2.2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
3.1. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
4.1. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo dos equipos.
4.2. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo dos equipos/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
|
| CA1.5. Comparar o significado e os elementos característicos de distintas manifestacións culturais e artísticas musicais que forman parte do patrimonio de diversas contornas, analizando as canles, medios e técnicas vinculados a elas, así como as súas diferenzas e similitudes, e desenvolvendo criterios de valoración propios. |
3.1. As profesións vinculadas á música escénica
5.1. Reflexionamos
|
3.1. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
5.1. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
|
| CA2.2. Expresar con creatividade ideas, sentimentos e emocións a través de diversas manifestacións artísticas musicais, utilizando as diferentes linguaxes e instrumentos ao seu alcance, mostrando confianza nas propias capacidades e perfeccionando a execución. |
3.2. Facemos ópera
3.3. A nosa Zarzuela
3.4. O musical
4.1. Cámara e acción
4.2. A estrea
|
3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.
4.1. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo dos equipos.
4.2. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo dos equipos/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
|
| CA3.4. Comparar o significado e os elementos característicos de distintas manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas que forman parte do patrimonio de diversas contornas, analizando as canles, medios e técnicas vinculados a elas, así como as súas diferenzas e similitudes, e desenvolvendo criterios de valoración propios. |
3.1. As profesións vinculadas á música escénica
5.1. Reflexionamos
|
3.1. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
5.1. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.
|