Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (PROENS) % (Orientación de PROENS)

CA1.1. Distinguir propostas artísticas musicais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por estas.

Descobre diferentes xéneros da música dramática, destacando a ópera, a zarzuela e o musical, explicando algunha diferenza entre eles. TI UD1 6
CA1.3. Identificar visual e auditivamente, clasificar, describir e representar elementos da música e da linguaxe musical. Identifica e representa as figuras redonda, branca, negra (con puntiño e silencios), corchea e silencio de corchea, dobre corchea; as barras divisoria, final, e de repetición; a clave de sol: os compases de , de 3/4 e de 4/4. TI UD1 16
CA1.6. Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas musicais, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións. Valora e comprende as sensacións e as emocións producidas por diferentes manifestacións culturais. TI UD1 6
CA1.7. Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas musicais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva. Manifesta respecto na recepción de propostas artísticas musicais e mostra unha actitude positiva. TI UD1 6
CA2.1. Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, o son, a imaxe e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias. Toca na frauta as notas dende o Dó grave ao Re agudo. Crea un ostinato sinxelo para acompañar a obra "¿Dónde vas con mantón de manila?" de T. Bretón.

TI UD1 6
CA2.3. Utilizar elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas a través da vivencia destes. Interpreta cos instrumentos de láminas o acompañamento para as melodías de "Over the rainbow" de H. Arlen e de "Lascia ch'io pianga" de F. Händel. TI UD1 6
CA2.7. Manifestar respecto na realización de actividades, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais. Manifesta respecto na realización de actividades musicais e mostra unha actitude positiva. TI UD1 6
CA3.1. Distinguir propostas artísticas escénicas e performativas de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por estas. Distingue as propostas de ópera, zarzuela e musical argumentando a súa decisión. TI UD1 6
CA3.5. Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións. Valora e comprende as sensacións e as emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas. TI UD1 5
CA3.6. Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas escénicas e performativas, interiorizando as normas de respecto e mostrando unha actitude positiva. Manifesta respecto na recepción de propostas artísticas escénicas e performativas e mostra unha actitude positiva. TI UD1 6
CA4.1. Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, o son, a imaxe e os medios dixitais básicos, e mostrando confianza nas capacidades propias. Elabora grupalmente un vídeo informativo destinado a compartir co resto de alumnado o aprendido sobre as profesións do teatro, así como o xénero musical da ópera, a zarzuela e o musical. TI UD1 6
CA4.6. Manifestar respecto na creación e interpretación de propostas artísticas escénicas e performativas, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais. Manifesta respecto na realización de actividades escénicas e performativas e mostra unha actitude positiva. TI UD1 6
CA1.4. Seleccionar e aplicar estratexias para a procura de información sobre manifestacións culturais e artísticas musicais a través de diversas canles e medios de acceso, de forma individual e colaborativa. Realiza un traballo individual en formato de texto escrito sobre algunha ou algún profesional relevante (compositor/a, director/a, intérprete etc.). TI UD4 5
CA1.5. Comparar o significado e os elementos característicos de distintas manifestacións culturais e artísticas musicais que forman parte do patrimonio de diversas contornas, analizando as canles, medios e técnicas vinculados a elas, así como as súas diferenzas e similitudes, e desenvolvendo criterios de valoración propios. Realiza algún tipo de análise sobre as manifestacións culturais e artísticas musicais propostas e realiza unha táboa comparativa. TI UD4 5
CA2.2. Expresar con creatividade ideas, sentimentos e emocións a través de diversas manifestacións artísticas musicais, utilizando as diferentes linguaxes e instrumentos ao seu alcance, mostrando confianza nas propias capacidades e perfeccionando a execución. Expresa, verbalmente e por escrito, os sentimentos e as emocións experimentadas tras a interpretación de pequenas obras musicais seleccionadas. TI UD4 5
CA3.4. Comparar o significado e os elementos característicos de distintas manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas que forman parte do patrimonio de diversas contornas, analizando as canles, medios e técnicas vinculados a elas, así como as súas diferenzas e similitudes, e desenvolvendo criterios de valoración propios. Realiza algún tipo de análise sobre as manifestacións culturais e artísticas musicais propostas, e realiza algún tipo de valoración crítica. TI UD4 5
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados
CA1.1. Distinguir propostas artísticas musicais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por estas.

2. Escóitase algo?

2.1. Tipos de voces

2.2. E ti, que escoitas?

3.2. Facemos ópera

3.3. A nosa Zarzuela

3.4 O musical

2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.1. Retroalimentación/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

CA1.3. Identificar visual e auditivamente, clasificar, describir e representar elementos da música e da linguaxe musical.

3.2. Facemos ópera

3.3. A nosa Zarzuela

3.4. O musical

3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

CA1.6. Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas musicais, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións.

2. Escóitase algo?

2.1. Tipos de voces

2.2. E ti, que escoitas?

3.2. Facemos ópera

3.3. A nosa Zarzuela

3.4. O musical

2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.1. Retroalimentación/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

CA1.7. Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas musicais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva.

2. Escóitase algo?

2.1. Tipos de voces

2.2. E ti, que escoitas?

3.2. Facemos ópera

3.3. A nosa Zarzuela

3.4. O musical

2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.1. Retroalimentación/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

CA2.1. Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, o son, a imaxe e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias.

3.2. Facemos ópera

3.3. A nosa Zarzuela

3.4. O musical

4.1. Cámara e acción

3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

4.1. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo dos equipos.

CA2.3. Utilizar elementos da linguaxe musical para interpretar propostas musicais vocais e instrumentais sinxelas a través da vivencia destes.

3.2. Facemos Ópera

3.3. A nosa Zarzuela

3.4. O musical

3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

CA2.7. Manifestar respecto na realización de actividades, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais.

1.1. Isto é un teatro

2.1. Tipos de voces

2.2. E ti, que escoitas?

3.2. Facemos ópera

3.3. A nosa Zarzuela

3.4. O musical

1.1. Retroalimentación/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.1. Retroalimentación/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

CA3.1. Distinguir propostas artísticas escénicas e performativas de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por estas.

2. Escóitase algo?

2.1. Tipos de voces

2.2. E ti, que escoitas?

3.2. Facemos ópera

3.3. A nosa Zarzuela

3.4. O musical

2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.1. Retroalimentación/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

CA3.5. Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións.

2. Escóitase algo?

2.1. Tipos de voces

2.2. E ti, que escoitas?

3.2. Facemos ópera

3.3. A nosa Zarzuela

3.4. O musical

2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.1. Retroalimentación/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

CA3.6. Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas escénicas e performativas, interiorizando as normas de respecto e mostrando unha actitude positiva.

1.1. Isto é un teatro

2.1. Tipos de voces

2.2. E ti, que escoitas?

3.2. Facemos ópera

3.3. A nosa Zarzuela

3.4. O musical

1.1. Retroalimentación/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.1. Retroalimentación/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

CA4.1. Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, o son, a imaxe e os medios dixitais básicos, e mostrando confianza nas capacidades propias.

3.2. Facemos ópera

3.3. A nosa Zarzuela

3.4. O musical

4.1. Cámara e acción

3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

4.1. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo dos equipos.

CA4.6. Manifestar respecto na creación e interpretación de propostas artísticas escénicas e performativas, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais.

2. Escóitase algo?

2.1. Tipos de voces

2.2. E ti, que escoitas?

3.2. Facemos ópera

3.3. A nosa Zarzuela

3.4 O musical

4.1 Cámara e acción

2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.1. Retroalimentación/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

4.1. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo dos equipos.

CA1.4. Seleccionar e aplicar estratexias para a procura de información sobre manifestacións culturais e artísticas musicais a través de diversas canles e medios de acceso, de forma individual e colaborativa.

1.1. Isto é un teatro

2.2. E ti, que escoitas?

3.1. As profesións vinculadas á música escénica

3.2. Facemos ópera

3.3. A nosa Zarzuela

3.4. O musical

4.1. Cámara e acción

4.2 A estrea

1.1. Retroalimentación/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

2.2. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.1. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

4.1. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo dos equipos.

4.2. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo dos equipos/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

CA1.5. Comparar o significado e os elementos característicos de distintas manifestacións culturais e artísticas musicais que forman parte do patrimonio de diversas contornas, analizando as canles, medios e técnicas vinculados a elas, así como as súas diferenzas e similitudes, e desenvolvendo criterios de valoración propios.

3.1. As profesións vinculadas á música escénica

5.1. Reflexionamos

3.1. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

5.1. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

CA2.2. Expresar con creatividade ideas, sentimentos e emocións a través de diversas manifestacións artísticas musicais, utilizando as diferentes linguaxes e instrumentos ao seu alcance, mostrando confianza nas propias capacidades e perfeccionando a execución.

3.2. Facemos ópera

3.3. A nosa Zarzuela

3.4. O musical

4.1. Cámara e acción

4.2. A estrea

3.2. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

3.3. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

3.4. Lista de cotexo interpretacións musicais/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Retroalimentación.

4.1. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas/Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo dos equipos.

4.2. Rúbrica do reto/Rúbrica do traballo dos equipos/Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

CA3.4. Comparar o significado e os elementos característicos de distintas manifestacións culturais e artísticas escénicas e performativas que forman parte do patrimonio de diversas contornas, analizando as canles, medios e técnicas vinculados a elas, así como as súas diferenzas e similitudes, e desenvolvendo criterios de valoración propios.

3.1. As profesións vinculadas á música escénica

5.1. Reflexionamos

3.1. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

5.1. Lista de cotexo para avaliar as actividades non interactivas.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)