Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

REA1 Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación % (Orientación de PROENS)
CA1.2 - Comprender e examinar obxectos tecnolóxicos sinxelos de uso habitual a través da análise de obxectos e sistemas, empregando o método científico e utilizando ferramentas de simulación na construción de coñecemento. Comprender e analizar obxectos tecnolóxicos sinxelos. Táboa de indicadores: TI_Reto 10
CA1.3 - Recoñecer a influencia da actividade tecnolóxica na sociedade e na sostibilidade ambiental ao longo da súa historia, identificando as súas achegas e repercusións e valorando a súa importancia para o desenvolvemento sostible. Recoñecer a influencia da tecnoloxía na sociedade.
Comprender a importancia dun desenvolvemento sostible.
Táboa de indicadores: TI_Reto 5
CA1.4 - Identificar as achegas das tecnoloxías emerxentes ao benestar, á igualdade social e á diminución do impacto ambiental, facendo un uso responsable e ético delas. Identificar as tecnoloxías emerxentes e a súa influencia na sociedade. Táboa de indicadores: TI_Reto 5
CA2.4 - Deseñar e construír, mediante ferramentas de fabricación dixital, obxectos e modelos sinxelos respectando as normas de seguridade e saúde. Deseñar e fabricar un obxecto sinxelo mediante ferramentas de fabricación dixital, respectando as normas de seguridade e saúde. Táboa de indicadores: TI_Reto 80
Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores.

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación Actividade ou exercicio (Sección do REA) Instrumento empregado
CA1.2 - Comprender e examinar obxectos tecnolóxicos sinxelos de uso habitual a través da análise de obxectos e sistemas, empregando o método científico e utilizando ferramentas de simulación na construción de coñecemento.
  1. Análisis correcto (sección 3.1 >> Análisis del cuadro tecnológico).
  2. Opción A: análisis del orden (sección 3.6 >> Pon orden en tus diseños).
  3. Opción B: solucionando el caos (sección 3.6 >> Pon orden en tus diseños).
  4. Opción C: historias ocultas de las cosas (sección 3.6 >> Pon orden en tus diseños).
  5. Reto: ¡Todo en orden! (sección 4 >> Moldea el orden).
  1. Retroalimentación.
  2. Retroalimentación.
  3. Retroalimentación.
  4. Retroalimentación.
  5. Rúbrica del reto.
CA1.3 - Recoñecer a influencia da actividade tecnolóxica na sociedade e na sostibilidade ambiental ao longo da súa historia, identificando as súas achegas e repercusións e valorando a súa importancia para o desenvolvemento sostible.
  1. Opción A: análisis del orden (sección 3.6 >> Pon orden en tus diseños).
  2. Reto: ¡Todo en orden! (sección 4 >> Moldea el orden).
  1. Retroalimentación.
  2. Rúbrica del reto.
CA1.4 - Identificar as achegas das tecnoloxías emerxentes ao benestar, á igualdade social e á diminución do impacto ambiental, facendo un uso responsable e ético delas.
  1. Opción A: análisis del orden (sección 3.6 >> Pon orden en tus diseños).
  2. Reto: ¡Todo en orden! (sección 4 >> Moldea el orden).
  1. Retroalimentación.
  2. Rúbrica del reto.
CA2.4 - Deseñar e construír, mediante ferramentas de fabricación dixital, obxectos e modelos sinxelos respectando as normas de seguridade e saúde.
  1. Visualizando ideas (sección 2.1 >> Punto de vista).
  2. Enigmas visuales (sección 2.2 >> Adivina adivinanza).
  3. Opción A: selecciona el tipo de escala (sección 2.3 >> Tamaño adecuado).
  4. Opción B: ¿qué escala utilizarías) (sección 2.3 >> Tamaño adecuado).
  5. Opción C: diseña tu espacio (sección 2.3 >> Tamaño adecuado).
  6. Opción A: rediseña tu centro (sección 3.2 >> Escalas: el arte de lo relativo >> ¿Reduces o amplias?).
  7. Opción B: planos a escala (sección 3.2 >> Escalas: el arte de lo relativo >> ¿Reduces o amplias?).
  8. Opción C: viaje a escala (sección 3.2 >> Escalas: el arte de lo relativo >> ¿Reduces o amplias?).
  9. Tres miradas, un objeto (sección 3.3 >> De la realidad al lienzo: vistas).
  10. ¿Dominas las cotas? (sección 3.4 >> El arte de acotar >> Pintando cotas).
  11. Precisión en tus manos (sección 3.4 >> El arte de acotar >> Pintando cotas).
  12. ¿Qué sabes de fabricación digital? (sección 3.5 >> Fabricación digital).
  13. Descubre las palabras ocultas (sección 3.5 >> Fabricación digital).
  14. Practica y atrévete: 1. Pastillero (sección 3.5 >> Fabricación digital >> Diseño 3D).
  15. Practica y atrévete: 2. Clasificador de cables (sección 3.5 >> Fabricación digital >> Diseño 3D).
  16. Practica y atrévete: 3. Clasificador de maquillajes (sección 3.5 >> Fabricación digital >> Diseño 3D).
  17. Opción A: excursión a "O Camiño dos Faros" (sección 3.6 >> Pon orden en tus diseños).
  18. Opción B: mide y diseña (sección 3.6 >> Pon orden en tus diseños).
  19. Opción C: de obras en el centro (sección 3.6 >> Pon orden en tus diseños).
  20. Opción A: borrador a escala natural (sección 3.6 >> Pon orden en tus diseños).
  21. Opción B: pelota de baloncesto a escala 1:25 (sección 3.6 >> Pon orden en tus diseños).
  22. Opción C: afilalápiz a escala 2:1 (sección 3.6 >> Pon orden en tus diseños).
  23. Opción D: tueraca a escala 2:1 (sección 3.6 >> Pon orden en tus diseños).
  24. Reto: ¡Todo en orden! (sección 4 >> Moldea el orden).
  1. Retroalimentación.
  2. Retroalimentación.
  3. Retroalimentación.
  4. Retroalimentación.
  5. Retroalimentación.
  6. Retroalimentación.
  7. Retroalimentación.
  8. Retroalimentación.
  9. Retroalimentación.
  10. Retroalimentación.
  11. Retroalimentación.
  12. Retroalimentación.
  13. Retroalimentación.
  14. Retroalimentación.
  15. Retroalimentación.
  16. Retroalimentación.
  17. Retroalimentación.
  18. Retroalimentación.
  19. Retroalimentación.
  20. Retroalimentación.
  21. Retroalimentación.
  22. Retroalimentación.
  23. Retroalimentación.
  24. Rúbrica del reto.

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)