Criterios de avaliación e mínimos de consecución
| Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación | Mínimos de consecución | Instrumentos de avaliación | % (Orientación de PROENS) |
|---|---|---|---|
| CA5.2 — Facer un uso eficiente e seguro dos dispositivos dixitais de uso cotián na resolución de problemas sinxelos, coñecendo os riscos e adoptando medidas de seguridade para a protección de datos e equipos. | Utilizar de xeito eficiente e seguro distintos dispositivos dixitais para resolver problemas. Identificar riscos para a seguridade de datos e equipos. |
Táboa de indicadores: Rúbrica del REA ¡A toda campaña! | 30 |
| CA5.3 — Crear contidos, elaborar materiais configurando correctamente as ferramentas dixitais habituais da contorna de aprendizaxe, axustándoas ás súas necesidades e respectando os dereitos de autor e a etiqueta dixital. | Crear contidos configurando correctamente as ferramentas dixitais utilizadas. Respectar os dereitos de autor e a etiqueta dixital. |
Táboa de indicadores: Rúbrica del REA ¡A toda campaña! | 10 |
| CA5.4 — Organizar a información de maneira estruturada aplicando técnicas de almacenamento seguro. | Organizar a información de maneira estruturada e segura. | Táboa de indicadores: Rúbrica del REA ¡A toda campaña! | 40 |
| CA5.5 — Adoptar medidas preventivas para a protección dos dispositivos, dos datos e da saúde persoal, identificando problemas e riscos relacionados co uso da tecnoloxía e facendo unha análise ética e crítica. | Protexer os dispositivos e datos utilizados no desenvolvemento do traballo. Identificar e evitar os riscos para a súa saúde derivados do mal uso da tecnoloxía. |
Táboa de indicadores: Rúbrica del REA ¡A toda campaña! | 20 |
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); TI: Táboa de indicadores. | |||