Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación % (Orientación de PROENS)
CA5.2 — Facer un uso eficiente e seguro dos dispositivos dixitais de uso cotián na resolución de problemas sinxelos, coñecendo os riscos e adoptando medidas de seguridade para a protección de datos e equipos. Utilizar de xeito eficiente e seguro distintos dispositivos dixitais para resolver problemas.
Identificar riscos para a seguridade de datos e equipos.
Táboa de indicadores: Rúbrica del REA ¡A toda campaña! 30
CA5.3 — Crear contidos, elaborar materiais configurando correctamente as ferramentas dixitais habituais da contorna de aprendizaxe, axustándoas ás súas necesidades e respectando os dereitos de autor e a etiqueta dixital. Crear contidos configurando correctamente as ferramentas dixitais utilizadas.
Respectar os dereitos de autor e a etiqueta dixital.
Táboa de indicadores: Rúbrica del REA ¡A toda campaña! 10
CA5.4 — Organizar a información de maneira estruturada aplicando técnicas de almacenamento seguro. Organizar a información de maneira estruturada e segura. Táboa de indicadores: Rúbrica del REA ¡A toda campaña! 40
CA5.5 — Adoptar medidas preventivas para a protección dos dispositivos, dos datos e da saúde persoal, identificando problemas e riscos relacionados co uso da tecnoloxía e facendo unha análise ética e crítica. Protexer os dispositivos e datos utilizados no desenvolvemento do traballo.
Identificar e evitar os riscos para a súa saúde derivados do mal uso da tecnoloxía.
Táboa de indicadores: Rúbrica del REA ¡A toda campaña! 20
Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); TI: Táboa de indicadores.

Actividades e instrumentos empregados no REA

Concreción das actividades ou retos empregados no REA do alumnado en relación con cada criterio e instrumento de avaliación:

Criterios de avaliación Actividade ou exercicio (Sección do REA) Instrumento empregado
CA5.2 — Facer un uso eficiente e seguro dos dispositivos dixitais de uso cotián na resolución de problemas sinxelos coñecendo os riscos e adoptando medidas de seguridade para a protección de datos e equipos.

Actividades interactivas (Bloque 2.1)>>2 actividades.

Actividades interactivas (Bloque 3.5)>>4 actividades.

Desenvolvemento do reto (Bloque 4).

Retroalimentación

Retroalimentación

Rúbrica Reto

CA5.3.2. — Crear contidos, elaborar materiais relacionados co uso seguro das TIC configurando correctamente as ferramentas dixitais habituais da contorna de aprendizaxe, axustándoas ás súas necesidades e respectando os dereitos de autor e a etiqueta dixital.

Dosier de empresa -imaxe e organigrama (Bloques 2.2 y 4,2).

Orzamento- recursos da empresa (Bloque 4.3).

Cuña publicitaria- productos ou servizos (Bloque 4.4).

Rúbrica reto

CA5.4 — Organizar a información de maneira estruturada aplicando técnicas de almacenamento seguro.

Elaboración do Dosier de empresa (Bloques 2.2 y 4).

Dosier de empresa (Bloque 4.5)

Rúbrica reto

CA5.5 — Adoptar medidas preventivas para a protección dos dispositivos, dos datos e da saúde persoal, identificando problemas e riscos relacionados co uso da tecnoloxía e facendo unha análise ética e crítica.

Actividades interactivas (Bloque 2.1)>>2 actividades

Actividades interactivas (Bloque 3.5)>>2 actividades

Decálogo de seguridade (Bloque 4.1)

Retroalimentación

Retroalimentación

Rúbrica Reto

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)