Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación % (Orientación de Proens)
CA3.2.1. Coñecer conceptos sobre electricidade e electrónica, para deseñar e montar circuítos eléctricos e electrónicos que resolven un problema. Coñecer conceptos sobre electricidade e electrónica, para deseñar e montar circuítos eléctricos e electrónicos básicos que resolven un problema.

Proba Escrita
(Non incluída no REA)

25

CA1.1.2. Definir problemas ou necesidades sobre electricidade e electrónica expostas buscando e contrastando información procedente de diferentes fontes de maneira crítica e segura e avaliando a súa fiabilidade e pertinencia. Buscar e contrastar información que axude a resolver un problema proposto de manera crítica e fiable. TI (Rúbrica do reto) 5
CA2.1.2. Idear e deseñar solucións eficaces, innovadoras e sostibles a problemas eléctricos e electrónicos, aplicando conceptos, técnicas e procedementos interdisciplinarios, así como criterios de sostibilidade, con actitude emprendedora, perseverante e creativa. Idear e deseñar solucións eficaces que resolvan un problema proposto con actitude emprendedora e creativa. TI (Rúbrica do reto)

5

CA2.2.2. Seleccionar, planificar e organizar os materiais e as ferramentas, así como as tarefas necesarias para a construción dunha solución a un problema de electricidade e electrónica exposto, traballando individualmente ou en grupo de maneira cooperativa e colaborativa. Seleccionar e organizar os materiais axeitados para construir unha solución a un problema proposto.
Planificar as tarefas necesarias para dar solución a un problema proposto.
TI (Rúbrica do reto)

5

CA2.3.2. Fabricar obxectos ou modelos eléctricos sinxelos empregando ferramentas e/ou máquinas manuais axeitadas e respectando as normas de seguridade e saúde. Fabricar un obxecto sinxelo empregando ferramentas e/ou máquinas manuais axeitadas e respectando as normas de seguridade e saúde. TI (Rúbrica do reto)

15

CA3.2.2. Deseñar e montar circuítos eléctricos e electrónicos sinxelos nunha máquina ou sistema que resolvan os problemas propostos respectando as normas de seguridade e saúde. Deseñar e montar circuítos eléctricos e electrónicos básicos nunha máquina ou sistema que resolvan os problemas propostos respectando as normas de seguridade e saúde. TI (Rúbrica do reto)

25

CA5.1.2. Representar e comunicar o proceso de creación dun produto eléctrico/electrónico desde o seu deseño ata a súa difusión, elaborando documentación técnica e gráfica coa axuda de ferramentas dixitais e empregando os formatos e o vocabulario técnico axeitados, de maneira colaborativa, tanto presencialmente como en remoto. Elaborar documentos técnicos con ferramentas dixitais, para representar o proceso de creación dun produto.
Proporcionar formato axeitado á documentación creada.
Empregar vocabulario técnico axeitado.

TI (Rúbrica do reto)

10

CA5.3.3. Crear contidos, elaborar materiais do proxecto de electricidade/electrónica configurando correctamente as ferramentas dixitais habituais da contorna de aprendizaxe, axustándoas ás súas necesidades e respectando os dereitos de autor e a etiqueta dixital. Crear contidos configurando correctamente as ferramentas dixitais utilizadas.
Respectar maioritariamente os dereitos de autor e a etiqueta dixital.
TI (Rúbrica do reto)

10

Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Concreción das actividades ou retos empregados no REA do alumnado en relación con cada criterio e instrumento de avaliación:

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios / Seccións do REA Instrumentos empregados
CA3.2.1. - Coñecer conceptos sobre electricidade e electrónica, para deseñar e montar circuítos eléctricos e electrónicos que resolven un problema.

Actividades interactivas (Bloque 2)>>5 actividades.

Actividades interactivas (Bloque 3.2)>>2 actividades.

Actividades interactivas (Bloque 3.4)>>1 actividade.

Actividades interactivas (Bloque 3.5)>>1 actividade.

Actividades interactivas (Bloque 3.6)>>4 actividades.

Desenvolvemento do reto (Bloque 4).

Retroalimentación

Retroalimentación

Retroalimentación

Retroalimentación

Retroalimentación

Rúbrica Reto

CA1.1.2. - Definir problemas ou necesidades sobre electricidade e electrónica expostas buscando e contrastando información procedente de diferentes fontes de maneira crítica e segura e avaliando a súa fiabilidade e pertinencia.

Construcción da maqueta (Bloque 4)

Memoria técnica (puntos 2,3,4) (Bloque 4)

Rúbrica Reto

Modelo Memoria técnica

CA2.1.2. - Idear e deseñar solucións eficaces, innovadoras e sostibles a problemas eléctricos e electrónicos, aplicando conceptos, técnicas e
procedementos interdisciplinarios, así como criterios de sostibilidade, con actitude emprendedora, perseverante e creativa.

Construcción da maqueta (Bloque 4)

Memoria técnica (puntos 4 e 5) (Bloque 4)

Rúbrica Reto

Modelo Memoria técnica

CA2.2.2 - Seleccionar, planificar e organizar os materiais e as ferramentas, así como as tarefas necesarias para a construción dunha solución a un problema de electricidade exposto, traballando individualmente ou en grupo de maneira cooperativa e colaborativa.

Construcción da maqueta (Bloque 4)

Memoria técnica (puntos 5 e 6) (Bloque 4)

Rúbrica Reto

Modelo Memoria técnica

CA2.3.2. - Fabricar obxectos ou modelos eléctricos sinxelos empregando ferramentas e/ou máquinas manuais axeitadas e respectando as normas de seguridade e saúde

Construcción da maqueta (Bloque 4)

Memoria técnica (puntos 6 e 7) (Bloque 4)

Rúbrica Reto

Modelo Memoria técnica

CA3.2.2. - Deseñar e montar circuítos eléctricos e electrónicos sinxelos nunha máquina ou sistema que resolvan os problemas propostos respectando as normas de seguridade e saúde.

Construcción da maqueta (Bloque 4)

Memoria técnica (puntos 6 e 7) (Bloque 4)

Rúbrica Reto

Modelo Memoria técnica

CA5.1.2. - Representar e comunicar o proceso de creación dun produto eléctrico/electrónico desde o seu deseño ata a súa difusión, elaborando
documentación técnica e gráfica coa axuda de ferramentas dixitais e empregando os formatos e o vocabulario técnico axeitados, de maneira colaborativa, tanto presencialmente como en remoto.
Memoria técnica (Bloque 4)

Modelo Memoria técnica

Rúbrica Reto

CA5.3.3. - Crear contidos, elaborar materiais do proxecto de electricidade/electrónica configurando correctamente as ferramentas dixitais habituais da contorna de aprendizaxe, axustándoas ás súas necesidades e respectando os dereitos de autor e a etiqueta dixital. Memoria técnica  (Bloque 4)

Modelo Memoria técnica

Rúbrica Reto

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)