Saltar navegación

3. Guía de uso

BienestarIA

O REA “BienestarIA” ten como finalidade iniciar ao alumnado na creación de modelos básicos de IA, así como seguir traballando con eles na interpretación e deseño de solucións a problemas informáticos, aplicando os elementos e as técnicas de programación de maneira creativa. O reto consiste na programación dunha aplicación sinxela empregando modelos de IA xerados en LearningML e programados con Scratch.

Os diferentes bloques do REA están pensados tendo en conta o DUA,  presentado diferentes versións da información de xeito que diversificamos o acceso á mesma en diferentes formatos e niveis, tentando chegar ó maior número de realidades individuais de noso alumnado.
Cabe indicar que a aprendizaxe e coñecemento por parte do alumnado da aplicación LearningML, coa que deberán completar o reto, está baseada na presentación dos pasos para entrenar a aplicación, que tipos de datos vanse utilizar, como adestrala, como obter un modelo de aprendizaxe e probar si seu funcionamento e o adecuado. E finalízase coa programación mediante Scratch  dunha aplicación que use dite modelo, para o cal LearningML conta cunhas extensións para tal fin.

Indicar tamén que non existe un modo único de organizar os datos (ni seu tipo) para entrenar a para aplicación LearnigML. Polo tanto, o alumnado pode ir descubrindo como organizar ditos datos e probar o seu funcionamento. Poderá ir avanzando na creación de seu modelo e retrocedendo cando comprobe que o funcionamento do modelo non é o axeitado ou esperado.

Na elaboración deste recurso estableceuse unha organización que afonda nos diferentes tipos de aprendizaxe dunha IA para o seu coñecemento preciso ata chegar ao xeito mais empregado na actualidade, mostrando en todos eles un exemplo práctico clarificador.

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)