Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación % (Orientación de Proens)
CA4.1.: Describir, interpretar e deseñar solucións a problemas informáticos e/ou retos de robótica, aplicando os elementos e as técnicas de programación de maneira creativa. Dar solución a problemas informáticos e/ou retos de robótica, aplicando a programación. TI_Rúbrica-Tarefa_"Arbol de decisión en Scratch" 25
CA4.2.: Programar aplicacións sinxelas para distintos dispositivos (ordenadores, dispositivos móbiles e outros) empregando os elementos de programación de maneira apropiada e aplicando ferramentas de edición e módulos de intelixencia artificial que engadan funcionalidades. Programar aplicacións sinxelas para distintos dispositivos, empregando os elementos de programación de maneira apropiada.
Coñecer as bases da intelixencia artificial.
TI_Rúbrica_Reto_"BienestarIA" 75
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios / Seccións do REA Instrumentos empregados
CA4.1.: Describir, interpretar e deseñar solucións a problemas informáticos e/ou retos de robótica, aplicando os elementos e as técnicas de programación de maneira creativa.

1. Tarefa: Programación en Scratch de árbol de decisión.

2. Mejora programa en Scratch árbol de decisión sobre residuos.

1. Rúbrica_Tarefa_"Arbol de decisión en Scratch"
CA4.2.: Programar aplicacións sinxelas para distintos dispositivos (ordenadores, dispositivos móbiles e outros) empregando os elementos de programación de maneira apropiada e aplicando ferramentas de edición e módulos de intelixencia artificial que engadan funcionalidades.

1. Reto: Bienestar IA.

2. Memoria técnica do reto.

1. Rúbrica_Reto_"BienestarIA"

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)