Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Este recurso está pensado para desenvolverse ao longo de 19 sesións e, segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS  para a materia de "Tecnoloxía e dixitalización" de 2º de ESO,  englóbase no terceiro trimestre, como unidade final.

A continuación, inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:

Fase Seccións Descrición do traballo a desenvolver Temporalización
1. ¡Despegue inminente! (mobilizar)

1. "¡Despegue inminente! 

   1.1. Control del espacio

   1.2. ¡A por la misión!

Sesión de motivación e presentación do reto a desenvolver, onde se explica a importancia dos robots e o control automático para o desenvolvemento de proxectos como poden ser os proxectos aeroespaciais. 1 sesión
2. Revisión de sistemas (activar e recordar)

2. "Revisión de sistemas"

   2.1. Órbita en solitario

   2.2 Órbita compartida

Sesións de revisión e activación de coñecementos previos nesta materia en relación coa robótica, repasanse os conceptos de sensores, microcontroladores e actuadores estudados en cursos anteriores. 2 sesiones
3. Ruta de vuelo (explorar, revisar a estruturar)

3. "Ruta de vuelo"

   3.1. Sensores y actuadores

   3.2. El cerebro de nuestro explorador

   3.3. IoT

   3.4. Pruebas de entrenamiento

Sesións con actividades en diferentes formatos sobre distintos sensores, actuadores e microcontroladores. Faise unha introdución a IoT e a súa importancia.

Inclúense entrenamentos para dúas placas (microbit e ciberpi) a escoller en función da dispoñibilidade das mesmas. Nos entrenamentos propostos traballase diferentes funcionalidades, sensores e actuadores das placas.

7 sesións

4. Robot en órbita (aplicar e comprobar)

4. "Robot en órbita"

   4.1. Manual de instrucciones

   4.2. Análisis e investigación

   4.3. Propuesta y selección de ideas

   4.4. Diseño y planificación

   4.5. Construcción y programación

   4.6. Evaluación y verificación

Sesións dirixidas ao desenvolvemento e execución do reto proposto está pensada para o deseño e construcción dun prototipo de itinerario con varias paradas que implicarán a programación das placas para resolver mini retos que permitan prepara o robot para unha misión espacial en Marte.

9 sesións
5. Bitácora final (concluír e comunicar) 5. "Bitácora final"

Sesións vinculadas á síntese dos resultados obtidos nos retos da fase 5. Auto-reflexión, individual e en grupo, sobre a utilidade do aprendido e comunicación dos resultados co resto do grupo onde o alumnado realizará unha demostración práctica en vivo de como o seu robot explorador recorre as diferentes paradas e supera os entrenamentos do escenario diseñado e construido. 

1 sesión

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)