Criterios de avaliación e mínimos de consecución
| Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación | Mínimos de consecución | Instrumentos de avaliación | % (Orientación de Proens) |
|---|---|---|---|
| CA3.3.1.:Coñecer conceptos sobre sistemas de control e robots, para deseñalos e montalos mediante a incorporación dos sensores, actuadores e elementos de control. | Coñecer conceptos sobre sistemas de control e robots, para deseñalos e montalos mediante a incorporación dos sensores, actuadores e elementos de control. |
Proba escrita (Non incluída no REA) |
25 |
| CA1.1.3.: Definir problemas ou necesidades de sistemas de control e robots, buscando e contrastando información procedente de diferentes fontes de maneira crítica e segura e avaliando a súa fiabilidade e pertinencia. | Buscar e contrastar información que axude a resolver un problema proposto de manera crítica e fiable. | TI (rúbrica do reto) | 5 |
| CA2.1.3.: Idear e deseñar solucións eficaces, innovadoras e sostibles a problemas de sistemas de control e robots, aplicando conceptos, técnicas e procedementos interdisciplinarios, así como criterios de sostibilidade, con actitude emprendedora, perseverante e creativa. | Idear e deseñar solucións eficaces que resolvan un problema proposto con actitude emprendedora e creativa. | TI (rúbrica do reto) | 5 |
| CA2.2.3.: Seleccionar, planificar e organizar os materiais e ferramentas, así como as tarefas necesarias para a construción dunha solución a un problema de sistemas de control e robots, traballando individualmente ou en grupo de maneira cooperativa e colaboradora. | Seleccionar e organizar os materiais axeitados para construir unha solución a un problema proposto. Planificar as tarefas necesarias para dar solución a un problema proposto. |
TI (rúbrica do reto) | 5 |
| CA2.3.3.: Fabricar obxectos ou modelos sinxelos de sistemas de control e robots empregando ferramentas e/ou máquinas manuais axeitadas e respectando as normas de seguridade e saúde. | Fabricar un obxecto sinxelo empregando ferramentas e/ou máquinas manuais axeitadas e respectando as normas de seguridade e saúde. | TI (rúbrica do reto) | 15 |
| CA3.3.2.: Deseñar e montar sistemas de control e robots mediante a incorporación dos sensores, actuadores e elementos de control necesarios para a resolución de problemas propostos respectando as normas de seguridade e saúde. | Deseñar e montar sistemas de control e robots mediante a incorporación dos elementos necesarios para a resolución de problemas propostos respectando as normas de seguridade e saúde. | TI (rúbrica do reto) | 10 |
| CA4.3.: Automatizar procesos, máquinas e sistemas, coa posibilidade de conexión á internet, mediante a análise e a programación de robots e sistemas de control. | Automatizar procesos, máquinas e sistemas, coa posibilidade de conexión a Internet, mediante a programación de robots e sistemas de control. | TI (rúbrica do reto) | 15 |
| CA5.1.3.: Representar e comunicar o proceso de creación dun produto robótico desde o seu deseño ata a súa difusión, elaborando documentación técnica e gráfica coa axuda de ferramentas dixitais e empregando os formatos e o vocabulario técnico axeitados, de maneira colaborativa, tanto presencialmente como en remoto. | Elaborar documentos técnicos con ferramentas dixitais, para representar o proceso de creación dun produto. Proporcionar formato axeitado á documentación creada. Empregar vocabulario técnico axeitado. |
TI (rúbrica do reto) | 10 |
| CA5.3.4.: Crear contidos, elaborar materiais para un proxecto dun sistema de control e/ou robot configurando correctamente as ferramentas dixitais habituais da contorna de aprendizaxe, axustándoas ás súas necesidades e respectando os dereitos de autor e a etiqueta dixital. | Crear contidos configurando correctamente as ferramentas dixitais utilizadas. Respectar maioritariamente os dereitos de autor e a etiqueta dixital. |
TI (rúbrica do reto) | 10 |
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores | |||