Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación % (Orientación de Proens)
CA3.3.1.:Coñecer conceptos sobre sistemas de control e robots, para deseñalos e montalos mediante a incorporación dos sensores, actuadores e elementos de control. Coñecer conceptos sobre sistemas de control e robots, para deseñalos e montalos mediante a incorporación dos sensores, actuadores e elementos de control.

Proba escrita

(Non incluída no REA)

25
CA1.1.3.: Definir problemas ou necesidades de sistemas de control e robots, buscando e contrastando información procedente de diferentes fontes de maneira crítica e segura e avaliando a súa fiabilidade e pertinencia. Buscar e contrastar información que axude a resolver un problema proposto de manera crítica e fiable. TI (rúbrica do reto) 5
CA2.1.3.: Idear e deseñar solucións eficaces, innovadoras e sostibles a problemas de sistemas de control e robots, aplicando conceptos, técnicas e procedementos interdisciplinarios, así como criterios de sostibilidade, con actitude emprendedora, perseverante e creativa. Idear e deseñar solucións eficaces que resolvan un problema proposto con actitude emprendedora e creativa. TI (rúbrica do reto) 5
CA2.2.3.: Seleccionar, planificar e organizar os materiais e ferramentas, así como as tarefas necesarias para a construción dunha solución a un problema de sistemas de control e robots, traballando individualmente ou en grupo de maneira cooperativa e colaboradora. Seleccionar e organizar os materiais axeitados para construir unha solución a un problema proposto.
Planificar as tarefas necesarias para dar solución a un problema proposto.
TI (rúbrica do reto) 5
CA2.3.3.: Fabricar obxectos ou modelos sinxelos de sistemas de control e robots empregando ferramentas e/ou máquinas manuais axeitadas e respectando as normas de seguridade e saúde.  Fabricar un obxecto sinxelo empregando ferramentas e/ou máquinas manuais axeitadas e respectando as normas de seguridade e saúde. TI (rúbrica do reto) 15
CA3.3.2.: Deseñar e montar sistemas de control e robots mediante a incorporación dos sensores, actuadores e elementos de control necesarios para a resolución de problemas propostos respectando as normas de seguridade e saúde. Deseñar e montar sistemas de control e robots mediante a incorporación dos elementos necesarios para a resolución de problemas propostos respectando as normas de seguridade e saúde. TI (rúbrica do reto) 10
CA4.3.: Automatizar procesos, máquinas e sistemas, coa posibilidade de conexión á internet, mediante a análise e a programación de robots e sistemas de control. Automatizar procesos, máquinas e sistemas, coa posibilidade de conexión a Internet, mediante a programación de robots e sistemas de control. TI (rúbrica do reto) 15
CA5.1.3.: Representar e comunicar o proceso de creación dun produto robótico desde o seu deseño ata a súa difusión, elaborando documentación técnica e gráfica coa axuda de ferramentas dixitais e empregando os formatos e o vocabulario técnico axeitados, de maneira colaborativa, tanto presencialmente como en remoto. Elaborar documentos técnicos con ferramentas dixitais, para representar o proceso de creación dun produto.
Proporcionar formato axeitado á documentación creada.
Empregar vocabulario técnico axeitado.
TI (rúbrica do reto) 10
CA5.3.4.: Crear contidos, elaborar materiais para un proxecto dun sistema de control e/ou robot configurando correctamente as ferramentas dixitais habituais da contorna de aprendizaxe, axustándoas ás súas necesidades e respectando os dereitos de autor e a etiqueta dixital. Crear contidos configurando correctamente as ferramentas dixitais utilizadas.
Respectar maioritariamente os dereitos de autor e a etiqueta dixital.
TI (rúbrica do reto) 10
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios / Seccións do REA Instrumentos empregados
CA3.3.1.:Coñecer conceptos sobre sistemas de control e robots, para deseñalos e montalos mediante a incorporación dos sensores, actuadores e elementos de control.

Sección 2.1:

Opción A) Misión: repara la nave Xacobea
 
Opción B) Paquete turístico a Marte
 
Opción C) Tu primer robot explorador

Sección 2.2. Órbita compartida 

Sección 3.1. ¿Qué sensor/actuador utilizar?

Sección 3.5. Actividades puesta a punto
 

Retroalimentación

CA1.1.3.: Definir problemas ou necesidades de sistemas de control e robots, buscando e contrastando información procedente de diferentes fontes de maneira crítica e segura e avaliando a súa fiabilidade e pertinencia. Sección 4. Reto e memoria do reto Rúbrica do reto
CA2.1.3.: Idear e deseñar solucións eficaces, innovadoras e sostibles a problemas de sistemas de control e robots, aplicando conceptos, técnicas e procedementos interdisciplinarios, así como criterios de sostibilidade, con actitude emprendedora, perseverante e creativa. Sección 4. Reto e memoria do reto Rúbrica do reto
CA2.2.3.: Seleccionar, planificar e organizar os materiais e ferramentas, así como as tarefas necesarias para a construción dunha solución a un problema de sistemas de control e robots, traballando individualmente ou en grupo de maneira cooperativa e colaboradora. Sección 4. Reto e memoria do reto Rúbrica do reto
CA2.3.3.: Fabricar obxectos ou modelos sinxelos de sistemas de control e robots empregando ferramentas e/ou máquinas manuais axeitadas e respectando as normas de seguridade e saúde.  Sección 4. Reto e memoria do reto Rúbrica do reto
CA3.3.2.: Deseñar e montar sistemas de control e robots mediante a incorporación dos sensores, actuadores e elementos de control necesarios para a resolución de problemas propostos respectando as normas de seguridade e saúde. Sección 4. Reto e memoria do reto Rúbrica do reto
CA4.3.: Automatizar procesos, máquinas e sistemas, coa posibilidade de conexión á internet, mediante a análise e a programación de robots e sistemas de control. Sección 4. Reto e memoria do reto Rúbrica do reto
CA5.1.3.: Representar e comunicar o proceso de creación dun produto robótico desde o seu deseño ata a súa difusión, elaborando documentación técnica e gráfica coa axuda de ferramentas dixitais e empregando os formatos e o vocabulario técnico axeitados, de maneira colaborativa, tanto presencialmente como en remoto. Sección 4. Reto e memoria do reto Rúbrica do reto
CA5.3.4.: Crear contidos, elaborar materiais para un proxecto dun sistema de control e/ou robot configurando correctamente as ferramentas dixitais habituais da contorna de aprendizaxe, axustándoas ás súas necesidades e respectando os dereitos de autor e a etiqueta dixital. Sección 4. Reto e memoria do reto Rúbrica do reto

Creado con eXeLearning (Ventana nueva)