Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Esta unidade levarase a cabo en 18 sesións(as das unidades 6 e 7) e, segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS  para a materia de "Xeografía e Historia" de 2º de ESO, englóbase no  segundo trimestre.

A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:

Fase Seccións Descrición do traballo a desenvolver Temporalización
1. Un problema antigo pero actual
  • As razóns dos descubrimentos
  • Na procura de descubrimentos
Actividades de motivación e presentación do reto final 2 sesións
2. Repasando o que sabemos
  • Unha época de cambios
Repaso de coñecementos previos sobre o tema 1 sesión
3. Comeza a travesía

3.1. Larga vida ao rei!: os Reis Católicos e o nacemento da Monarquía Hispánica:

  • Quen foron os Reis Católicos?
  • Por que foron tan importantes os Reis Católicos?

3.2. A ver que descubrimos!: unha época de exploracións:

  • O S. XV e os grandes descubrimentos.
  • As exploracións portuguesas.
  • As exploracións castelás

3.3. Sorpresa, sorpresa!: quen estaba en América? Os pobos precolombianos:

  • Características dos pobos precolombianos
  • Maias, Aztecas e Incas,

3.4. Caderno de bitácora: evolución e organización da conquista:

  • As características da conquista.
  • A conquista de México.
  • A conquista de Perú.
  • Outras conquistas.

3.5. Novos tempos: a nova sociedade hispánica:

  • A administración e o goberno das colonias.
  • A explotación económica das Indias.
  • A sociedade colonial.
  • As consecuencias da colonización
     

Sesións dedicadas á ensinanza e asimilación dos contidos. Búscase que o alumnado participe de xeito activo no proceso de ensino-aprendizaxe e a reflexión consciente, especialmente para relacionar os contidos partindo dunha visión local ata o global.

Inclúe actividades interactivas multinivel deseñadas para facilitar a comprensión dos contidos introducidos e preparar ao alumnado para a resolución do reto formulado na situación de aprendizaxe.

10 sesións
4. Chegamos a porto: o reto final

4.1. Hai que organizarse:

  • Reto 1: Inocentes ou culpables?
  • Reto 2: Diario da conquista: relatos de dous mundos
  • Reto 3: As voces da historia: unha reflexión crítica sobre a cuestión colonial

4.2. Damos a coñecer os nosos coñecementos

Sesións dedicadas á realización do reto final na modalidade que escolla o alumnado. Preténdese que este reto sexa unha plasmación de todo o aprendido durante a unidade e que o alumnado sexa capaz de sintetizar de xeito coherente, claro e eficaz os coñecementos adquiridos. 4 sesións
5. Conclusión Sesión de reflexión e autoavaliación do proceso de ensino-aprendizaxe. 1 sesión

Feito con eXeLearning (Nova xanela)