Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Táboa na que se recollen os criterios de avaliación, os mínimos de consecución que se contemplan para cada criterio, os instrumentos de avaliación previstos e a súa ponderación (en base á proposta de Proens)

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)
CA2.4: Identificar e interpretar a conexión de España e Galicia cos grandes procesos históricos (das épocas medieval e moderna), valorando o que supuxeron para a súa evolución e sinalando as achegas dos seus habitantes ao longo da historia.

Comprende os principais feitos históricos da Monarquía Hispánica.

PE (En PROENS)

TI

6/7 20
CA3.3: Sinalar e explicar aquelas experiencias históricas máis destacables, e anteriores á época contemporánea, nas que se logrou establecer sistemas políticos que favoreceron o exercicio de dereitos e liberdades dos individuos e da colectividade, considerándoas como antecedentes das posteriores conquistas democráticas e referentes históricos das liberdades actuais. Identifica as principais revoltas sociais ocorridas contra a monarquía hispánica entre os séculos XV e XVII. PE (En PROENS) 6 20
CA1.2: Argumentar de forma crítica sobre problemas de actualidade a través de coñecementos xeográficos e históricos, contrastando e  valorando fontes diversas.  Analiza criticamente a identidade cultural do mundo hispanofalante. TI 6/7 10
CA2.1: Contrastar e argumentar sobre temas e acontecementos da Idade Media e da Idade Moderna, localizando e analizando de forma crítica fontes primarias e secundarias como probas históricas. Diferencia entre fontes primarias e secundarias sobre a Monarquía Hispánica. TI 6/7 10
CA2.5: Recoñecer as desigualdades sociais existentes en épocas pasadas e os mecanismos de dominación e control que se aplicaron, identificando aqueles grupos que se viron sometidos e silenciados,
destacando a presenza de mulleres e de personaxes pertencentes a outros colectivos discriminados.

É capaz de comprender a heteroxeneidade da sociedade hispánica moderna. TI 6/7 10
CA2.7: Identificar a orixe histórica de distintas identidades colectivas que se desenvolveron en España e Galicia, interpretando o uso que se fixo delas e mostrando unha actitude de respecto e tolerancia cara aos diferentes sentidos de pertenza, promovendo a solidariedade e a cohesión social.

Debate sobre as orixes da idea de España
na monarquía dos Reis Católicos.
PE (En PROENS) 6/7 20
CA1.3: Valorar o grao de sustentabilidade e de equilibrio dos diferentes espazos e desde distintas escalas e analizar a súa transformación e
degradación a través do tempo pola acción humana na explotación dos recursos, a súa relación coa evolución da poboación e as estratexias desenvoltas para o seu control e dominio e os conflitos que provocou.
Entende o proceso de colonización de América e a explotación dos seus
recursos naturais.
TI 7 10
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Táboa na que se concretan as actividades ou retos empregados no REA do alumnado en relación con cada criterio de avaliación, indicando en cada caso o instrumento de avaliación considerado.

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados
CA2.4: Identificar e interpretar a conexión de España e Galicia cos grandes procesos históricos (das épocas medieval e moderna), valorando o que supuxeron para a súa evolución e sinalando as achegas dos seus habitantes ao longo da historia.

Cada protagonista na súa casilla / Sección 2

Descubrindo aos protagonistas / Sección 2

Investiga / Sección 2

Sopa de letras / Sección 3.1.

Reto final / Sección 4

Retroalimentación

Retroalimentación

Táboa de rúbricas

Retroalimentación

Táboa de rúbricas

CA3.3: Sinalar e explicar aquelas experiencias históricas máis destacables, e anteriores á época contemporánea, nas que se logrou establecer sistemas políticos que favoreceron o exercicio de dereitos e liberdades dos individuos e da colectividade, considerándoas como antecedentes das posteriores conquistas democráticas e referentes históricos das liberdades actuais.

Escolla múltiple / Sección 3.5. 

Reto final / Sección 4

Retroalimentación

Táboa de rúbricas

CA1.2: Argumentar de forma crítica sobre problemas de actualidade a través de coñecementos xeográficos e históricos, contrastando e  valorando fontes diversas. 

Comprobando o que sabes / Sección 3.3.

Reto final / Sección 4

Retroalimentación

Táboa de rúbricas

CA2.1: Contrastar e argumentar sobre temas e acontecementos da Idade Media e da Idade Moderna, localizando e analizando de forma crítica fontes primarias e secundarias como probas históricas.

Investiga / Sección 2

Reto final / Sección 4

Táboa de rúbricas

Táboa de rúbricas

CA2.5: Recoñecer as desigualdades sociais existentes en épocas pasadas e os mecanismos de dominación e control que se aplicaron, identificando aqueles grupos que se viron sometidos e silenciados,
destacando a presenza de mulleres e de personaxes pertencentes a outros colectivos discriminados.

Escolla múltiple / Sección 3.5. 

Reto final / Sección 4

Retroalimentación

Táboa de rúbricas

CA2.7: Identificar a orixe histórica de distintas identidades colectivas que se desenvolveron en España e Galicia, interpretando o uso que se fixo delas e mostrando unha actitude de respecto e tolerancia cara aos diferentes sentidos de pertenza, promovendo a solidariedade e a cohesión social.

Sopa de letras / Sección 3.1. 

Reto final / Sección 4

Retroalimentación

Táboa de rúbricas

CA1.3: Valorar o grao de sustentabilidade e de equilibrio dos diferentes espazos e desde distintas escalas e analizar a súa transformación e
degradación a través do tempo pola acción humana na explotación dos recursos, a súa relación coa evolución da poboación e as estratexias desenvoltas para o seu control e dominio e os conflitos que provocou.

Escolla múltiple / Sección 3.2.

Comprobando o que sabes / Sección 3.3.

Rosco / Sección 3.4. 

Reto final / Sección 4

Retroalimentación

Retroalimentación

Retroalimentación

Táboa de rúbricas

Feito con eXeLearning (Nova xanela)