Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Táboa na que se recollen os criterios de avaliación, os mínimos de consecución que se contemplan para cada criterio, os instrumentos de avaliación previstos e a súa ponderación (en base á proposta de PROENS)

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (PROENS) % (Orientación de PROENS)
CA2.3 Analizar procesos de cambio histórico de relevancia a través do uso de diferentes fontes de información, tendo en conta as continuidades e permanencias en diferentes períodos e lugares. Comprende as características esenciais do Humanismo, o Renacemento e a Reforma protestante. PE (PROENS) 8 60
CA3.5 Valorar a diversidade social e cultural, argumentando e intervindo en favor da inclusión, así como rexeitando e actuando en contra de calquera actitude ou comportamento discriminatorio baseado
en estereotipos.
É capaz de comprender a heteroxeneidade do Renacemento tras a
súa difusión por Europa.
CA1.2 Argumentar de forma crítica sobre problemas de actualidade a través de coñecementos xeográficos e históricos, contrastando e valorando fontes diversas. Comprende o impacto na actualidade das diferentes relixións protestantes. TI 8 40
CA1.5 Valorar a diversidade social e cultural, argumentando e intervindo en favor da inclusión, así como rexeitando e actuando en contra de calquera actitude ou comportamento discriminatorio baseado en estereotipos. Entende o papel do humanismo e a secularización social como aspectos
chave da Idade Moderna.
CA2.6  Relacionar as culturas e civilizacións que se desenvolveron ao longo da historia medieval e moderna coas diversas identidades colectivas que se foron construíndo ata a actualidade, reflexionando
sobre os múltiples significados que adoptan e as achegas de cada unha delas á cultura humana universal.
Identifica os lugares de difusión de cada unha das relixións protestantes.
CA2.8 Valorar, protexer e conservar o patrimonio artístico, histórico e cultural como fundamento da identidade colectiva local, autonómica, nacional, europea e universal, considerándoo un ben para o gozo recreativo e cultural e un recurso para o desenvolvemento dos pobos. Asimila os trazos básicos da arte do Renacemento e do Barroco.
CA3.6. Sinalar os fundamentos da idea de Europa a través das diferentes experiencias históricas do pasado e identificar o legado histórico, institucional, artístico e cultural como patrimonio común da cidadanía europea. Entender a relevancia da aparición dos réximes parlamentarios na Europa do século XVII.
CA2.6 Relacionar as culturas e civilizacións que se desenvolveron ao longo da historia medieval e moderna coas diversas identidades colectivas que se foron construíndo ata a actualidade, reflexionando
sobre os múltiples significados que adoptan e as achegas de cada unha delas á cultura humana universal.
Identifica os lugares de difusión de cada unha das relixións protestantes. PE (PROENS) 9 60
CA3.3. Sinalar e explicar aquelas experiencias históricas máis  destacables, e anteriores á época contemporánea, nas que se logrou establecer sistemas políticos que favoreceron o exercicio de dereitos e
liberdades dos individuos e da colectividade, considerándoas como antecedentes das posteriores conquistas democráticas e referentes históricos das liberdades actuais.
Comprende as diferenzas básicas entre o absolutismo e o parlamentarismo no século XVII.
CA1.5 Valorar a diversidade social e cultural, argumentando e intervindo en favor da inclusión, así como rexeitando e actuando en contra de calquera actitude ou comportamento discriminatorio baseado en estereotipos. Entende o papel do humanismo e a secularización social como aspectos
chave da Idade Moderna.
TI 9 40
CA2.2 Utilizar unha secuencia cronolóxica con obxecto de examinar a relación entre feitos e procesos en diferentes períodos e lugares históricos (simultaneidade e duración), utilizando termos e conceptos apropiados. Elabora un eixe cronolóxico sobre a evolución das diferentes tendencias
artísticas ao longo da Idade Moderna.
CA2.8 Valorar, protexer e conservar o patrimonio artístico, histórico e cultural como fundamento da identidade colectiva local, autonómica, nacional, europea e universal, considerándoo un ben para o gozo recreativo e cultural e un recurso para o desenvolvemento dos pobos. Asimila os trazos básicos da arte do Renacemento e do Barroco.
CA3.6. Sinalar os fundamentos da idea de Europa a través das diferentes experiencias históricas do pasado e identificar o legado histórico, institucional, artístico e cultural como patrimonio común da cidadanía europea. Entender a relevancia da aparición dos réximes parlamentarios na Europa do século XVII.
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Táboa na que se concretan as actividades ou retos empregados no REA do alumnado en relación con cada criterio de avaliación, indicando en cada caso o instrumento de avaliación considerado.

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios / Seccións do REA Instrumentos empregados

CA2.3 Analizar procesos de cambio histórico de relevancia a través do uso de diferentes fontes de información, tendo en conta as continuidades e permanencias en diferentes períodos e lugares.

O agocho das palabras / Sección 3.1.

Quen fixo que...?/ Sección 3.1. 

Non mentirás / Sección 3.2.

Emparellando/ Sección  3.2.

Descubrindo a arquitectura do Renacemento/ Sección 3.4.

Descubrindo a pintura do Barroco / Sección 3.5.

Mesmo tema, diferentes estilos /  Sección 3.5.

Esquematizando aprendemos / Sección 3.6. 

Imos un paso máis alá... / Sección 3.6.

Unha liña do tempo moderna / Sección 3.6. 

Reto final / Sección 4

O despertar do ser humano: o Humanismo e o desenvolvemento científico / Sección 4.1.

Amarás ao próximo!: Reforma e Contrarreforma / Sección 4.1.

Retroalimentación

Retroalimentación

Retroalimentación

Retroalimentación

Solucionario

Solucionario

Solucionario

Observación directa

Observación directa

Observación directa

Táboa de rúbricas

Retroalimentación

Retroalimentación

CA3.5 Valorar a diversidade social e cultural,
argumentando e intervindo en favor da  inclusión, así como rexeitando e actuando en contra de calquera actitude ou  comportamento discriminatorio baseado
en estereotipos.

Descubrindo a arquitectura do Renacemento/ Sección 3.4.

Descubrindo a pintura do Barroco / Sección 3.5.

Mesmo tema, diferentes estilos /  Sección 3.5.

Esquematizando aprendemos / Sección 3.6.

Imos un paso máis alá... / Sección 3.6.

Unha liña do tempo moderna / Sección 3.6. 

O Renacemento: a perfección da arte / Sección 4.1.

A arte do Barroco: o gran teatro do mundo / Sección 4.1.

Reto final / Sección 4

Solucionario

Solucionario

Solucionario

Observación directa

Observación directa

Observación directa

Retroalimentación

Retroalimentación

Táboa de rúbricas

CA1.2 Argumentar de forma crítica sobre
problemas de actualidade a través de coñecementos xeográficos e históricos, contrastando e valorando fontes diversas.

Non mentirás/ Sección 3.2.

Emparellando/ 3.2.

Esquematizando aprendemos / Sección 3.6.

Imos un paso máis alá... / Sección 3.6.

Unha liña do tempo moderna / Sección 3.6. 

Reto final / Sección 4

Amarás ao próximo!: Reforma e Contrarreforma / Sección 4.1.

Retroalimentación

Retroalimentación

Observación directa

Observación directa

Observación directa

Táboa de rúbricas

Retroalimentación

CA1.5 Valorar a diversidade social e cultural,
argumentando e intervindo en favor da inclusión, así como rexeitando e actuando en contra de calquera actitude ou  comportamento discriminatorio baseado
en estereotipos.

A unión fai a forza / Sección 2

Minto ou digo a verdade / Sección 2

Descubre o concepto / Sección 2

Por que eres importante?/ Sección 2

O agocho das palabras / Sección 3.1.

Quen fixo que...?/ Sección 3.1. 

Na busca das palabras perdidas/ Sección 3.3.

Procurando a verdade / Sección 3.6.

Esquematizando aprendemos / Sección 3.6.

Imos un paso máis alá... / Sección 3.6.

Unha liña do tempo moderna / Sección 3.6. 

Reto final / Sección 4

O despertar do ser humano: o Humanismo e o desenvolvemento científico / Sección 4.1.

Aquí mando eu!: as monarquías absolutas / Sección 4.1.

Táboa de rúbricas

Retroalimentación

Retroalimentación

Retroalimentación

Retroalimentación

Retroalimentación

Retroalimentación

Retroalimentación

Observación directa

Observación directa

Observación directa

Táboa de rúbricas

Retroalimentación

Retroalimentación

CA2.6 Relacionar as culturas e civilizacións que se desenvolveron ao longo da historia medieval e moderna coas diversas identidades colectivas que se foron construíndo ata a actualidade, reflexionando sobre os múltiples significados que adoptan e as achegas de cada unha delas á cultura humana universal.

Non mentirás / Sección 3.2.

Emparellando/  Sección 3.2.

Esquematizando aprendemos / Sección 3.6.

Imos un paso máis alá... / Sección 3.6.

Unha liña do tempo moderna / Sección 3.6. 

Reto final / Sección 4

Amarás ao próximo!: Reforma e Contrarreforma / Sección 4.1. 

Retroalimentación

Retroalimentación

Observación directa

Observación directa

Observación directa

Táboa de rúbricas

Retroalimentación

CA2.8 Valorar, protexer e conservar o patrimonio artístico, histórico e cultural como fundamento da identidade colectiva local, autonómica, nacional, europea e universal, considerándoo un ben para o gozo recreativo e cultural e un recurso para o desenvolvemento dos pobos.

Descubrindo a arquitectura do Renacemento/ Sección 3.4.

Descubrindo a pintura do Barroco / Sección 3.5.

Mesmo tema, diferentes estilos /  Sección 3.5.

Esquematizando aprendemos / Sección 3.6.

Imos un paso máis alá... / Sección 3.6.

Unha liña do tempo moderna / Sección 3.6. 

O Renacemento: a perfección da arte / Sección 4.1.

A arte do Barroco: o gran teatro do mundo / Sección 4.1.

Reto final / Sección 4

Solucionario

Solucionario

Solucionario

Observación directa

Observación directa

Observación directa

Retroalimentación

Retroalimetnación

Táboa de rúbricas

CA3.6. Sinalar os fundamentos da idea de Europa a través das diferentes experiencias históricas do pasado e identificar o legado histórico, institucional, artístico e cultural como patrimonio común da cidadanía europea.

A unión fai a forza / Sección 2

Minto ou digo a verdade / Sección 2

Descubre o concepto / Sección 2

Por que eres importante?/ Sección 2

Esquematizando aprendemos / Sección 3.6. 

Imos un paso máis alá... / Sección 3.6.

Unha liña do tempo moderna / Sección 3.6. 

Reto final / Sección 4

Táboa de rúbricas

Retroalimentación

Retroalimentación

Retroalimentación

Observación directa

Observación directa

Observación directa

Táboa de rúbricas

CA3.3. Sinalar e explicar aquelas experiencias históricas máis destacables, e anteriores á época contemporánea, nas que se logrou establecer sistemas políticos que favoreceron o exercicio de dereitos e liberdades dos individuos e da colectividade, considerándoas como antecedentes das posteriores conquistas democráticas e referentes históricos das liberdades actuais.

A unión fai a forza / Sección 2

Minto ou digo a verdade / Sección 2

Descubre o concepto / Sección 2

Por que eres importante?/ Sección 2

Na busca das palabras perdidas/ Sección 3.3.

Que palabras faltan? /Sección 3.6.

Esquematizando aprendemos / Sección 3.6.

Imos un paso máis alá... / Sección 3.6.

Unha liña do tempo moderna / Sección 3.6. 

Reto final / Sección 4

Aquí mando eu!: as monarquías absolutas / Sección 4.1.

Táboa de rúbricas

Retroalimentación

Retroalimentación

Retroalimentación

Retroalimentación

Retroalimentación

Observación directa

Observación directa

Observación directa

Táboa de rúbricas

Retroalimentación

CA2.2 Utilizar unha secuencia cronolóxica con obxecto de examinar a relación entre feitos e procesos en diferentes períodos e lugares históricos (simultaneidade e duración), utilizando termos e conceptos apropiados.

Descubrindo a arquitectura do Renacemento/ Sección 3.4.

Descubrindo a pintura do Barroco / Sección 3.5.

Mesmo tema, diferentes estilos /  Sección 3.5.

Esquematizando aprendemos / Sección 3.6. 

Imos un paso máis alá... / Sección 3.6.

Unha liña do tempo moderna / Sección 3.6.  

O Renacemento: a perfección da arte / Sección 4.1.

Reto final / Sección 4

A arte do Barroco: o gran teatro do mundo / Sección 4.1.

Solucionario

Solucionario

Solucionario

Observación directa

Observación directa

Observación directa

Retroalimentación

Táboa de rúbricas

Retroalimentación

Feito con eXeLearning (Nova xanela)