Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Esta unidade está pensada para realizar en 23 sesións e, proponse impartila ao inicio do segundo trimestre.

Engloba os aspectos curriculares dos temas "Álxebra" (11 sesións), "Ecuacións e sistemas" (11 sesións) e o transversal "Matemáticas para a vida en sociedade" (1 sesión).

A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:

Fase Seccións Descrición do traballo a desenvolver Temporalización

Descrición da situación de aprendizaxe:

1. ¿Quieres ser detective?

1.1. Empezando en la academia

Sesión inicial onde se formula o reto final, se plantexan os obxectivos do REA e se introduce ao alumno/a na temática detectivesca do REA cuns pequenos acertixos de lóxica e observación.

1 sesións

Exploración (coñecementos previos):

2. ¡Matricúlate!

2.1. Demuestra tus habilidades

Sesións para recordar os coñecementos previos necesarios para afrontar este REA: linguaxe alxébrica e ecuacións de 1º grado sinxelas.

2 sesións

Conexión:

3. Misterios sin resolver

3.1. Muerte en el hotel

  • Manual del detective: capítulo 1
  • Operaciones especiales
  • Analizando identidades
  • Resolviendo el caso 1

Presentación do primeiro caso a resolver na Academia de Detectives.

Contidos e actividades referidos a:

linguaxe alxébrica, monomios e polinomios coas operacións destes, identidades notables.

Resolución en equipo do primeiro caso.

1 + 2 + 1 =

4 sesións

3.2. Atraco a la vista

  • Manual del detective: capítulo 2
  • Casos y más casos
  • Resolviendo el caso 2

Presentación do segundo caso a resolver na Academia de Detectives.

Contidos e actividades referidos a:

ecuacións, concretando os exercicios e problemas nas de 1º grado.

Resolución en equipo do segundo caso.

1 + 1 + 1 =

3 sesións

3.3. La caja de Pápazon

  • Manual del detective: capítulo 3
  • Detective por la comunidad
  • Resolviendo el caso 3

Presentación do terceiro caso a resolver na Academia de Detectives.

Contidos e actividades referidos a:

ecuacións, concretando os exercicios e problemas nas de 2º grado.

Resolución en equipo do terceiro caso.

2 + 2 + 1 =

5 sesións

3.4. Accidente en el túnel

  • Manual del detective: capítulo 4
  • Patrullando las calles
  • Resolviendo el caso 4

Presentación do cuarto e último caso a resolver na Academia de Detectives.

Contidos e actividades referidos a:

sistemas de ecuacións lineais, as súas propiedades e métodos de resolución, incluido o gráfico.

Resolución en equipo do cuarto caso.

2 + 1 + 1 =

4 sesións

Reto final:

4. El misterio lo creas tú

4. El misterio lo creas tú

O alumnado aplica o recordado e aprendido ata agora para a resolución do reto proposto na fase 1 (creación e presentación dun caso policial ou misterioso).

Autoavaliación do proceso de ensino-aprendizaxe propio.

2 sesións

Conclusión e avaliación:

5. ¡A investigar!

5. ¡A investigar!

Sesións de presentación oral dos casos policiais ao resto do clase, que tentarán resolvelos.

Avaliación do reto final e recapitulación dos contidos explicados.

2 sesións

Feito con eXeLearning (Nova xanela)