Temporalización do REA
Esta unidade está pensada para realizar en 23 sesións e, proponse impartila ao inicio do segundo trimestre.
Engloba os aspectos curriculares dos temas "Álxebra" (11 sesións), "Ecuacións e sistemas" (11 sesións) e o transversal "Matemáticas para a vida en sociedade" (1 sesión).
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
| Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
|---|---|---|---|
|
Descrición da situación de aprendizaxe: 1. ¿Quieres ser detective? |
1.1. Empezando en la academia |
Sesión inicial onde se formula o reto final, se plantexan os obxectivos do REA e se introduce ao alumno/a na temática detectivesca do REA cuns pequenos acertixos de lóxica e observación. |
1 sesións |
|
Exploración (coñecementos previos): 2. ¡Matricúlate! |
2.1. Demuestra tus habilidades |
Sesións para recordar os coñecementos previos necesarios para afrontar este REA: linguaxe alxébrica e ecuacións de 1º grado sinxelas. |
2 sesións |
|
Conexión: 3. Misterios sin resolver |
3.1. Muerte en el hotel
|
Presentación do primeiro caso a resolver na Academia de Detectives. Contidos e actividades referidos a: linguaxe alxébrica, monomios e polinomios coas operacións destes, identidades notables. Resolución en equipo do primeiro caso. |
1 + 2 + 1 = 4 sesións |
|
3.2. Atraco a la vista
|
Presentación do segundo caso a resolver na Academia de Detectives. Contidos e actividades referidos a: ecuacións, concretando os exercicios e problemas nas de 1º grado. Resolución en equipo do segundo caso. |
1 + 1 + 1 = 3 sesións |
|
|
3.3. La caja de Pápazon
|
Presentación do terceiro caso a resolver na Academia de Detectives. Contidos e actividades referidos a: ecuacións, concretando os exercicios e problemas nas de 2º grado. Resolución en equipo do terceiro caso. |
2 + 2 + 1 = 5 sesións |
|
|
3.4. Accidente en el túnel
|
Presentación do cuarto e último caso a resolver na Academia de Detectives. Contidos e actividades referidos a: sistemas de ecuacións lineais, as súas propiedades e métodos de resolución, incluido o gráfico. Resolución en equipo do cuarto caso. |
2 + 1 + 1 = 4 sesións |
|
|
Reto final: 4. El misterio lo creas tú |
4. El misterio lo creas tú |
O alumnado aplica o recordado e aprendido ata agora para a resolución do reto proposto na fase 1 (creación e presentación dun caso policial ou misterioso). Autoavaliación do proceso de ensino-aprendizaxe propio. |
2 sesións |
|
Conclusión e avaliación: 5. ¡A investigar! |
5. ¡A investigar! |
Sesións de presentación oral dos casos policiais ao resto do clase, que tentarán resolvelos. Avaliación do reto final e recapitulación dos contidos explicados. |
2 sesións |