Temporalización do REA
Este REA deseñouse para desenvolver en 16 sesións. A proposta que se recolle na programación didáctica de referencia publicada no aplicativo PROENS é que se imparta no segundo trimestre.
Na seguinte táboa recóllese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso.
|
Fase |
Seccións |
Para que? |
Temporalización |
|---|---|---|---|
|
Fase 1. Descubriendo mitos |
1.1 El reto 1.2 Organización 1.3 Diario de aprendizaje |
Motivar ao alumnado para afrontar o reto final "creación dunha baralla mitolóxica" e dar instrucións de cara a elaboración dos elementos de cada carta da baralla. Formar os equipos de traballo. |
1 sesión |
|
Fase 2. Activando ideas |
2.1 Cualidades y habilidades 2.2 Vivencias 2.3 Personajes 2.4 Diario de aprendizaje |
Activar coñecementos previos sobre a produción de textos descritivos, as modalidades oracionais e as regras ortográficas. Recordar as habilidades necesarias para transmitir emocións e vivencias. Practicar a expresión oral e escrita en diferentes situacións. |
3 sesións |
|
Fase 3. Construyendo conocimientos |
3.1 Cartas sin discriminación 3.2 Modalidades oracionales 3.3 Gramática 3.4 Ortografía 3.5 La descripción 3.6 La biografía 3.7 Estaciones de aprendizaje 3.8 Diario de aprendizaje |
Realizar actividades que lles axuden a desenvolver as competencias necesarias para enfrontarse ao reto final, relacionadas con: - Empregar unha linguaxe inclusiva. Reflexionar sobre os riscos das redes sociais. - Construír oracións segundo a intención comunicativa. - Identificar tipos de palabras en función da categoría gramatical. Recoñecer nos verbos a raíz e a desinencia. - Revisar a ortografía. En especial, erros relacionados con b/v. - Elaborar textos: descricións e biografías incorporando elementos paratextuais e gráficos. - Poñer en práctica o aprendido a través de diferentes actividades dinámicas en grupo. |
7 sesións |
|
Fase 4. ¡Creando la baraja! |
4.1. Describe tu criatura 4.2. Cuenta su historia 4.3. Crea tu carta 4.4. Expón tu elemento 4.5 Diario de aprendizaje |
Afrontar o reto proposto: creación da carta da baralla mitolóxica e os seus elementos. Preparación da presentación oral do produto final elaborado, poñendo a proba o aprendido. |
4 sesións |
|
Fase 5. Conclusiones |
5.1. Semáforo 5.2 Jugamos con las cartas 5.3. Rúbrica 5.4 Diario de aprendizaje |
Analizar o traballo realizado e reflexionar sobre o aprendido e o proceso de avaliación. Autoavaliación, coavaliación e valoración do funcionamento como grupo. |
1 sesión |