Criterios de avaliación e mínimos de consecución
Táboa na que se recollen os criterios de avaliación, os mínimos de consecución que se contemplan para cada criterio, os instrumentos de avaliación previstos e a súa ponderación (en base á proposta de Proens).
|
Códigos CA |
Criterios de avaliación (CA) |
Mínimos de consecución |
Instrumentos de avaliación |
Unidad didáctica (Proens) |
% (Orientación de Proens) |
|---|---|---|---|---|---|
|
CA2.5 |
Expresarse oralmente con coherencia para satisfacer necesidades de comunicación en diferentes situacións, cun vocabulario axeitado ao seu nivel, a partir de experiencias e interaccións orais. |
Comunica ao resto de persoas as súas emocións empregando un vocabulario axeitado. |
TI |
6 |
12 |
|
CA3.6 |
Producir textos escritos e multimodais coherentes e adecuados de relativa complexidade, en distintos soportes, seleccionando o modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando na aplicación das normas gramaticais e ortográficas básicas ao servizo da cohesión textual e mobilizando estratexias, individuais ou grupais, de planificación, textualización, revisión e edición. |
Defínese nun texto escrito empregando unha linguaxe axeitada e presentando unha variedade de características. |
PE (non engadida ao REA) |
6 |
14 |
|
CA3.9 |
Acadar as destrezas e competencias lingüísticas a través do uso da lingua escrita. |
Redacta as súas propias vivencias utilizando unha linguaxe variada, axeitada e cunha sintaxis correcta. |
PE (non engadida ao REA) |
6 |
12 |
|
CA3.10 |
Construír, a través da linguaxe, un pensamento crítico para evitar discriminacións e prexuízos. |
Valora as cualidades do resto de persoas amosando que non ten prexuízos de ningún tipo ou condición na lectura de textos escritos. |
TI |
6 |
12 |
|
CA6.2 |
Producir textos escritos e multimodais coherentes de relativa complexidade, en distintos soportes, seleccionando o modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando no uso das normas gramaticais e ortográficas e mobilizando estratexias sinxelas, individuais ou grupais, de planificación, redacción, revisión e edición. |
Redacta e posteriormente revisa un texto de carácter descritivo con corrección gramatical, un vocabulario axeitado e unha adecuada estrutura. |
PE (non engadida ao REA) |
6 |
13 |
|
CA6.3 |
Establecer xeneralizacións sobre aspectos básicos do funcionamento da lingua de maneira progresivamente autónoma, formulando hipótese e buscando contraexemplos, a partir da observación, comparación e transformación de palabras, enunciados e textos, nun proceso de produción ou comprensión de textos en contextos significativos. |
Reelabora un texto descritivo proposto de maneira que modifique as súas características, utilice palabras diferentes e acade un resultado orixinal. |
PE (non engadida ao REA) |
6 |
13 |
|
CA6.4 |
Revisar e mellorar os textos propios e alleos e emendar algúns problemas de comprensión lectora, de maneira progresivamente autónoma, a partir da reflexión metalingüística e interlingüística e usando a terminoloxía básica adecuada. |
Reelabora un texto previamente elaborado por outra alumna ou alumno para conseguir unha mellor comprensión do mesmo modificando o vocabulario, a estrutura e a ortografía. |
PE (non engadida ao REA) |
6 |
12 |
|
CA6.6 |
Aplicar os coñecementos sobre as categorías gramaticais e as regras de ortografía, para favorecer unha comunicación máis eficaz. |
Revisa a ortografía dun texto presentado corrixindo os erros gramaticais que atope relacionados con b/v, h, m/n, g/j. |
PE (non engadida ao REA) |
6 |
12 |
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores | |||||