Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Táboa na que se recollen os criterios de avaliación, os mínimos de consecución que se contemplan para cada criterio, os instrumentos de avaliación previstos e a súa ponderación (en base á proposta de Proens).

Códigos CA

Criterios de avaliación (CA)

 Mínimos de consecución

Instrumentos de avaliación

Unidad didáctica (Proens)

% (Orientación de Proens)

CA2.5

Expresarse oralmente con coherencia para satisfacer necesidades de comunicación en diferentes situacións, cun vocabulario axeitado ao seu nivel, a partir de experiencias e interaccións orais.

Comunica ao resto de persoas as súas emocións empregando un vocabulario axeitado.

TI

6

12

CA3.6

Producir textos escritos e multimodais coherentes e adecuados de relativa complexidade, en distintos soportes, seleccionando o modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando na aplicación das normas gramaticais e ortográficas básicas ao servizo da cohesión textual e mobilizando estratexias, individuais ou grupais, de planificación, textualización, revisión e edición.

Defínese nun texto escrito empregando unha linguaxe axeitada e presentando unha variedade de características.

PE

(non engadida ao REA)

6

14

CA3.9

Acadar as destrezas e competencias lingüísticas a través do uso da lingua escrita.

Redacta as súas propias vivencias utilizando unha linguaxe variada, axeitada e cunha sintaxis correcta.

PE

(non engadida ao REA)

6

12

CA3.10

Construír, a través da linguaxe, un pensamento crítico para evitar discriminacións e prexuízos.

Valora as cualidades do resto de persoas amosando que non ten prexuízos de ningún tipo ou condición na lectura de textos escritos.

TI

6

12

CA6.2

Producir textos escritos e multimodais coherentes de relativa complexidade, en distintos soportes, seleccionando o modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando no uso das normas gramaticais e ortográficas e mobilizando estratexias sinxelas, individuais ou grupais, de planificación, redacción, revisión e edición.

Redacta e posteriormente revisa un texto de carácter descritivo con corrección gramatical, un vocabulario axeitado e unha adecuada estrutura.

PE

(non engadida ao REA)

6

13

CA6.3

Establecer xeneralizacións sobre aspectos básicos do funcionamento da lingua de maneira progresivamente autónoma, formulando hipótese e buscando contraexemplos, a partir da observación, comparación e transformación de palabras, enunciados e textos, nun proceso de produción ou comprensión de textos en contextos significativos.

Reelabora un texto descritivo proposto de maneira que modifique as súas características, utilice palabras diferentes e acade un resultado orixinal.

PE

(non engadida ao REA)

6

13

CA6.4

Revisar e mellorar os textos propios e alleos e emendar algúns problemas de comprensión lectora, de maneira progresivamente autónoma, a partir da reflexión metalingüística e interlingüística e usando a terminoloxía básica adecuada.

Reelabora un texto previamente elaborado por outra alumna ou alumno para conseguir unha mellor comprensión do mesmo modificando o vocabulario, a estrutura e a ortografía.

PE

(non engadida ao REA)

6

12

CA6.6

Aplicar os coñecementos sobre as categorías gramaticais e as regras de ortografía, para favorecer unha comunicación máis eficaz.

Revisa a ortografía dun texto presentado corrixindo os erros gramaticais que atope relacionados con b/v, h, m/n, g/j.

PE

(non engadida ao REA)

6

12

Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores 
 

Actividades e instrumentos empregados no REA

A continuación concrétanse as actividades/retos empregados no REA do alumnado en relación con cada criterio de avaliación, indicando en cada caso o instrumento de avaliación considerado.

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios/ Seccións do REA Instrumentos empregados

CA2.5. Expresarse oralmente con coherencia para satisfacer necesidades de comunicación en diferentes situacións, cun vocabulario axeitado ao seu nivel, a partir de experiencias e interaccións orais.

2.1 Palabras y expresiones para describir

2.1 ¿Nos conocemos?

2.1 La caja de mi vida

2.2 Vivencias personales

2.2 Comunicando emociones

2.3 El origen de los nombres

3.1 Analizando el vídeo

3.1 Actividad grupal: analiza las cartas

Autocorrección (ver solucionario)

Feedback docente

CA3.6. Producir textos escritos e multimodais coherentes e adecuados de relativa complexidade, en distintos soportes, seleccionando o modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando na aplicación das normas gramaticais e ortográficas básicas ao servizo da cohesión textual e mobilizando estratexias, individuais ou grupais, de planificación, textualización, revisión e edición.

2.1 Nos conocemos

2.1 Descubre más

2.1 La caja de mi vida

3.5 Mejoro mi descripción

Feedback docente

Autocorrección (ver solucionario)

Lista de control descripción

CA3.9. Acadar as destrezas e competencias lingüísticas a través do uso da lingua escrita.

2.1 Palabras y expresiones para describir

2.1  La caja de mi vida

2.2 Vivencias personales

3.6 La biografía

3.6 Practiquemos

3.6 Mejoramos nuestra biografía

Autocorrección (ver solucionario)

Feedback docente

Lista de control de la biografía

CA3.10. Construír, a través da linguaxe, un pensamento crítico para evitar discriminacións e prexuízos.

2.1 ¿Nos conocemos?

2.2 Comunicando emociones

3.1 Analizando el vídeo

3.1 Investiga

3.1 Actividad grupal: analiza las cartas

3.2 Tarjetas de memoria

Feedback docente

CA6.2. Producir textos escritos e multimodais coherentes de relativa complexidade, en distintos soportes, seleccionando o modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando no uso das normas gramaticais e ortográficas e mobilizando estratexias sinxelas, individuais ou grupais, de planificación, redacción, revisión e edición.

2.1 ¿Nos conocemos?

2.1 La caja de mi vida

3.2 Descubriendo un cíclope

3.2 Tarjetas de memoria

3.5 Organización de una descripción

3.5 Opción A

3.5 Opción B

3.5 Opción C

3.5 Describiendo a Artemisa

3.5 Mejoro mi descripción

3.6 Mejoramos nuestra biografía

Autocorrección (ver solucionario)

Feedback docente

Retroalimentación

Lista de control descripción

Lista de control de la biografía

CA6.3. Establecer xeneralizacións sobre aspectos básicos do funcionamento da lingua de maneira progresivamente autónoma, formulando hipótese e buscando contraexemplos, a partir da observación, comparación e transformación de palabras, enunciados e textos, nun proceso de produción ou comprensión de textos en contextos significativos.

2.2 Opción A

2.2 Opción B

2.2 Opción C

2.2 Opción D

3.2 Descubriendo un cíclope

3.2 Clasifica

3.2 El truco de Ulises 

3.2 Tarjetas de memoria

3.5 Organización de una descripción

3.5 Opción A

3.5 Opción B

3.5 Opción C

3.5 Describiendo a Artemisa

3.5 Mejoro mi descripción

Retroalimentación

Feedback docente

Autocorrección (ver solucionario)

Lista de control descripción

CA6.4. Revisar e mellorar os textos propios e alleos e emendar algúns problemas de comprensión lectora, de maneira progresivamente autónoma, a partir da reflexión metalingüística e interlingüística e usando a terminoloxía básica adecuada.

2.1 Palabras y expresiones para describir

2.1 ¿Nos conocemos?

3.5 Mejoro mi descripción

4.1 ¿Cómo es mi criatura?

Autocorrección (ver solucionario)

Feedback docente

Lista de control descripción

CA6.6 Aplicar os coñecementos sobre as categorías gramaticais e as regras de ortografía, para favorecer unha comunicación máis eficaz.

2.2 Corrige la ortografía

3.3 Adivina y escribe la categoría gramatical de cada uno de los símbolos

3.3 Clasifica

3.3 Raíz y desinencia

3.4 Opción A

3.4 Opción B

3.4 Opción C

3.7 La cola del pañuelo

3.7 Memory de carrera

3.7 El pañuelito

3.7 Recuerda las oraciones

Autocorrección docente (ver solucionario)

Feedback docente

Retroalimentación

Feito con eXeLearning (Nova xanela)