Temporalización do REA
Esta situación de aprendizaxe está elaborada para desenvolverse nun total de 22 sesións didácticas. Para o seu deseño estableceuse como base a programación de Proens, polo que concorda coa mesma na súa temporalización.
A continuación figura unha proposta de temporalización que poderá ser adaptada por cada docente segundo conveña, tendo en conta o ritmo e a diversidade do alumnado para así levar a cabo unha intervención individualizada e que respecte as súas características.
Na táboa relaciónanse as diferentes fases da situación de aprendizaxe proposta co número de sesións previstas para cada unha delas, recollendo unha breve descrición do traballo a desenvolver nas diferentes seccións de cada fase.
| Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
|---|---|---|---|
|
1.1. Os cambios irreparables 1.2. O reto 1.3. Obxectivos |
|
Sesión 1 Aula ordinaria |
|
1.4. O noso plan de acción 1.5. Diario de aprendizaxe |
|
Sesión 2 Aula ordinaria |
|
|
2.1. Canto sabes da materia? 2.2. Queres entrar en materia? |
Comezamos a entrar en contacto coas ideas previas sobre os contidos a desenvolver. Nesta sesión estarán relacionados coa materia e traballaranse a través de:
|
Sesión 3 Aula ordinaria |
|
2.3. A enerxía que nos move 2.4. Diario de aprendizaxe |
Continuamos refrescando coñecementos previos, nesta ocasión relacionados coa enerxía. De novo, levarase a cabo a través de:
Finalizamos cubrindo o diario de aprendizaxe. |
Sesión 4 Aula ordinaria |
|
|
3.1. Formación de equipos |
|
Sesión 5 Aula ordinaria |
|
3.2. A materia |
*Opcional: experimento nivel avanzado. |
Sesión 6 Aula ordinaria |
|
|
3.3. A flotabilidade |
|
Sesión 7 Aula ordinaria |
|
|
3.4. As forzas e a materia |
|
Sesión 8 Aula ordinaria |
|
|
3.5. Os ovos non voan, caen con estilo |
|
Sesión 9 – 10 Espazo de polos creativos e aula ordinaria |
|
|
3.6. A mesturarse! |
|
Sesión 11 Aula ordinaria |
|
|
3.7. A enerxía 3.8. Fontes de enerxía |
|
Sesión 12 Aula ordinaria |
|
|
3.9. Diario de aprendizaxe |
|
Sesión 13 Aula ordinaria |
|
|
4.1. Mulleres con Ciencia |
|
Sesión 14 Aula ordinaria |
|
4.2. Pensamento de deseño |
|
Sesión 15 Aula ordinaria |
|
|
4.3 Dunha idea a un deseño! |
*As dúas sesións serán de libre estruturación do tempo por parte do alumnado, cada grupo seguirá o seu ritmo e se algún remata antes de finalizar as 2 sesións poderá pasar ao punto seguinte. |
Sesión 16 – 17 Aula ordinaria |
|
|
4.4. A polo reto! 4.5. Diario de aprendizaxe |
|
Sesión 18 – 19 Aula ordinaria |
|
|
5.1. Exposición, coavaliación e reflexión 5.2. O traballo en equipo 5.3. Valoro o meu traballo 5.4. Diario de aprendizaxe |
Distribuirase a exposición e avaliación do reto en tres sesións.
|
Sesión 20-21-22 Aula ordinaria |