Criterios de avaliación e mínimos de consecución
A continuación móstrase a distribución de criterios de avaliación, mínimo de consecución, tipo de instrumento e o peso (%) que para cada unha das unidades se corresponden na proposta de PROENS e que se traballan nesta situación de aprendizaxe.
Neste caso, ao abordar dúas unidades no REA proposto, débese revisar e comprobar ca vosa programación o peso final na avaliación que se terá en conta.
| Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación | Mínimos de consecución | Instrumentos de avaliación | Unidade didáctica (Proens) | % (Orientación de Proens) |
|---|---|---|---|---|
| CA1.1: Formular preguntas e realizar predicións razoadas sobre un tema específico relacionado co medio natural a través da observación. | Formular preguntas e realizar predicións razoadas a través da observación. | TI | Unidade 5: Que ocorre se...? | 5 |
| Unidade 6: As novas tecnoloxías | 5 | |||
| CA1.2: Buscar, seleccionar e contrastar información, de diferentes fontes seguras e fiables, adquirindo léxico científico básico e utilizándoa en investigacións relacionadas co medio natural. | Buscar, seleccionar e contrastar información de forma guiada, adquirindo léxico científico básico para as súas investigacións. | TI | Unidade 5: Que ocorre se...? | 5 |
| Unidade 6: As novas tecnoloxías | 5 | |||
| CA1.3: Deseñar e realizar experimentos guiados, de forma individual ou en equipo, utilizando diferentes técnicas de indagación e modelos, empregando os instrumentos e dispositivos apropiados de forma segura e rexistrando correctamente as observacións e medicións realizadas. | Deseñar e realizar experimentos de maneira guiada, empregando instrumentos e dispositivos apropiados de forma segura e rexistrando datos sinxelos. | TI | Unidade 5: Que ocorre se...? | 5 |
| Unidade 6: As novas tecnoloxías | 5 | |||
| CA1.4: Analizar a información e os resultados obtidos e comunicar as conclusións das investigacións, utilizando linguaxe científica e explicando os pasos seguidos. | Analizar e comunicar os resultados das investigacións a través de diferentes formatos, utilizando unha linguaxe apropiada. | TI | Unidade 5: Que ocorre se...? | 5 |
| Unidade 6: As novas tecnoloxías | 5 | |||
| CA3.1: Identificar e analizar as características e as propiedades da materia a través de metodoloxías de indagación, utilizando as ferramentas, os instrumentos e procesos adecuados. | Identificar as propiedades, características e organización da materia e dos materiais. | PE | Unidade 5: Que ocorre se...? | 25 |
| CA3.2: Recoñecer e explicar as diferentes formas e fontes de enerxía identificando os seus usos na vida cotiá e a súa influencia no desenvolvemento sustentable. | Explicar e identificar as formas e fontes de enerxía e a súa influencia no medio | PE | Unidade 5: Que ocorre se...? | 25 |
| CA3.3: Recoñecer a través de pequenas Identificar as propiedades básicas do aire. Investigacións as propiedades do aire analizando os principios básicos do voo. | Identificar as propiedades básicas do aire. | PE | Unidade 6: As novas tecnoloxías | 40 |
| CA4.1: Utilizar recursos dixitais de acordo coas necesidades do contexto educativo de forma segura e eficiente, buscando información, comunicándose e traballando de forma individual, en equipo e en rede, reelaborando e creando contidos dixitais sinxelos. | Utilizar dispositivos e recursos dixitais para a busca de información e creación de contidos dixitais sinxelos. | TI | Unidade 5: Que ocorre se...? | 5 |
| Unidade 6: As novas tecnoloxías | 5 | |||
| CA4.2: Expor problemas de deseño que se resolvan coa creación dun prototipo ou dunha solución dixital, avaliando as necesidades da contorna e establecendo obxectivos concretos. | Explicar un problema de deseño sinxelo a través da creación dun prototipo. | TI | Unidade 5: Que ocorre se...? | 5 |
| Unidade 6: As novas tecnoloxías | 5 | |||
| CA4.3: Deseñar posibles solucións aos problemas expostos de acordo con técnicas sinxelas de pensamento de deseño e pensamento computacional, mediante estratexias básicas de xestión de proxectos cooperativos. | Deseñar posibles solucións aos problemas expostos empregando diferentes estratexias de forma guiada. | TI | Unidade 5: Que ocorre se...? | 5 |
| Unidade 6: As novas tecnoloxías | 10 | |||
| CA4.4: Desenvolver un produto final que dea solución a un problema de deseño, probando en equipos diferentes prototipos ou solucións dixitais e utilizando de forma segura e guiada as ferramentas, os dispositivos, as técnicas e os materiais adecuados. | Desenvolver un produto final utilizando ferramentas e dispositivos sinxelos. | TI | Unidade 5: Que ocorre se...? | 5 |
| Unidade 6: As novas tecnoloxías | 10 | |||
| CA4.5: Comunicar o deseño dun produto final, adaptando a mensaxe e o formato á audiencia, explicando os pasos seguidos e propoñendo posibles retos para futuros proxectos. | Comunicar o deseño dun produto final, explicando os pasos seguidos e adaptando a mensaxe ao contexto. | TI | Unidade 5: Que ocorre se...? | 10 |
| Unidade 6: As novas tecnoloxías | 10 | |||
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores | ||||