Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Está unidade didáctica está pensada para realizar en 15 sesións, e segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS  para a materia de "Lingua Castelá e Literatura" de 6º de Primaria,  englóbase no segundo trimestre, unidade 4.

A continuación se inclúe unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:

Fase Seccións Para que? Temporalización
1. ¡Hágase la luz! (Mobilizar)

1.1 A por el reto

Sesión de motivación e presentación do reto final. Que aprenderás nesta unidade.
1 sesión

1.2. ¿Cómo lo vamos a hacer?

Explicación de como imos levar a cabo o reto.
1.3. Diario de aprendizaje Reflexión sobre o traballo realizado.
2. Bajo los focos (Activar e recordar)

2.1. Categorías gramaticales.

Repaso das categorías gramaticais asociándoas a símbolos a través de actividades manipulativas.
2.3. Ortografía Repaso das regras ortográficas: ll/y, c/cc

3. ¡Enfócate!

(Explorar, revisar e estruturar)

3.1. La novela

A novela, tipos de novelas.

4 sesións
3.2. Gramática Afondamento nos determinantes 1 sesión

3.3. Ortografía

Regras ortográficas ll/y, c/cc

1 sesión

4. Ensayando en la oscuridad

(Aplicar e comprobar)

4.1. El reto Creación de contos en equipo para ser representados coa técnica de teatro de sombras. 6 sesións
4.2. Autoavaliación Rúbrica de autoavaliación.

5.¡Hágase la luz!

(Concluír e comunicar)

1. Puesta en común Representación dos contos para público a determinar. 1 sesión
2. ¡Nos evaluamos! Rúbrica de coavaliación.

Avaliación

Proba escrita 1 sesión

Feito con eXeLearning (Nova xanela)