Temporalización do REA
Está unidade didáctica está pensada para realizar en 15 sesións, e segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS para a materia de "Lingua Castelá e Literatura" de 6º de Primaria, englóbase no segundo trimestre, unidade 4.
A continuación se inclúe unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
| Fase | Seccións | Para que? | Temporalización |
|---|---|---|---|
| 1. ¡Hágase la luz! (Mobilizar) |
1.1 A por el reto |
Sesión de motivación e presentación do reto final. Que aprenderás nesta unidade. | 1 sesión |
|
1.2. ¿Cómo lo vamos a hacer? |
Explicación de como imos levar a cabo o reto. | ||
| 1.3. Diario de aprendizaje | Reflexión sobre o traballo realizado. | ||
| 2. Bajo los focos (Activar e recordar) |
2.1. Categorías gramaticales. |
Repaso das categorías gramaticais asociándoas a símbolos a través de actividades manipulativas. | |
| 2.3. Ortografía | Repaso das regras ortográficas: ll/y, c/cc | ||
|
3. ¡Enfócate! (Explorar, revisar e estruturar) |
3.1. La novela |
A novela, tipos de novelas. |
4 sesións |
| 3.2. Gramática | Afondamento nos determinantes | 1 sesión | |
|
3.3. Ortografía |
Regras ortográficas ll/y, c/cc |
1 sesión | |
|
4. Ensayando en la oscuridad (Aplicar e comprobar) |
4.1. El reto | Creación de contos en equipo para ser representados coa técnica de teatro de sombras. | 6 sesións |
| 4.2. Autoavaliación | Rúbrica de autoavaliación. | ||
|
5.¡Hágase la luz! (Concluír e comunicar) |
1. Puesta en común | Representación dos contos para público a determinar. | 1 sesión |
| 2. ¡Nos evaluamos! | Rúbrica de coavaliación. | ||
|
Avaliación |
Proba escrita | 1 sesión |