Temporalización do REA
Este REA está deseñado para desenvolverse en 16 sesións. A proposta é que se imparta no primeiro trimestre.
Na seguinte táboa hai unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso.
| Fase | Seccións | Para que? | Temporalización |
|---|---|---|---|
|
1. Puertas mágicas |
1.1. El reto 1.2. Organización 1.3. Diario de aprendizaje |
Motivar ao alumnado para afrontar o reto final "creación dun caderno de viaxe" a través da elección dunha porta que lles levará a un destino. Investigación sobre viaxes. |
1 sesión |
|
2. Haciendo las maletas |
2.1. La comunicación |
Activar coñecementos previos sobre estratexias de comprensión e expresión oral e escrita. Recordar habilidades necesarias para transmitir emocións cando nos expresamos, tendo en conta os elementos da comunicación. Practicar a expresión oral en diferentes situacións. |
2 sesións |
|
2.2. Intención comunicativa |
Activar coñecementos previos sobre as distintas categorías gramaticais e os tipos de textos. |
1 sesión |
|
|
2.3. El equipaje 2.4. Diario de aprendizaje |
Activar coñecementos previos acerca dos adxectivos e os textos descriptivos. |
1 sesión |
|
|
3. Nuestro destino |
3.1. Clasificación de los textos |
Realizar actividades que lles axuden a desenvolver as competencias necesarias para enfrentarse ao reto final. Entre elas, as de clasificación dos distintos textos en función da súa utilidade. |
2 sesións |
|
3.2. El adjetivo 3.3. Textos descriptivos |
Actividades interactivas e multinivel para aprender a recoñecer os tipos de palabras segundo a súa categoría gramatical, centrándose no adxectivo e os seus grados. E para coñecer as características dos textos descriptivos e ser quen de redactar descripcións. |
2 sesións |
|
|
3.4. El folleto 3.5. Citas literarias |
Actividades interactivas e multinivel para identificar as características do folleto, como texto expositivo, e a creación de citas, como fonte de enriquecimiento das produccións escritas. |
1 sesión |
|
|
3.6. La biblioteca |
Actividades en grupo para coñecer o funcionamiento da biblioteca e desenvolver estratexias de selección, contraste e valoración da información obtida de distintas fontes. |
1 sesión |
|
|
3.7. Analizando el desenlace 3.8. Estaciones 3.9. Diario de aprendizaje |
Poñer en práctica o aprendido a través de diferentes actividades en grupo. |
2 sesións |
|
|
4. A la aventura |
4.1. Creación de la puerta 4.2. Exponemos nuestra puerta 4.3. Diario de aprendizaje |
Afrontar o reto proppsto: creación da puerta e os seus elementos. Preparación da presentación oral do producto final elaborado poñendo a proba o aprendido. |
2 sesións |
|
5. El regreso |
5.1. Semáforo 5.2. Lista de control 5.3. Rúbrica 5.4. Diario de aprendizaje |
Analizar o traballo realizado e reflexionar sobre o aprendido e o proceso de avaliación. Autoavaliación, coavaliación e valoración do funcionamiento como grupo. |
1 sesión |