Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Este REA está deseñado para desenvolverse en 16 sesións. A proposta é que se imparta no primeiro trimestre.

Na seguinte táboa hai unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso.

Fase Seccións Para que? Temporalización

1. Puertas mágicas

1.1. El reto

1.2. Organización

1.3. Diario de aprendizaje

Motivar ao alumnado para afrontar o reto final "creación dun caderno de viaxe" a través da elección dunha porta que lles levará a un destino. Investigación sobre viaxes.

1 sesión

2. Haciendo las maletas

2.1. La comunicación

Activar coñecementos previos sobre estratexias de comprensión e expresión oral e escrita.

Recordar habilidades necesarias para transmitir emocións cando nos expresamos, tendo en conta os elementos da comunicación.

Practicar a expresión oral en diferentes situacións.

2 sesións

2.2. Intención comunicativa

Activar coñecementos previos sobre as distintas categorías gramaticais e os tipos de textos.  

1 sesión

2.3. El equipaje

2.4. Diario de aprendizaje

Activar coñecementos previos acerca dos adxectivos e os textos descriptivos.

1 sesión

3. Nuestro destino

3.1. Clasificación de los textos

Realizar actividades que lles axuden a desenvolver as competencias necesarias para enfrentarse ao reto final. 

Entre elas, as de clasificación dos distintos textos en función da súa utilidade.

2 sesións

3.2. El adjetivo

3.3. Textos descriptivos

Actividades interactivas e multinivel para aprender a recoñecer os tipos de palabras segundo a súa categoría gramatical, centrándose no adxectivo e os seus grados. E para coñecer as características dos textos descriptivos e ser quen de redactar descripcións.

2 sesións

3.4. El folleto

3.5. Citas literarias

Actividades interactivas e multinivel para identificar as características do folleto, como texto expositivo, e a creación de citas, como fonte de enriquecimiento das produccións escritas. 

1 sesión

3.6. La biblioteca

Actividades en grupo para coñecer o funcionamiento da biblioteca e desenvolver estratexias de selección, contraste e valoración da información obtida de distintas fontes.

1 sesión

3.7. Analizando el desenlace

3.8. Estaciones

3.9. Diario de aprendizaje

Poñer en práctica o aprendido a través de diferentes actividades en grupo. 

2 sesións

4. A la aventura

4.1. Creación de la puerta

4.2. Exponemos nuestra puerta

4.3. Diario de aprendizaje

Afrontar o reto proppsto: creación da puerta e os seus elementos. Preparación da presentación oral do producto final elaborado poñendo a proba o aprendido.

2 sesións

5. El regreso

5.1. Semáforo

5.2. Lista de control

5.3. Rúbrica

5.4. Diario de aprendizaje

Analizar o traballo realizado e reflexionar sobre o aprendido e o proceso de avaliación. 

Autoavaliación, coavaliación e valoración do funcionamiento como grupo. 

1 sesión

Feito con eXeLearning (Nova xanela)