Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Táboa na que se recollen os criterios de avaliación, os mínimos de consecución que se contemplan para cada criterio, os instrumentos de avaliación previstos e a súa ponderación (en base á proposta de Proens).

Códigos CA Criterios de avaliación (CA)  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación

Unidad didáctica (Proens)

% (Orientación de Proens)
CA2.1 Comprender o sentido de textos orais e multimodais sinxelos, recoñecendo o tema, as ideas principais e as mensaxes explícitas e implícitas, valorando o seu contido e os elementos non verbais e formais. Identifica nun texto oído de unhas 200 palabras o tema, as ideas principais e as mensaxes explícitas.

PE

(non engadida ao REA)

3 8
CA2.3 Producir textos orais e multimodais de maneira autónoma, coherente e fluída, en contextos formais sinxelos e utilizando correctamente recursos verbais e non verbais básicos Expresa as súas ideas con claridade e cun vocabulario e unha xestualidade axeitados.

TI

3 8
CA2.5 Expresarse oralmente con coherencia para satisfacer necesidades de comunicación en diferentes situacións, cun vocabulario axeitado ao seu nivel, a partir de experiencias e interaccións orais. Expresa con claridade e cun vocabulario axeitado vivencias persoais. TI 3 8
CA3.2 Comprender distintos tipos de textos valorando a lectura como medio para ampliar o vocabulario e como gozo persoal. Expresa a súa valoración persoal sobre un texto escrito a proposta da mestra ou do mestre.

PE

(non engadida ao REA)

3 8
CA3.3 Utilizar estratexias para a comprensión de textos de diversa índole, identificando palabras clave e anticipando hipóteses. Identifica as palabras clave e a idea central nun texto breve.

PE

(non engadida ao REA)

3 8
CA3.4  Analizar, de maneira autónoma o contido e aspectos formais e non formais elementais de textos escritos e multimodais, valorando o seu contido, estrutura, calidade, fiabilidade e idoneidade en función do propósito de lectura. Resume textos multimodais nos que inclúe a información aportada polos elementos paratextuais.

PE

(non engadida ao REA)

3 7
CA3.6 Producir textos escritos e multimodais coherentes e adecuados de relativa complexidade, en distintos soportes, seleccionando o modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando na aplicación das normas gramaticais e ortográficas básicas ao servizo da cohesión textual e mobilizando estratexias, individuais ou grupais, de planificación, textualización, revisión e edición. Redacta con coherencia e harmonía un texto dixital no que se inclúen elementos textuais e paratextuais.

PE

(non engadida ao REA)

3 8
CA3.8 Utilizar as bibliotecas da aula e do centro e as virtuais, cada vez con máis autonomía, comprendendo como se organizan e colaborando no seu coidado. Interesarse por manter a biblioteca propia e persoal, ampliando os seus fondos físicos e virtuais. Xestiona correctamente o procedemento de procura e devolución de libros na biblioteca.

TI

3 8
CA4.1 Desenvolver un proceso de investigación individual, sobre algún tema de interese, realizado de maneira autónoma, que implique a localización, selección e contraste de información de distintas fontes, incluídas as dixitais, citándoas e recreándoas mediante a adaptación creativa de modelos dados. Elabora un texto orixinal a partir de dúas ou máis fontes, citándoas.

TI

3 8
CA4.2 Compartir os resultados dun proceso de investigación sinxelo, individual ou grupal sobre algún tema de interese persoal ou ecosocial, realizado de maneira autónoma ofrecendo información extraída de distintas fontes, citándoas e recreándoas de maneira creativa Realiza a presentación dun texto multimodal elaborado previamente, argumentando con corrección e co apoio dos elementos

TI

3 8
CA4.3 Utilizar a biblioteca para localizar un libro determinado con seguridade e autonomía, aplicando as normas do seu funcionamento. Recoñece a nomenclatura das temáticas na biblioteca así como a ubicación e a organización dos libros nos estantes para buscalos con facilidade.

TI

3 7
CA6.2 Producir textos escritos e multimodais coherentes de relativa complexidade, en distintos soportes, seleccionando o modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando no uso das normas gramaticais e ortográficas e mobilizando estratexias sinxelas, individuais ou grupais, de planificación, redacción, revisión e edición. Redacta textos de diferente tipoloxía cunha estrutura, unha ortografía e un vocabulario correctos.

PE

(non engadida ao REA)

3 7
CA6.6 Aplicar os coñecementos sobre as categorías gramaticais e as regras de ortografía, para favorecer unha comunicación máis eficaz. Identifica en textos os nomes, verbos, adverbios e adxectivos.

PE

(non engadida ao REA)

3 7
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores 

Actividades e instrumentos empregados no REA

Táboa na que se concretan as actividades ou retos empregados no REA do alumnado en relación con cada criterio de avaliación, indicando en cada caso o instrumento de avaliación considerado.

Criterios de avaliación

Actividades ou exercicios/ Seccións do REA

Instrumentos empregados

CA2.1 Comprender o sentido de textos orais e multimodais sinxelos, recoñecendo o tema, as ideas principais e as mensaxes explícitas e implícitas, valorando o seu contido e os elementos non verbais e formais.

3.7 Comprendo un texto

Autocorrección (ver solucionario)

CA2.3 Producir textos orais e multimodais de maneira autónoma, coherente e fluída, en contextos formais sinxelos e utilizando correctamente recursos verbais e non verbais básicos.

2.1 Opción A

2.1 Opción B

2.1 Opción C

2.1 Opción D

2.1 Actividad grupal

4.2 Exposición

Retroalimentación

Feedback docente

Lista de control exposición oral.

Lista de evaluación de la exposición oral.

CA2.5 Expresarse oralmente con coherencia para satisfacer necesidades de comunicación en diferentes situacións, cun vocabulario axeitado ao seu nivel, a partir de experiencias e interaccións orais.

2.1 Opción A

2.1 Opción B

2.1 Opción C

2.1 Opción D

2.1 Actividad grupal

4.2 Exposición

Retroalimentación

Feedback docente

Lista de control exposición oral

Lista de evaluación exposición oral

CA3.2 Comprender distintos tipos de textos valorando a lectura como medio para ampliar o vocabulario e como gozo persoal.

2. ¿Cuál es tu destino?

2.2 Lectura comprensiva

3.7 Comprendo un texto 

Autocorrección (ver solucionario)

CA3.3 Utilizar estratexias para a comprensión de textos de diversa índole, identificando palabras clave e anticipando hipóteses.

2. ¿Cuál es tu destino?

2.2 Lectura comprensiva

3.3 El Nautilus

3.7 Comprendo un texto

Feedback docente

Autocorrección (ver solucionario)

CA3.4 Analizar, de maneira autónoma o contido e aspectos formais e non formais elementais de textos escritos e multimodais, valorando o seu contido, estrutura, calidade, fiabilidade e idoneidade en función do propósito de lectura.

2. ¿Cuál es tu destino?

2.2 Lectura comprensiva

3.3 El Nautilus

3.7 Comprendo un texto

Feedback docente

Autocorrección (ver solucionario)

CA3.6 Producir textos escritos e multimodais coherentes e adecuados de relativa complexidade, en distintos soportes, seleccionando o modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando na aplicación das normas gramaticais e ortográficas básicas ao servizo da cohesión textual e mobilizando estratexias, individuais ou grupais, de planificación, textualización, revisión e edición.

2.2 Navegando en los textos

2.3 El viaje de Ulises

3.1 Sopa de letras

3.1 Literario o no literario

3.3 Describiendo al Capitán Nemo

3.3 Tarjetas de memoria

3.3 Describe el lugar

3.4 Opción A. Estructura de un folleto

3.4 Opción B. Identifica las partes de un folleto.

3.4Opción C. Completa este folleto

3.4 Crea un folleto

Retroalimentación

Feedback docente

Lista de control la descripción

Lista de control folleto

CA3.8 Utilizar as bibliotecas da aula e do centro e as virtuais, cada vez con máis autonomía, comprendendo como se organizan e colaborando no seu coidado. Interesarse por manter a biblioteca propia e persoal, ampliando os seus fondos físicos e virtuais.

3.6 La CDU

3.6 Los Tejuelos

3.6 Inspiración bibliográfica

3.8 ¿Quién es quién?

Retroalimentación

Lista de control recomendaciones lectoras

Feedback docente

CA4.1 Desenvolver un proceso de investigación individual, sobre algún tema de interese, realizado de maneira autónoma, que implique a localización, selección e contraste de información de distintas fontes, incluídas as dixitais, citándoas e recreándoas mediante a adaptación creativa de modelos dados.

3.5 Tipos de citas

3.5 Crea citas

3.5 Enriquece el folleto

3.6 Internet como fuente de información

Autorregulación

Lista de control citas

Feedback docente

CA4.2 Compartir os resultados dun proceso de investigación sinxelo, individual ou grupal sobre algún tema de interese persoal ou ecosocial, realizado de maneira autónoma ofrecendo información extraída de distintas fontes, citándoas e recreándoas de maneira creativa

3.4 Crea un folleto

Lista de control folleto

CA4.3 Utilizar a biblioteca para localizar un libro determinado con seguridade e autonomía, aplicando as normas do seu funcionamento.

3.6 La CDU

3.6 Los Tejuelos

3.6 Inspiración bibliográfica

3.8 ¿Quién es quién?

Retroalimentación

Lista de control recomendaciones lectoras

Feedback docente

CA6.2 Producir textos escritos e multimodais coherentes de relativa complexidade, en distintos soportes, seleccionando o modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando no uso das normas gramaticais e ortográficas e mobilizando estratexias sinxelas, individuais ou grupais, de planificación, redacción, revisión e edición.

2.2 Navegando en los textos

2.3 El viaje de Ulises

3.1 Sopa de letras

3.1 Literario o no literario

3.3 Describiendo al Capitán Nemo

3.3 Tarjetas de memoria

3.3 Describe el lugar

3.4 Opción A. Estructura de un folleto

3.4 Opción B. Identifica las partes de un folleto.

3.4Opción C. Completa este folleto

3.4 Crea un folleto

Retroalimentación

Feedback docente

Lista de control la descripción

Lista de control folleto

CA6.6 Aplicar os coñecementos sobre as categorías gramaticais e as regras de ortografía, para favorecer unha comunicación máis eficaz.

2.2 Clasifica

2.3 Actividad individual

3.2 ¿Qué símbolo representa a cada categoría gramatical?

3.2 Opción A

3.2 Opción B

3.2 Opción C: encuentra los adjetivos

3.2 Rosco

3.3 Clasifica los adjetivos

3.7 Analizando un texto

3.8 Estación 1. Juego de rapidez

3.8 Estación 2. Consigue la tarjeta

3.8 Estación 3. Inventa oraciones

Retroalimentación

Autocorrección (ver solucionario)

Feito con eXeLearning (Nova xanela)