Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

Fase Seccións Descrición do traballo a desenvolver Temporalización

1. O legado da dama esquecida

1.1. Que imos aprender?

1.2. Como lograrás o reto?

Sesión de motivación e presentación da situación de aprendizaxe e reto a desenvolver.

1 sesión

2. Problemas no laboratorio

2.1. Pero, que pasou antes?

2.2. Aprende das persoas expertas

2.3. Diferentes versións pero unha única Historia

Sesións de revisión e activación de coñecementos previos nesta e noutras áreas sobre as épocas históricas previas á Idade Media e sobre diversos medios de para transmitir información científica, ademais da necesidade do emprego de fontes seguras para buscar esta información.

2 sesións

3. Tempo de viaxar: a Idade Media e a Idade Moderna.

3.1. Entre castelos e labregos

3.2. Cando todo comezou a mudar

3.3. Expertos e expertas  da Historia

3.4. Pedra sobre pedra

3.5. Tempo de batallas e cambios

3.6. Tempo de descubrimentos e revolucións.

3.7. E quen era ela? Seguindo a súa pista

3.8. O que o ollo si ve

Nesta sección realízanse actividades de comprensión, análise e reflexión sobre novos coñecementos relacionados coas épocas históricas da Idade Media e Idade Moderna, así coma a visión de xénero aplicada a estas épocas, levando á valoración da situación da muller ao longo destes períodos.

7 sesións

4. Científicos e científicas en acción: hora de divulgar

4.1. Transformando datos en historias

4.2. Fala como persoa experta!

4.3. Crea para contar

4.4. En marcha: deseña o voso Congreso.

Nestas sesións  aplicarase o aprendido para a realización dos produtos necesarios para acadar do reto final, o "Congreso Científico", co obxectivo de tratar de divulgar as aprendizaxes adquiridas nas fases anteriores, e tratando de atopar o camiño para responder á demanda de María de Souto e a súa devanceira, Rosa.

4 sesións

5. Un final á altura do reto: facemos Historia.

5.1. Do saber á acción: así divulgamos nós.

Esta sección servirá para desenvolver a propia xornada de celebración do "Congreso científico", analizar a repercusión do mesmo e se acadamos o encargo de María de Souto e de Rosa.

Tamén terá un tempo destinado a realizar unha metacognición sobre o aprendido.

2 sesións

Feito con eXeLearning (Nova xanela)