Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Táboa na que se recollen os criterios de avaliación, os mínimos de consecución que se contemplan para cada criterio, os instrumentos de avaliación previstos e a súa ponderación (en base á proposta de Proens). As probas escritas non se inclúen neste Recurso Educativo Aberto.

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)
CA4.1 - Valorar, protexer e mostrar actitudes de conservación e mellora do patrimonio natural e cultural a través de propostas e accións que reflictan compromisos e condutas en favor da sustentabilidade. Coñecer, valorar, protexer e respectar o patrimonio natural e cultural como un ben común. PE (Non incluida no REA)  

7

8

20

20

CA4.2 - Analizar relacións de causalidade, simultaneidade e sucesión entre diferentes elementos do medio social e cultural desde a Idade Media ata a actualidade, situando cronoloxicamente os feitos. Identificar feitos da contorna social e cultural desde a Idade Media ata a actualidade partindo do achegamento aos diferentes marcos cronolóxicos. PE (Non incluida no REA)   

7

8

20

20

CA4.3 - Coñecer persoas, grupos sociais relevantes e formas de vida das sociedades desde a Idade Media ata a actualidade, incorporando a perspectiva de xénero, situándoas cronoloxicamente e identificando trazos significativos sociais en distintas épocas da historia. Coñecer persoas, grupos sociais relevantes e formas de vida das sociedades desde a Idade Media ata a actualidade, incorporando a identidade de xénero. PE (Non incluida no REA)  

7

8

20

20

CA1.1 - Utilizar recursos dixitais de acordo coas necesidades do contexto educativo de forma segura e eficiente, buscando información, comunicándose e traballando de forma individual, en equipo e en rede Utilizar determinados dispositivos e recursos dixitais de acordo co contexto. TI

7

8

10

10

CA1.2 - Formular preguntas e realizar predicións razoadas sobre o medio natural, social ou cultural, mostrando e mantendo a curiosidade. Amosar curiosidade polo medio natural, social e cultural máis próximo. TI

7

8

15

15

CA1.3 - Buscar, seleccionar e contrastar información, de diferentes fontes seguras e fiables, usando os criterios de fiabilidade de fontes, adquirindo léxico científico básico, utilizándoa en investigacións relacionadas co medio natural, social e cultural. Realizar actividades no contexto da comunidade escolar de forma cooperativa. TI

7

8

15

15

Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

A continuación concretaranse as actividades ou retos empregados no REA do alumnado en relación con cada criterio e instrumento de avaliación:

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios / Seccións do REA Instrumentos empregados

CA1.1 - Utilizar recursos dixitais de acordo coas necesidades do contexto educativo de forma segura e eficiente, buscando información, comunicándose e traballando de forma individual, en equipo e en rede.

Reflexiona: Recorda, engade e analiza / 2.2. Aprende das persoas expertas

Ti elixes! / 2.3. Diferentes versións, pero unha única Historia

Exemplo de panel / 4.1. Transformando datos en historias

Reflexiona sobre o vídeo! / 4.2. Fala como persoa experta!

Lista de cotexo

Autoavaliables

Rúbrica

CA1.2 - Formular preguntas e realizar predicións razoadas sobre o medio natural, social ou cultural, mostrando e mantendo a curiosidade.

Adiviña o estilo / 3.4. Pedra sobre pedra

Comparando: Que che fai dicir iso? / 3.4. Pedra sobre pedra

Lista de cotexo

Autoavaliables

CA1.3 - Buscar, seleccionar e contrastar información, de diferentes fontes seguras e fiables, usando os criterios de fiabilidade de fontes, adquirindo léxico científico básico, utilizándoa en investigacións
relacionadas co medio natural, social e cultural.

Divulgar con rigor / 3.8. O que o ollo si ve

Reflexiona: Compara e contrasta / 3.8. O que o ollo si ve

4.3. Creamos para contar: Escollo paneis divulgativos e Escollo exposicións orais.

Lista de cotexo

Autoavaliables

CA4.1 - Valorar, protexer e mostrar actitudes de conservación e mellora do patrimonio natural e cultural a través de propostas e accións que reflictan compromisos e condutas en favor da sustentabilidade.

Paneis divulgativos / Escolle paneis divulgativos

Exposicións orais / Escolle exposcións orais

Mans á obra: Vexo, penso, pregúntome / 4.4. En marcha: deseña o voso Congreso

Lista de cotexo

PE (non incluída)

Autoavaliables

Rúbrica

CA4.2 - Analizar relacións de causalidade, simultaneidade e sucesión entre diferentes
elementos do medio social e cultural desde a Idade Media ata a actualidade, situando cronoloxicamente os feitos.

Escolle entre as tres opcións de actividades/ 2.1. Pero, que pasou antes?

Actividade grupal: Datando obxectos / A datación

Reflexiona: Mapa burbullas sobre a Idade Media / 3.1. Entre castelos e labregos

Reflexiona: Mapa burbullas sobre a Idade Modernaa / 3.2. Cando todo comezou a mudar

Reflexiona: Dobres burbullas, Idade Media e Idade Moderna / 3.3. Expertos e expertas da historia

Ti elixes! / 3.3. Expertos e expertas da Historia

A vosa liña do tempo / 3.5. Tempo de batallas e cambios

Continúa a liña do tempo / 3.6. Tempo de descubrimentos e revolucións

Repasa a liña do tempo / Repasa e avalía

Lista de cotexo

Rúbrica

PE (non incluída)

Autoavaliables

CA4.3 - Coñecer persoas, grupos sociais relevantes e formas de vida das sociedades desde a Idade Media ata a actualidade, incorporando a perspectiva de xénero, situándoas cronoloxicamente e identificando trazos significativos sociais en distintas épocas da historia.

Desafío / 3.7. E quen era ela? Seguindo a súa pista

Mans á obra: Vexo, penso, pregúntome / 4.4. En marcha: deseña o voso Congreso

Lista de cotexo

Rúbrica

PE (non incluída)

Autoavaliables

Feito con eXeLearning (Nova xanela)