Temporalización do REA
A temporalización prevista para a realización de este REA en base á programación de Proens é de 16 sesións.
| Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
|---|---|---|---|
| 1. O lugar onde vivimos | Vivimos en sociedade | Sesión de motivación e presentación do reto final. Que aprenderás nesta unidade. | Media sesión |
| 2. As persoas forman un país. | 2. As persoas forman un país |
España no mapa. As comunidades autónomas e as linguas cooficiais. Preguntas Verdadeiro-Falso |
Media sesión |
| 2.1. Sitúate no mundo |
-Círculos de pertenza ao continente, o país,... -Presentación dixital. |
Media sesión | |
| 2.2. A poboación en España |
Información da poboación en España. Preguntas de escolla única. Investigamos sobre os habitantes do noso país. |
1 sesión | |
| 2.3. A poboación en Galicia |
Información sobre parroquia, concello e comarca. Investigamos sobre as comarcas da nosa comunidade |
1 Sesión | |
| 2.4. Cando imos |
A emigración. Enquisa na casa. Países onde emigraron as nosas familias. Plasmar os datos da investigación. Opcións 1, 2, 3. |
1 sesión | |
| 2.5. Cando veñen |
Debate sobre a inmigración. Plano da cidade ou vila con negocios multiculturais. |
1 sesión | |
| 2.6. Vexamos canto recordas |
Rosco. Diario de aprendizaxe. |
Media sesión | |
| 3. Organización do territorio | 3. Organización do territorio |
Persoas no mundo. |
Media sesión |
| 3.1. Europa e a Unión Europea |
Europa e a UE. Principais institucións. |
1 sesión | |
| 3.2. O Estado |
Goberno Estatal. Xente polo mundo. |
Media sesión | |
| 3.3. A comunidade autónoma |
Coñecemos a nosa comunidade. |
Media sesión | |
| 3.4. A provincia |
Densidade de poboación. Provincias densamente poboadas en España. |
1 sesión | |
| 3.5. O concello |
O goberno local. Censo vs padrón. Xogo autocorrectivo |
Media sesión | |
| 3.6. O colexio |
O colexio. Calculo sobre censo, emigración, inmigración e superficie total. Actividade multinivelada. Opcións 1, 2, 3 Diario de aprendizaxe. |
1 sesión | |
| 4. Deixamos a nosa pegada | Deixamos a nosa pegada |
Elaboramos o reto. |
2 sesións |
| 4.1. Avalío o meu traballo | Lista de cotexo e rúbrica. Diario de aprendizaxe. | Media sesión | |
| 5. As propostas elixidas | As propostas elixidas |
Decidir cales son as propostas para levar a dirección do centro. Poñer en práctica as propostas. |
2 sesións |
| 5.1. Avaliación | Rúbrica de traballo colectivo. Diario de aprendizaxe. | Media sesión |