Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Táboa na que se recollen os criterios de avaliación, os mínimos de consecución que se contemplan para cada criterio, os instrumentos de avaliación previstos e a súa ponderación (en base á proposta de Proens). As probas escritas non se inclúen neste Recurso Educativo Aberto.

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)
CA3.1 - Analizar os procesos xeográficos, históricos e culturais que conformaron a sociedade actual, valorando a diversidade etnocultural ou afectivo sexual e a cohesión social, e mostrando empatía e respecto por outras culturas e a igualdade de xénero.

Coñecer os elementos básicos da sociedade actual.
Coñecer as características básicas da sociedade na actualidade aceptando a diversidade etnocultural ou afectivo-sexual.

PE (Non incluída no REA)

5

6

20

25

CA3.4 - Explicar o funcionamento xeral dos órganos de goberno do concello, das comunidades autónomas, do Estado español e da Unión Europea, valorando as súas funcións e a xestión dos servizos públicos para a cidadanía. Coñecer algúns dos órganos de goberno e servizos públicos básicos.
Coñecer algúns dos órganos de goberno e servizos públicos básicos e diferenciar os marcos europeo e estatal.

PE (Non incluída no REA)

5

6

40

25

CA1.1 - Utilizar recursos dixitais de acordo coas
necesidades do contexto educativo de forma segura e eficiente, buscando información, comunicándose e traballando de forma individual, en equipo e en rede.
Utilizar determinados dispositivos e recursos dixitais de acordo co contexto TI

5

6

5

10

CA1.2 - Formular preguntas e realizar predicións razoadas sobre o medio natural, social ou cultural, mostrando e mantendo a curiosidade. Amosar curiosidade polo medio natural, social e cultural máis próximo. TI

5

6

5

15

CA1.3 - Buscar, seleccionar e contrastar información, de diferentes fontes seguras e fiables, usando os criterios de fiabilidade de fontes, adquirindo léxico científico básico, utilizándoa en investigacións relacionadas co medio natural, social e cultural.

Utilizar algunha fonte de información para as súas investigacións.

Realizar actividades no contexto da comunidade escolar de forma cooperativa.

TI

5

6

5

10


CA1.4 - Realizar experimentos guiados, utilizando diferentes técnicas de indagación e modelos, empregando de forma segura os instrumentos e dispositivos apropiados, realizando observacións e medicións precisas e rexistrándoas correctamente.

Participar en experimentos guiados e no rexistro dos datos correspondentes.
TI

6

15

CA3.2 - Promover actitudes de igualdade de xénero e condutas non sexistas, analizando e contrastando diferentes modelos na nosa sociedade. Adoptar unha actitude tolerante co resto. TI 5 10
CA3.3 - Resolver de forma pacífica e dialogada os conflitos, promovendo unha interacción respectuosa e equitativa a partir da linguaxe inclusiva e non violenta e explicando e exercitando as principais normas, dereitos, deberes e liberdades que forman parte da Constitución española e da de Unión Europea, e coñecendo a función que o Estado e as súas institucións desempeñan no mantemento da paz, a seguridade integral cidadá e o recoñecemento das vítimas da violencia. Coñecer algunhas institucións autonómicas, estatais e europeas e as súas funcións básicas para manter a paz. TI 5 15
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Táboa na que se concretan as actividades en relación con cada criterio e instrumento de avaliación.

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios / Seccións do REA Instrumentos empregados

CA3.1 - Analizar os procesos xeográficos, históricos e culturais que conformaron a sociedade actual, valorando a diversidade etnocultural ou afectivo sexual e a cohesión social, e mostrando empatía e respecto por outras culturas e a igualdade de xénero.

2.1. Sitúate no mundo. Creación de círculos por tamaño de continente, país, comunidade autónoma, provincia, aldea, vila ou cidade.

TI

Retroalimentación

PE (Non incluída no REA)

CA3.4 - Explicar o funcionamento xeral dos órganos de goberno do concello, das comunidades autónomas, do Estado español e da Unión Europea, valorando as súas funcións e a xestión dos servizos públicos para a cidadanía.

3.3. A Comunidade autónoma

3.4. A provincia

3.5. O concello

3.6. O colexio

4. Deixamos a nosa pegada

TI

Retroalimentación

PE (Non incluída no REA)

CA1.1 - Utilizar recursos dixitais de acordo coas necesidades do contexto educativo de forma segura e eficiente, buscando  información, comunicándose e traballando de forma individual, en equipo e en rede.

2.2. Investigamos. O noso país

2.4. Cando imos

TI

CA1.2 - Formular preguntas e realizar predicións razoadas sobre o medio natural, social ou cultural, mostrando e mantendo a curiosidade.

3.3. A comunidade autónoma. Coñece as comunidades

3.4. A provincia. Investigade

TI

CA1.3 - Buscar, seleccionar e contrastar información, de diferentes fontes seguras e fiables, usando os criterios de fiabilidade de fontes, adquirindo léxico científico básico, utilizándoa en investigacións relacionadas co medio natural, social e cultural.

2.5. Actividade grupal. Cando veñen

TI

CA3.2 - Promover actitudes de igualdade de xénero e condutas non sexistas, analizando e contrastando diferentes modelos na nosa sociedade.

2.4. Países a onde emigraron as nosas familias. Enquisa

3.2. Xente polo mundo. Españois emigrantes

3.2. Emigrantes e inmigrantes. Xogo

TI

Retroalimentación

CA3.3 - Resolver de forma pacífica e dialogada os conflitos, promovendo unha interacción respectuosa e equitativa a partir da linguaxe inclusiva e non violenta e explicando e exercitando as principais
normas, dereitos, deberes e liberdades que forman parte da Constitución española e da de Unión Europea, e coñecendo a función que o Estado e as súas institucións desempeñan no mantemento da paz, a seguridade integral cidadá e o recoñecemento das vítimas da violencia.

3.5. O concello. Censo vs padrón. Completa

3.6. O colexio. Practicamos o aprendido

3.6. Ti elixes!

4. Deixamos a nosa pegada.

TI

Retroalimentación

CA1.4 - Realizar experimentos guiados, utilizando diferentes técnicas de indagación e modelos, empregando de forma segura os instrumentos e dispositivos apropiados, realizando observacións e medicións precisas e rexistrándoas correctamente.

2.2. Investigamos

2.3. Investigamos

2.4. Enquisa

2.4. Cando imos: Países aos que emigraron as nosas familias

TI

Feito con eXeLearning (Nova xanela)