Temporalización do REA
A temporalización prevista para a realización deste Rea é de 20 sesións.
A distribución da temporalización que se amosa a continuación é orientativa.
| Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
|---|---|---|---|
| 1. A misión de Xela e Lucho | 1. A misión de Xela e Lucho | Sesión de motivación e presentación do reto final. Que aprenderás nesta unidade. | Media sesión |
| 1.1 Que vas a aprender | Diario de aprendizaxe. Reflexión sobre o traballo realizado. | Un cuarto de sesión | |
| 2. Programamos a Lucho | 2. Programamos a Lucho | Sesión de motivación. | Un cuarto de sesión |
| 2.1. Comeza a aventura | Creación da tarxeta identificativa de astronauta. Elección dun planeta e busca de información. Xogo de pistas para o Museo espacial | 1 sesión |
|
| 2.2. Ampliamos memoria |
Xogo dos planetas. Ordenar Adiviña a palabra Localizar os puntos cardinais |
1 sesión | |
| 2.3. Lucho quere camiñar |
Crear un mapa a escala dunha aula Explorando a Terra mediante xogos interactivos. Nivel especialista- piloto- comandante. Xogos interactivos. |
2 sesións | |
| 2.4. Xogamos con Lucho |
Creamos un mapa do tesouro. Indicacións para recorrer o traxecto. Inventamos un mapa imaxinario do planeta que estudamos. Nivel 1, 2, 3 |
2 sesións | |
| 2.5. Imos ao Museo Espacial |
Debuxar a rosa dos ventos. Creación dun planetario. Presentación en impress, gravación de vídeo, audio... Exposición. Diario de aprendizaxe. Reflexión sobre o traballo realizado. |
2 sesións | |
| 3. Rumbo ao Universo | 3. Rumbo ao Universo | Sesión de presentación e motivación: Estación Espacial Internacional | Media sesión |
| 3.1. Quero ser astronauta |
Sesións con actividades formativas e información sobre a Terra. Capas. Satélites. Movementos. Paralelos. Meridianos. Fusos horarios. Xogo. |
1 sesión | |
| 3.2. A vida no espazo |
Información e busca sobre a vida no espazo. Xogo sobre personaxes relacionados co espazo. |
2 sesións | |
| 3.3. Imos coñecer o mundo |
Sesión con actividades formativas e interactivas. Os mapas e a súa lectura. Coordenadas xeográficas. Xogos. |
1 sesións | |
|
3.4. Profesións STEAM |
Presentación das profesións STEAM. Actividades dirixidas o desenvolvemento e execución do reto proposto. | 2 sesións | |
| 3.5. Arredor do mundo |
Creación dun mapa onde se se localizan os lugares de procedencia das profesións STEAM. Diario de aprendizaxe. Reflexión sobre o traballo realizado. |
1 sesión | |
| 4. O noso Museo Espacial | 4. O noso Museo Espacial |
Organización da presentación do reto do museo espacial. División do espazo. Localización do espazo . Rosa dos ventos indicadora do espazo. |
1 sesión |
| 4.1. Avalío o meu traballo |
Lista de cotexo para avaliar o traballo propio do discente. Diario de aprendizaxe. Reflexión sobre o traballo realizado. |
Media sesión | |
| 5. Inauguramos o Museo Espacial | 5. Inaguramos o Museo Espacial | Sesións para dar propaganda a apertura do museo. Creacións de pósteres, invitacións e guías. | 1 sesión |
| 5.1. Avaliamos o traballo. |
Sesión vinculada á análise do traballo realizado durante a unidade e os contidos traballados. Reflexión individual, de equipo e de clase , sobre a utilidade do aprendido e o traballo realizado durante o reto. Posta en común dos resultados a comunidade educativa. Diario de aprendizaxe. Reflexión sobre o traballo realizado. |
1 sesión |