Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Táboa na que se recollen os criterios de avaliación, os mínimos de consecución que se contemplan para cada criterio, os instrumentos de avaliación previstos e a súa ponderación (en base á proposta de Proens). As probas escritas non se inclúen neste Recurso Educativo Aberto.

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)
CA2.1 - Identificar e analizar as características, a organización e as propiedades dos elementos do medio natural, social e cultural a través da indagación utilizando as ferramentas e procesos adecuados Identificar certas características e elementos do medio natural, social e cultural. PE (Non incluida no REA)  

1

2

30

25

CA2.2 - Establecer conexións sinxelas entre diferentes elementos do medio natural, social e cultural, mostrando comprensión das relacións que se establecen. Relacionar, de xeito sinxelo, os elementos do medio natural, social e cultural. PE (Non incluida no REA)   

1

2

30

25

CA1.1 - Utilizar recursos dixitais de acordo coas necesidades do contexto educativo de forma segura e eficiente, buscando información, comunicándose e traballando de forma individual, en equipo e en rede Utilizar determinados dispositivos e recursos dixitais de acordo co contexto. TI

1

2

10

10

CA1.2 - Formular preguntas e realizar predicións razoadas sobre o medio natural, social ou cultural, mostrando e mantendo a curiosidade. Amosar curiosidade polo medio natural, social e cultural máis próximo. TI

1

2

15

10

CA1.3 - Buscar, seleccionar e contrastar información, de diferentes fontes seguras e fiables, usando os criterios de fiabilidade de fontes, adquirindo léxico científico básico, utilizándoa en investigacións relacionadas co medio natural, social e cultural. Utilizar algunha fonte de información en investigacións. TI

1

2

15

10

CA1.4 - Realizar experimentos guiados, utilizando diferentes técnicas de indagación e modelos, empregando de forma segura os instrumentos e
dispositivos apropiados, realizando observacións e medicións precisas e rexistrándoas correctamente.
Participar en experimentos guiados e no rexistro dos datos correspondentes. TI 2 10
CA2.4 - Participar con actitude emprendedora na procura, contraste e avaliación de propostas para afrontar problemas ecosociais, buscar solucións e actuar para a súa resolución, a partir da análise crítica das causas e consecuencias da intervención humana na contorna Propor solucións básicas para distintos problemas sociais. TI 2 10
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Táboa na que se concretan as actividades en relación con cada criterio e instrumento de avaliación.

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios / Seccións do REA Instrumentos empregados

CA2.1 - Identificar e analizar as  características, a organización e as  propiedades dos elementos do medio natural, social e cultural a través da indagación  utilizando as ferramentas e procesos adecuados.

Preparados! Crear unha tarxeta identificativa de astronauta.

Xa! Actividade grupal: Crear un xogo de pistas sobre o planeta traballado.

Gustaríache viaxar ao espazo como Xela? Repaso de elementos do universo. 

Probemos esa memoria! Ordenar dos planetas por cercanía ao Sol. 

Adiviña a palabra. Repaso conceptos básicos do universo. 

Lucho aprende a orientarse: é a túa quenda.

Escolle xogo.

O mapa do tesouro.

Inventamos o noso planeta.

Comezamos! Verdadeiro e Falso sobre a localización das Comunidades Autónomas no mapa.

Deixamos pistas.

Mans á obra. Creación dun planetario. Presentación sobre o planeta. Exposición.

Repasemos Preguntas de V- F .

Mirando as estrelas: Rosco de personaxes relacionados co espazo.

Como ler un mapa: elementos do mapa.

Escolle xogo: Xogo multinivel. Práctica de puntos cardinais, latitude e lonxitude.

 

Retroalimentación

Táboa de indicadores

Rúbrica

PE (Non incluida no REA)  

CA2.2 - Establecer conexións sinxelas entre
diferentes elementos do medio natural, social e cultural, mostrando comprensión das  relacións que se establecen.

Preparados! Crear unha tarxeta identificativa de astronauta.

Xa! Actividade grupal: Crear un xogo de pistas sobre o planeta traballado.

Gustaríache viaxar ao espazo como Xela? Repaso de elementos douniverso. 

Probemos esa memoria! Ordenar dos planetas por cercanía ao Sol. 

Adiviña a palabra. Repaso conceptos básicos do universo. 

Lucho aprende a orientarse: é a túa quenda

Escolle xogo

O mapa do tesouro

Inventamos o noso planeta

Comezamos! Verdadeiro e Falso sobre a localización das Comunidades Autónomas no mapa.

Deixamos pistas.

Mans á obra. Creación dun planetario. Presentación sobre o planeta. Exposición.

Repasemos Preguntas de V- F 

Mirando as estrelas Rosco de personaxes relacionados co espazo.

Como ler un mapa: elementos do mapa

Escolle xogo: Xogo multinivel. Práctica de puntos cardinais, latitude e lonxitude.

Retroalimentación

Táboa de indicadores

Rúbrica

PE (Non incluida no REA)  

CA1.1 - Utilizar recursos dixitais de acordo coas necesidades do contexto educativo de forma segura e eficiente, buscando  información, comunicándose e traballando de forma individual, en equipo e en rede.

Xa! Actividade grupal: Crear un xogo de pistas sobre o planeta traballado.

Adiviña a palabra. Repaso conceptos básicos do universo. 

Lucho aprende a orientarse: é a túa quenda

O mapa do tesouro

Inventamos o noso planeta

Mans á obra. Creación dun planetario. Presentación sobre o planeta. Exposición.

Mirando as estrelas: Rosco de personaxes relacionados co espazo.

Como ler un mapa: elementos do mapa

Escolle xogo: Xogo multinivel. Práctica de puntos cardinais, latitude e lonxitude.

Retroalimentación

Táboa de indicadores

Rúbrica

CA1.2 - Formular preguntas e realizar predicións razoadas sobre o medio natural, social ou cultural, mostrando e mantendo a curiosidade.

Xa! Actividade grupal: Crear un xogo de pistas sobre o planeta traballado.

Lucho aprende a orientarse: é a túa quenda

O mapa do tesouro

Inventamos o noso planeta

Mans á obra. Creación dun planetario. Presentación sobre o planeta. Exposición.

Retroalimentación

Táboa de indicadores

Rúbrica

CA1.3 - Buscar, seleccionar e contrastar información, de diferentes fontes seguras e fiables, usando os criterios de fiabilidade de fontes, adquirindo léxico científico básico, utilizándoa en investigacións relacionadas co medio natural, social e cultural.

Xa! Actividade grupal: Crear un xogo de pistas sobre o planeta traballado.

Gustaríache viaxar ao espazo como Xela? Repaso de elementos do Universo. 

Probemos esa memoria! Ordenar dos planetas por cercanía ao Sol. 

Inventamos o noso planeta.

Mans á obra. Creación dun planetario. Presentación sobre o planeta. Exposición.

Retroalimentación

Táboa de indicadores

Rúbrica

CA1.4 - Realizar experimentos guiados, utilizando diferentes técnicas de indagación e modelos, empregando de forma segura os instrumentos e dispositivos apropiados, realizando observacións e medicións precisas e rexistrándoas correctamente.

Xa! Actividade grupal: Crear un xogo de pistas sobre o planeta traballado.

Rúbrica

CA2.4 - Participar con actitude emprendedora na procura, contraste e avaliación de  propostas para afrontar problemas  ecosociais, buscar solucións e actuar para a súa resolución, a partir da análise crítica das causas e consecuencias da intervención humana na contorna.

Xa! Actividade grupal: Crear un xogo de pistas sobre o planeta traballado.

Gustaríache viaxar ao espazo como Xela?. Repaso de elementos do Universo. 

O mapa do tesouro.

Inventamos o noso planeta.

Mans á obra. Creación dun planetario. Presentación sobre o planeta. Exposición.

Retroalimentación

Táboa de indicadores

Rúbrica

Feito con eXeLearning (Nova xanela)