Temporalización do REA
| Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
|---|---|---|---|
|
1. Un respiro creativo (Mobilizar) |
Xogar é aprender Tomando ideas |
Sesión de motivación e presentación da tarefa. | 1 sesión |
|
2. Detectives lingüísticos (Activar e recordar) |
A palabra é o vestido do teus pensamentos Antes de plural, aprende a ser singular |
Sesións de activación de coñecementos previos e de relación con outras materias:
|
4 sesións |
|
3. O código secreto da gramática (Explorar, revisar e estruturar) |
Palabras con clase A arte da palabra |
Sesións con actividades informativas e interactivas sobre Gramática:
|
8 sesións |
|
4. Quen é o culpable? (Aplicar e comprobar) |
Paso a paso Dime como avalías e direiche que valoras |
Sesións dedicadas á realización dos retos propostos ao redor do deseño e organización dun escape room para aplicar os coñecementos sobre Gramática.
|
5 sesións |
|
5. O xuízo final (Concluír e comunicar) |
Se te atreves a ensinar, non deixes de aprender Fin da partida |
Sesións dedicadas á realización do escape room organizado polo outro grupo e á avaliación das actividades propostas.
|
3 sesións |