Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación  Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidade didáctica (Proens) % (Orientación de Proens)
CA2.7 - Identificar e reparar algúns problemas de comprensión lectora utilizando os coñecementos explícitos sobre a lingua e o seu uso. Deducir o significado das palabras a partir de formantes coñecidos e utilizar adecuadamente o dicionario nos restantes casos. TI 4 15
CA5.1 - Incorporar procedementos básicos para enriquecer os textos, tendo en conta aspectos discursivos, lingüísticos e de estilo, con precisión léxica e corrección ortográfica e gramatical. Atopar sinónimos, hiperónimos e hipónimos para evitar repeticións innecesarias e incluír elementos cohesivos para a correcta organización do contido. TI 4 20
CA5.4 - Explicar e argumentar a interrelación entre o propósito comunicativo e as eleccións lingüísticas do emisor, así como os seus efectos no receptor, utilizando o coñecemento explícito da lingua e unha metalinguaxe específica. Identificar as categorías gramaticais predominantes en textos narrativos e descritivos. PE (non incluída no REA) 4 20
CA5.5 - Formular xeneralizacións sobre aspectos básicos do funcionamento da lingua partindo da observación, da comparación e da transformación de enunciados, así como da formulación de hipóteses e da procura de contraexemplos utilizando unha metalinguaxe específica e consultando, de xeito guiado, dicionarios, manuais e gramáticas. Explicar a mudanza de categoría gramatical dunha palabra mediante a utilización de afixos, a partir da observación e transformación de enunciados. PE (non incluída no REA) 4 45
Lenda%: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores

Actividades e instrumentos empregados no REA

Criterios de avaliación Actividades ou exercicios / Seccións do REA Instrumentos empregados
CA2.7 - Identificar e reparar algúns problemas de comprensión lectora utilizando os coñecementos explícitos sobre a lingua e o seu uso.

1. Caractónimos (Sección 3.1. >> Palabras con clase)

2. Á captura das palabras (Sección 3.1. >> Palabras con clase) 

3. Actividades sobre o uso do dicionario  (Sección 3.1. >> Palabras con clase)

1. Lista de cotexo

2. Retroalimentación

3. Solucionario

CA5.1 - Incorporar procedementos básicos para enriquecer os textos, tendo en conta aspectos discursivos, lingüísticos e de estilo, con precisión léxica e corrección ortográfica e gramatical.

1. Escribe e describe (Sección 2. >> Detectives lingüísticos)

2. Reflexionamos (Sección 2.2. >> Antes de ser plural aprende a ser singular)

3. O principio é a metade de todo (Sección 3.1. >> Palabras con clase)

4. Memoria selectiva  (Sección 3.1. >> Palabras con clase)

5. A voltas coa ortografía  (Sección 3.1. >> Palabras con clase)

6. Efecto sorpresa  (Sección 4.1. >> Paso a paso)

7. A vida ponte a proba (Sección 4.1. >> Paso a paso)

1. Rúbrica expresión escrita

2. Rúbrica expresión escrita

3. Rúbrica expresión escrita

4. Retroalimentación

5. Retroalimentación

6. Rúbrica escape room

7. Rúbrica escape room

CA5.4 - Explicar e argumentar a interrelación entre o propósito comunicativo e as eleccións lingüísticas do emisor, así como os seus efectos no receptor, utilizando o coñecemento explícito da lingua e unha metalinguaxe específica.

1. Non hai cadeado sen chave (Sección 2. >> Detectives lingüísticos)

2. A clasificación das palabras (Sección 2.1. >> A palabra é o vestido dos teus pensamentos)

3. O xogo da oca  (Sección 2.1. >> A palabra é o vestido dos teus pensamentos)

4. Con normas enténdese a xente (Sección 4.1. >> Paso a paso)

1. Retroalimentación

2. Retroalimentación

3. Solucionario

4. Retroalimentación

CA5.5 - Formular xeneralizacións sobre aspectos básicos do funcionamento da lingua partindo da observación, da comparación e da transformación de enunciados, así como da formulación de hipóteses e da procura de contraexemplos utilizando unha metalinguaxe específica e consultando, de xeito guiado, dicionarios, manuais e gramáticas.

1. Aprender a dubidar é aprender a pensar (Sección 2.1. >> A palabra é o vestido dos teus pensamentos)

2. Cada ovella coa súa parella (Sección 2.1. >> A palabra é o vestido dos teus pensamentos)

3. A pluma é a lingua da alma (Sección 2.1. >> A palabra é o vestido dos teus pensamentos)

4. Da gramática á lóxica (Sección 3.1. >> Palabras con clase)

5. A orde das palabras (Sección 3.1. >> Palabras con clase)

6. Unha sintaxe peculiar (Sección 3.1. >> Palabras con clase)

7. A gran festa da sintaxe (Sección 3.1. >> Palabras con clase)

8. Como ten que ser o voso escape room? (Sección 4. >> Quen é culpable?)

1. Retroalimentación

2. Retroalimentación

3. Retroalimentación

4. Retroalimentación

5. Retroalimentación

6. Retroalimentación

7. Retroalimentación

8. Retroalimentación

Feito con eXeLearning (Nova xanela)