| CA2.7 - Identificar e reparar algúns problemas de comprensión lectora utilizando os coñecementos explícitos sobre a lingua e o seu uso. |
1. Caractónimos (Sección 3.1. >> Palabras con clase)
2. Á captura das palabras (Sección 3.1. >> Palabras con clase)
3. Actividades sobre o uso do dicionario (Sección 3.1. >> Palabras con clase)
|
1. Lista de cotexo
2. Retroalimentación
3. Solucionario
|
| CA5.1 - Incorporar procedementos básicos para enriquecer os textos, tendo en conta aspectos discursivos, lingüísticos e de estilo, con precisión léxica e corrección ortográfica e gramatical. |
1. Escribe e describe (Sección 2. >> Detectives lingüísticos)
2. Reflexionamos (Sección 2.2. >> Antes de ser plural aprende a ser singular)
3. O principio é a metade de todo (Sección 3.1. >> Palabras con clase)
4. Memoria selectiva (Sección 3.1. >> Palabras con clase)
5. A voltas coa ortografía (Sección 3.1. >> Palabras con clase)
6. Efecto sorpresa (Sección 4.1. >> Paso a paso)
7. A vida ponte a proba (Sección 4.1. >> Paso a paso)
|
1. Rúbrica expresión escrita
2. Rúbrica expresión escrita
3. Rúbrica expresión escrita
4. Retroalimentación
5. Retroalimentación
6. Rúbrica escape room
7. Rúbrica escape room
|
| CA5.4 - Explicar e argumentar a interrelación entre o propósito comunicativo e as eleccións lingüísticas do emisor, así como os seus efectos no receptor, utilizando o coñecemento explícito da lingua e unha metalinguaxe específica. |
1. Non hai cadeado sen chave (Sección 2. >> Detectives lingüísticos)
2. A clasificación das palabras (Sección 2.1. >> A palabra é o vestido dos teus pensamentos)
3. O xogo da oca (Sección 2.1. >> A palabra é o vestido dos teus pensamentos)
4. Con normas enténdese a xente (Sección 4.1. >> Paso a paso)
|
1. Retroalimentación
2. Retroalimentación
3. Solucionario
4. Retroalimentación
|
| CA5.5 - Formular xeneralizacións sobre aspectos básicos do funcionamento da lingua partindo da observación, da comparación e da transformación de enunciados, así como da formulación de hipóteses e da procura de contraexemplos utilizando unha metalinguaxe específica e consultando, de xeito guiado, dicionarios, manuais e gramáticas. |
1. Aprender a dubidar é aprender a pensar (Sección 2.1. >> A palabra é o vestido dos teus pensamentos)
2. Cada ovella coa súa parella (Sección 2.1. >> A palabra é o vestido dos teus pensamentos)
3. A pluma é a lingua da alma (Sección 2.1. >> A palabra é o vestido dos teus pensamentos)
4. Da gramática á lóxica (Sección 3.1. >> Palabras con clase)
5. A orde das palabras (Sección 3.1. >> Palabras con clase)
6. Unha sintaxe peculiar (Sección 3.1. >> Palabras con clase)
7. A gran festa da sintaxe (Sección 3.1. >> Palabras con clase)
8. Como ten que ser o voso escape room? (Sección 4. >> Quen é culpable?)
|
1. Retroalimentación
2. Retroalimentación
3. Retroalimentación
4. Retroalimentación
5. Retroalimentación
6. Retroalimentación
7. Retroalimentación
8. Retroalimentación
|