Temporalización do REA
Segundo a programación didáctica de referencia publicada en PROENS para a materia de "Lingua castelá e literatura" de 1º de ESO, as dúas unidades que abarca este REA están deseñadas para realizar en 22 sesións durante a terceira avaliación.
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
| Fase | Seccións | Descrición do traballo a desenvolver | Temporalización |
|---|---|---|---|
|
Fase 1 ¿Cómo te muestras? (Mobilizar) |
1.1. La importancia de proteger nuestra intimidad 1.2. Planificamos nuestra publicación digital |
Sesión de motivación e presentación da situación de aprendizaxe e reto a desenvolver. | 2 sesións |
|
Fase 2 Una nueva forma de mostrarmos (Activar e recordar) |
2.1. El entorno virtual 2.2. Reflexiona sobre tu seguridad 2.3. La expresión de nuestros sentimientos |
Sesións de revisión e activación de coñecementos previos. Inclúense actividades de comprensión lectora, repaso de conceptos de gramática e redacción. |
3 sesións |
|
Fase 3 Nos mostramos con seguridad (Explorar, revisar e estruturar) |
3.1. Expresa tus sentimientos 3.2. Protege tu intimidad 3.3. Analiza críticamente 3.4. Crea una red amiga 3.5. Exprésate con seguridad |
Sesións de comprensión e aplicación de novos coñecementos sobre os tópicos literarios, regras de puntuación e hábitos de uso crítico e seguro de tecnoloxías dixitais. | 11 sesións |
|
Fase 4 Una nueva forma de mostrar nuestros sentimientos (Aplicar e comprobar) |
4.1. Sentamos las bases: diseño e información 4.2. Planificamos nuestra publicación digital 4.3. ¡Vamos a por el reto! 4.4. Evaluación y verificación (guía tus pasos) |
Sesións adicadas á elaboración de antoloxía de textos con tópicos literarios e creación dun blog dixital. Avaliación e verificación. | 5 sesións |
|
Fase 5 Una intimidad protegida (Concluír e comunicar) |
Sesión de análise do traballo realizado durante a unidade e os contidos traballados. Autorreflexión individual, de equipo e de clase, sobre a utilidade do aprendido e o traballo realizado durante o reto. Posta en común dos resultados e conclusións co resto da clase. |
1 sesión |