Criterios de avaliación e mínimos de consecución
Na seguinte táboa expóñense os criterios de avaliación específicos deste REA xunto cos seus mínimos de consecución recollidos nestas unidades en Proens, así como os instrumentos cos que se avalían acompañados da súa ponderación en base ao recollido na programación modelo.
| Códigos CA: descrición dos criterios de avaliación | Mínimos de consecución | Instrumentos de avaliación | Unidade didáctica (Proens) | % (Orientación de Proens) |
|---|---|---|---|---|
|
CA1.1. — Distinguir propostas artísticas plásticas e visuais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por elas. |
Interpreta comenta, de forma oral e escrita, o uso da liña horizontal nunha obra artística concreta. |
TI |
3 |
7 |
|
CA1.4. — Comparar o significado e os elementos característicos de distintas manifestacións culturais e artísticas plásticas e visuais que forman parte do patrimonio de diversas contornas, analizando as canles, medios e técnicas vinculados a elas, así como as súas diferenzas e similitudes, e desenvolvendo criterios de valoración propios. |
Utiliza a liña horizontal como elemento expresivo para proporcionar sensación de profundidade. |
TI |
3 |
7 |
|
CA1.5. — Valorar as sensacións e emocións producidas por diferentes manifestacións culturais e artísticas plásticas e visuais, a partir da análise e da comprensión das devanditas manifestacións. |
Traza formas xeométricas con precisión coa axuda das ferramentas básicas. Valora a obra e os procesos creativos de Andy Warhol. |
TI |
3 e 4 |
8 |
|
CA1.6. — Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas plásticas e visuais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva. |
Expresa con respecto as sensacións e as apreciacións persoais sobre as obras plásticas dunha persoa autora ou criterio artístico. Respecta e valora as producións artísticas nas súas diferentes variedades. |
TI |
3 e 4 |
8 |
|
CA2.1. — Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, a imaxe e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias. |
Traza ángulos de 90, 60 e 30 graos utilizando as ferramentas básicas. |
TI |
3 |
7 |
|
CA2.4. — Participar no proceso cooperativo de producións culturais e artísticas plásticas e visuais, de forma creativa, utilizando elementos básicos da linguaxe plástica e visual e diferentes técnicas artísticas. |
Participa nunha creación grupal baseada na representación do eixe de simetría para creacións orixinais, integrándoos de diferentes maneiras con finalidade estética. |
TI |
3 |
7 |
|
CA2.5 — Compartir os proxectos creativos plásticos e visuais, empregando diferentes estratexias comunicativas a través de diversos medios e explicando o proceso e o resultado final obtido. |
Expresa e comunica, con autonomía e iniciativa, emocións e vivencias a través das súas propias creacións. |
TI |
4 |
7 |
|
CA2.6. — Manifestar respecto na realización de actividades, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais. |
Presenta os traballos con orde e limpeza respectando as normas e indicacións establecidas. |
TI |
3 |
5 |
|
CA3.1. — Distinguir propostas artísticas audiovisuais de diferentes xéneros, estilos, épocas e culturas, a través da recepción activa e mostrando curiosidade por elas. |
Valora e respecta os diferentes tipos de expresión plástica. |
TI |
3 |
7 |
|
CA3.4. — Comparar o significado e os elementos característicos de distintas manifestacións culturais e artísticas audiovisuais que forman parte do patrimonio de diversas contornas, analizando as canles, medios e técnicas vinculados a elas, así como as súas diferenzas e similitudes, e desenvolvendo criterios de valoración propios. |
Utiliza a liña horizontal como elemento expresivo para proporcionar sensación de profundidade en composicións e creacións realizadas co ordenador. Identifica, clasifica e realiza os distintos movementos no plano (translacións, eixes simétricos, xiros e simetrías centrais) co ordenador. |
TI |
3 e 4 |
8 |
|
CA3.6. — Manifestar respecto na recepción de propostas artísticas audiovisuais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva. |
Utiliza con respecto as tecnoloxías da información e a comunicación para coñecer expresións artísticas e culturais. |
TI |
3 |
7 |
|
CA4.1. — Producir obras propias básicas utilizando as posibilidades expresivas do corpo, a imaxe, o son e os medios dixitais básicos e mostrando confianza nas capacidades propias. |
Emprega as novas tecnoloxías para iniciarse no deseño dixital, no tratamento de imaxes ou na animación. |
TI |
3 |
7 |
|
CA4.4. — Participar no proceso cooperativo de producións culturais e artísticas audiovisuais, de forma creativa, utilizando elementos básicos da linguaxe audiovisual e diferentes técnicas artísticas. |
Emprega as ferramentas básicas do debuxo xeométrico (regra, escuadro, cartabón e transportador). |
TI |
3 |
7 |
|
CA4.6. — Manifestar respecto na creación e interpretación de propostas artísticas audiovisuais, interiorizando as normas elementais de comportamento e mostrando unha actitude positiva e empática cara á expresión de ideas, sentimentos e emocións dos demais. |
Coñece, utiliza e valora os recursos tecnolóxicos básicos para a elaboración das propias creacións. Valora e respecta os diferentes tipos de culturas e propostas artísticas. |
TI |
3 e 4 |
8 |
| Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores | ||||