Temporalización do REA
Esta situación de aprendizaxe está pensada para realizar en 26 sesións e, segundo a programación didáctica de referencia en PROENS para a materia de "Matemáticas" de 5º de EP, englóbase no segundo trimestre, como unidades 4 e 5.
A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:
| Fase | Seccións | Para que? | Temporalización |
|---|---|---|---|
| 1. DesCIFRAndo a los animales |
1.1. ¿Qué vamos a hacer? 1.2 Que empiece el reto |
Sesión de motivación e presentación. Introdución ao reto. Primeira reflexión no diario de aprendizaxe. |
1 sesión |
| 2. Tomando posiciones... |
2.1. Como pez en el agua... 2.2. Diario de aprendizaje |
Sesións de repaso de contidos necesarios para desenvolver a situación de aprendizaxe e o reto. Segunda reflexión no diario de aprendizaxe. |
3 sesións |
| 3. Conectando con la realidad |
3.1. Longitud 3.2. Masa 3.3. Capacidad 3.4. Superficie 3.5. Tiempo 3.6. Ángulos 3.7. Temperatura 3.8. Diario de aprendizaje |
Sesións de aprendizaxe e aplicación de novos contidos. Terceira reflexión no diario de aprendizaxe.
|
14 sesións |
| 4. ¡Vaya cromo! |
4. ¡Vaya cromo! 4.1 Informe final |
Realización do reto. Avaliación. Cuarta reflexión no diario de aprendizaxe. |
5 Sesións |
| 5. ¡Vaya álbum! | 5. ¡Vaya álbum! |
Exposición na aula. Avaliación. Derradeira reflexión do diario de aprendizaxe. |
3 Sesións |