Saltar navegación

1. Descrición xeral

Unha viaxe matemática polo reino animal

Esta situación de aprendizaxe xira en torno ao mundo animal. Ofrece a posibilidade de que o alumnado entenda e aplique conceptos matemáticos fundamentais como a medida de magnitudes (lonxitude, capacidade, masa e superficie, tempo, ángulos e temperatura) coas súas unidades. Nesta proposta preténdese que o alumnado desenvolva as competencias necesarias para resolver problemas e desafíos matemáticos contextualizados na vida real do alumnado.

Para iso, propónselle ao alumnado o reto de crear cromos de diferentes animais, nos que terá que empregar adecuadamente as magnitudes relacionadas e as súas unidades de medida. Os cromos formarán parte dun álbum común da clase, que permitirá que o alumnado conecte as súas aprendizaxes individuais coas do grupo completo.

Os obxectivos de aprendizaxe que se pretenden acadar son que o alumnado:

  • Coñeza e utilice as diferentes unidades de lonxitude, masa, capacidade, tempo, temperatura, ángulos e superficie.
  • Recoñeza a utilidade das matemáticas en relación coa vida real e outras áreas do coñecemento.
  • Realice proxectos en equipos heteroxéneos, mixtos... respectando as emocións, fomentando o benestar persoal creando relacións saudables para obter un produto final creativo.
  • Seleccione información de diferentes fontes para transformala en coñecemento.
  • Use o pensamento lóxico e os coñecementos de matemáticas para atopar solucións a distintos problemas.
  • Faga buscas na Internet para obter a información máis relevante con actitude crítica.

Os Obxectivos de Desenvolvemento Sustentable (ODS) máis estreitamente relacionados con este recurso son:

  • ODS 4: Garantir unha educación inclusiva, equitativa e de calidade e promover oportunidades de aprendizaxe durante toda a vida para todos.
  • ODS 15: Xestionar sostiblemente os bosques, loitar contra a desertización, deter e inverter a degradación das terras, deter a perda de biodiversidade.

No que atinxe ás metas de aprendizaxe, preténdese que o alumnado: 

  • Coñeza a utilidade das matemáticas en relación coa vida real e outras áreas de coñecemento.
  • Realice proxectos en equipos heteroxéneos, mixtos... respectando as emocións, fomentando o benestar persoal creando relacións saudables para obter un produto final creativo.
  • Seleccione información de diferentes fontes para transformala en coñecemento.
  • Use o pensamento lóxico e os coñecementos de matemáticas para atopar solucións a distintos problemas.
  • Coñeza e utilice as diferentes unidades de lonxitude, masa, capacidade, tempo, temperatura, ángulos e superficie.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)