Saltar navegación

2.2. Temporalización

Temporalización do REA

O REA "¿Cuánto cuesta una casa?" está pensado para 20 sesións a traballar durante o primeiro trimestre.

Engloba os aspecto curriculares da unidade didáctica 1 da programación Proens.

A continuación inclúese unha estimación da temporalización recomendada para cada fase deste recurso:

Fase Seccións Para que? Temporalización

1. ¡Caramba con los precios!

1.1. Clasificando datos

Motivación e presentación da tarefa.

Introdución ao reto e a súa relación coas matemáticas.

Primeira reflexión metagognitiva no diario de aprendizaxe.

1 sesións

2. De 1 a 100.000

2.1. Compara precios

2.2. El valor de cada cifra

2.3. ¿Cuánto cuesta una casa?

2.4. Repartiendo apartamentos

Sesións adicadas a lembrar conceptos xa adquiridos con anterioridade, referidas aos números naturais e as súas operacións básicas (suma, resta, multiplicación e división).

No diario de aprendizaxe realizarán unha reflexión metacognitiva.

5 sesións

3. Códigos de 6 cifras

3.1. Leyendo el mercado

3.2. ¿Comparamos?

3.3. El arte del redondeo

3.4. Desglosando el precio

3.5. Juntando dinero

3.6. Enteros en la inmobiliaria

3.7. De las finanzas a la temperatura

3.8. Multiplicando la inversión

3.9. Hora del reparto

Reflíctense conceptos e actividades para unha mellor comprensión e manexo de números máis grandes que os usados ata o de agora, conectando o avance dentro do plantexado na situación de aprendizaxe proposta.

Aparecen tarefas interactivas e non interactivas, niveladas en dificultade crecente, para que o alumnado vaia progresando ao seu ritmo na aprendizaxe.

Culmínase cunha reflexión metacognitiva no diario de aprendizaxe.

9 sesións

4. Mapa de precios

4.1. Informe final

Trátarase de que o alumnado sexa quen de manexar os conceptos traballados ao longo do proceso para ubicar, distribuír e seleccionar a mellor opción de vivenda que se adapte ás necesidades en cada caso.

Aparece unha nova reflexión metacognitiva a recoller no diario de aprendizaxe.

3 sesións

5. Presenta tu mapa

5. Presenta tu mapa

Adícase esta fase á reflexión sobre o aprendido, tanto de xeito individual como de grupo, valorando o aprendido ao longo do proceso e dando conta das conclusións ao resto da aula.

Abórdase a conclusión final incluíndo instrumentos para realizar unha coavaliación da resolución dos retos así como para unha autoreflexión por parte do alumnado.

Inclúese a última reflexión metagognitiva final a engadir no diario de aprendizaxe

2 sesións

Feito con eXeLearning (Nova xanela)