Saltar navegación

3. Guía de uso

Antes de comezar.

Nun mundo cada vez máis dixital, onde Internet converteuse nunha ferramenta indispensable para a aprendizaxe, a comunicación e o entretemento; a seguridade na rede vólvese un tema crucial. Na etapa na que se está o alumnado para que o cal vai dirixido o REA, son usuarios cada vez máis frecuentes do mundo dixital, e polo tanto, atópanse máis expostos aos riscos que este conleva. Polo que navegar por Internet sen as medidas de seguridade adecuadas pode ser como navegar nun mar cheo de piratas: información falsa, contido inapropiado, ciberbullying, roubo de datos persoais, e unha infinidade de perigos que poden poñer en risco a seguridade e mesmo a integridade física e emocional do alumando. Con este REA, o alumnado de 5º de Educación Primaria poderá desenvolver as habilidades necesarias para expresarse oralmente con maior destreza, así coma, ser máis conscientes dos riscos e os beneficios da internet, ser quen de comunicarse de xeito responsable e respectuoso no mundo dixital.

Os diferentes bloques do REA están pensados tendo en conta o DUA, presentando diferentes versións da información de xeito que diversificamos o acceso á información en diferentes formatos e niveis, tentando chegar ó maior número de realidades individuais do noso alumnado.

Pretendemos que alumnado coñeza e comprenda a utilización dos medios de comunicación social textuais e multimodais como forma de aprendizaxe a través da lingua. Para iso, propiciaremos a participación activa en situacións de comunicación, espontáneas e dirixidas, utilizando un discurso coherente, ordenado e lóxico, e mobilizando a empatía na escoita e na expresión para transmitir necesidades, vivencias e
emocións propias e alleas. Para, posteriormente, procurar a adquisición de estratexias de de planificación, redacción, revisión e edición de textos escritos e multimodais de relativa complexidade, con distintos propósitos comunicativos. 
Por último, ao compartir o coñecemento, mellorarán as habilidades de comunicación e deseño visual. 

Pretendemos así, que o profesorado que queira empregar este recurso na aula, teña unha nova posibilidade e enfoque educativo, presentando unha situación motivadora para dotar de funcionalidade, non só as aprendizaxes da área principal de Lingua Castelá e Literatura senón tamén da área de Ciencias Sociais e Ciencias Naturais. Esta relación pretende facer que o profesorado poida traballar de maneira transversal ambas áreas e nutrirse das actividades que se realizan de xeito simultáneo.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)