Saltar navegación

2.1. Criterios e instrumentos de avaliación

Criterios de avaliación e mínimos de consecución

Códigos CA Criterios de avaliación Mínimos de consecución Instrumentos de avaliación Unidad didáctica (Proens)

%

(Orientación de Proens)

CA1.3 Identificar as distintas linguas empregadas
na súa contorna, valorando a diversidade cultural
próxima.
Recoñece o castelán, o galego e o inglés en textos escritos.  
 
 
 
 


PE

(Non incluída no REA)











Unidade 2

53.5 %

CA3.1 Ler de maneira silenciosa e en voz alta textos escritos e multimodais sinxelos, identificando o sentido global e a información relevante, realizando inferencias a partir de estratexias básicas de comprensión antes, durante e despois da lectura de maneira acompañada e superando a
interpretación literal.
Resume correctamente un breve texto de 100/150 palabras adaptado á súa idade.

Unidade 2

 
CA3.2 Comprender distintos tipos de textos valorando a lectura como medio para ampliar o vocabulario e como gozo persoal. Diferencia textos escritos pola súa
intención: literarios ou informativos.

Unidade 2

 
CA3.6 Producir textos escritos e multimodais coherentes e sinxelos, en distintos soportes, a partir do modelo discursivo que mellor responda a cada situación comunicativa, progresando na aplicación das normas gramaticais e ortográficas básicas ao servizo da cohesión textual e mobilizando estratexias sinxelas, individuais ou grupais, de planificación, textualización, revisión e edición.

Redacta textos breves de 100/150 palabras con redacción correcta e vocabulario non repetitivo.

Escribe un breve texto instrutivo de forma comprensiva.

Unidade 2

Unidade 1

CA3.7 Elaborar textos escritos e multimodais coherentes, en distintos soportes, integrando recursos gráficos ou paratextuais que faciliten a comprensión do sentido global e da información relevante.  Elabora documentos dixitais con
redacción correcta e presentación
acompañada de imaxes de maneira
equilibrada.
 

Unidade 2

CA6.1 Comparar aspectos básicos das linguas do ámbito escolar e social para acadar unha competencia comunicativa integrada. Recoñece en textos transcritos conversas entre iguais, comparadas con conversas docente/discente.  

Unidade 2

CA6.6 Aplicar os coñecementos sobre as categorías gramaticais e as regras de ortografía, para favorecer unha comunicación máis eficaz.

Identifica os nomes nun texto escrito.

Escribe texto breve con acentuación correcta.

Unidade 2

Unidade 1

CA6.7 Sistematizar a adquisición de vocabulario a través dos textos.

Recoñece significado da totalidade dos nomes dun texto de 100/150 palabras, a través do contexto ou con axuda dixital ou de dicionario.

Reelabora cun vocabulario adecuado textos instrutivos lidos previamente.

Unidade 2

Unidade 1

CA1.1 Mostrar interese e respecto polas distintas linguas e variedades dialectais, incluídas as linguas de signos, identificando as características fundamentais das da súa contorna xeográfica, así como algúns trazos dos dialectos e linguas familiares do alumnado.

Amosa a mesma consideración polo
alumnado con lingua materna diferente.

Recoñece nas conversas ás persoas interlocutoras en castelán con entorno familiar non galego.

 


 


 


 


 


 
 
 
 TI

 

 

 

 

 

Unidade 1

Unidade 2 

 


 


 


 


 


 
 
 
46.5 %

 

 

 

 

 

CA1.2 Detectar, de xeito guiado, con autonomía
crecente e en contextos próximos, prexuízos e estereotipos lingüísticos frecuentes, ofrecendo alternativas e valorando a pluralidade lingüística do mundo como unha fonte de riqueza cultural.
Usa unha linguaxe respectuosa e
inclusiva nas conversas co resto da clase.

 Unidade 2

CA1.3 Identificar as distintas linguas empregadas
na súa contorna, valorando a diversidade cultural próxima.
Recoñece na conversa o galego, o castelán e o inglés.

  Unidade 1

CA1.5 Usar unha linguaxe respectuosa coas diferenzas persoais, culturais e coa perspectiva de xénero.

Trata con consideración a todo o alumnado con lingua ou cultura familiar diferente.

Emprega unha linguaxe respectuosa con todas as persoas do grupo.

 Unidade 1

  Unidade 2 

CA2.1 Comprender o sentido de textos orais e multimodais sinxelos, recoñecendo o tema, as ideas principais e as mensaxes explícitas e implícitas, valorando o seu contido e os elementos non verbais e formais básicos. Resume unha comunicación oral breve.

  Unidade 1

CA2.2 Utilizar de xeito efectivo a linguaxe oral: escoitar con atención, recoller datos, preguntar, repreguntar e un vocabulario adaptado ao nivel. Respecta as quendas nas conversas en
grupo.

  Unidade 2

CA2.4 Participar en interaccións orais espontáneas ou reguladas, incorporando estratexias sinxelas de escoita activa, de cortesía lingüística e de cooperación conversacional.

Intervén activamente en conversas de grupo reducido: escoita outras intervencións; manifesta opinión propia.

Expresa opinión en conversas grupais de maneira activa.

 Unidade 1

  Unidade 2

CA3.5. Adquirir eficacia lectora mediante unha planificación sistemática de mellora e o gusto pola lectura. Aproveita o momento lector con regularidade. Resume oralmente un texto de aproximadamente 50 palabras lido en 60''.

  Unidade 1

Lenda: %: Peso orientativo (o profesorado debe axustalo á súa programación); PE: Proba escrita, TI: Táboa de indicadores 

Actividades e instrumentos empregados no REA

A continuación inclúese a relación dos criterios de avaliación das competencias específicas avaliadas neste recurso.

Criterios de avaliación Actividade ou exercicio (Sección do REA) Instrumento empregado
CA1.1- Mostrar interese e respecto polas distintas linguas e variedades dialectais, incluídas as linguas de signos, identificando as características fundamentais das da súa contorna xeográfica, así como algúns trazos dos dialectos e linguas familiares do alumnado. 3.2. "La importancia de las expresiones." Lista de cotexo.
C.A.1.2- Detectar, de xeito guiado, con autonomía crecente e en contextos próximos, prexuízos e estereotipos lingüísticos frecuentes, ofrecendo alternativas e valorando a pluralidade lingüística do mundo como unha fonte de riqueza cultural. 3.2. "Veamos cómo comunicarnos de manera asertiva" Rúbrica.
CA1.3- Identificar as distintas linguas empregadas na súa contorna, valorando a diversidade cultural próxima. 3.1. "Lengua e identidad van de la mano." Lista de cotexo.
CA1.5- Usar unha linguaxe respectuosa coas diferenzas persoais, culturais e coa perspectiva de xénero. 5.1. "Elaboración del videotutorial."

Rúbrica.

CA2.1- Comprender o sentido de textos orais e multimodais sinxelos, recoñecendo o tema, as ideas principais e as mensaxes explícitas e implícitas, valorando o seu contido e os elementos non verbais e formais básicos.

3.2. "Vamos a ver pistas de cómo comunicarnos en la red."

Lista de cotexo.

CA2.2- Utilizar de xeito efectivo a linguaxe oral: escoitar con atención, recoller datos, preguntar, repreguntar e empregar un vocabulario adaptado ao nivel.

 3.3 "Las noticias falsas."

Lista de cotexo.

CA2.4- Participar en interaccións orais espontáneas ou reguladas, incorporando estratexias sinxelas de escoita activa, de cortesía lingüística e de cooperación conversacional.

3. "Debate."

Rúbrica.
CA3.5.- Adquirir eficacia lectora mediante unha planificación sistemática de mellora e o gusto pola lectura 3.3. "Las noticias falsas"

Lista de cotexo.

Feito con eXeLearning (Nova xanela)